Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

а дали е така, кой сте ми каже..

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
краско
Гост





МнениеПуснато на: Сря Фев 12, 2003 00:10    Заглавие: а дали е така, кой сте ми каже.. Отговорете с цитат

Здравейте, от около 2 години работя със СКЛАД и може да се каже, че знам почти всичко какво може и не може тази програма.Общо взето съм доволен от нея, но в процеса на работа възникнаха няколко проблема и предложения за подобрения:
1. Програмата не може да вади копия на "Свободна фактура". Заради принтера ми или по друга причина доста пъти ми се е налагало да пиша втори път фактурата, което си е известно неудобство;
2. Ако имената на клиентите са напр. Акация 1 и Акация 11 при отчитането на техните консигнации в един и същи ден в справката 'Дневници / Продажби с касови бележки' незнайно защо сумата на едния от клиентите се удвоява!!! А тази справка я ползвам защото е единствената, в която сумата от продажбите е с включено ДДС в нея. (От няколко дни съм с новата версия на програмата и не съм проверявал дали е отстранена тази грешка, ще проверя и допълнително сте се обадя);
3. Една от най-честите справки , които ми се налага да правя - 'продажби (групирани) за определен период на дадена стока или група от стоки по партньори' програмата не може да прави. Най-близката справка, до която се добрах е 'Справки / СтокиII / Стоки по партньори' . Само че в нея излизат групираните продажбите на всички стоки само на един клиент. При това положение, ако клиентите на които ми трябват продажбите са 20 , аз трябва да направя 20 отделни справки !!!!!
4. 75-80 % от работата ми със СКЛАД се състои от 'Операции/Консигнации / Даване и Отчитане' . Докато при 'Операции/Консигнации/Даване' нещата са оптимизирани докрай според мен, то при 'Операции/Консигнации/Отчитане' това не така. Това което предлагам е да добавите опция , която да позволява да се отчита директно цялата сума на дадена консигнация, без да се налага както е в момента да се въвеждат количествата на продадените стоки. Ако се налага да се коригира дадена консигнация , то 'Операции/Консигнации/Връщане' дава предостатъчно възможности за това. Така че не виждам защо да не може да направите това подобрение - би спестило много време, мъки и евентуални грешки.
5. Още нещо за консигнациите, само че този път е за тяхното групиране. Програмата позволява групирането на всички бележки на даден клиент. За предпочитане е да може да се прави избор кои бележки трябва да се групират.
Май това е всичко за сега. Ако нещо друго изкочи пак сте се обадя.
Върнете се в началото
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Чет Фев 13, 2003 14:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще ви отговоря точка по точка:
1. Ето една скрита функция - от дясно на часовника, върху лентата за съобщения щракнете 2 пъти с мишката. Резултатът е че следвация документ ще излезе на PrintPreview а не директно на печат. От там може да се избере принтер и брой копия. Разпечатете документа и ако не излезе го пуснете пак, защото прозореца не се скрива. Тази функция се поддържа от 1997 година, но не я обявяваме, защото понякога потребителите се объркват. Работи с всички модули.
2. Търсенето в СКЛАД се извършва като "Акация 1*", това обхваща и "Акация 11". Диверифицирайте имената и всичко ще се оправи! Двойното натрупване се получава, защото програмата не може да различи имената. Елиминирането на това търсене ще ликвидира възможностите за непълно търсете чрез съвпадение.
3. Моля да ни посочите каква справка ще Ви свърши работа и да ни изпратите мостра в Word файл (как да изглежда)!
4. Не Ви разбирам! Ако се въвежда сума как програмата да разбере кои стоки са продадени? Като въведете 100 лева, това дъвки ли са или чорапи? При този случай няма как да следите какво Ви дължи партньора и какви стоки са у него. А вариант, котаго Ви върне повече стока отколкото дължи?
5. Да не направи частично групиране е трубдо (избор на документи, маркиране и т.н) и безмислено? Ако трябва да се групират документите, то трябва да са всички. Иначе пак ще има няколко документа и ситуацията дали са 10 или 7 е аналогична. Обяснете какъв е смисъла да се групират част от документите?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kpacko



Регистриран на: 11 Фев 2003
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Съб Фев 15, 2003 02:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Kато сме се хванали за точките:
1. Благодаря.
2. Ами аз така и правя откакто открих този проблем , но си помислих че може да направите нещо по въпроса.
3. Ще пробвам пак да обясня за справката (ако не ме разберете ще ви пратя файл). Справката - Партньори/Продажби по партньори е много близка до тази справка която искам. Само че вместо да показва сумата на продажбите по отделните партньори за определен период , да показва общите количества на продажбите на дадена стока по отделните партньори за определен период.Надявам се че съм обяснил по-добре този път.
5. Смисълът да могат да се групират част консигнациите е следния: а) ако цената на една стока е различна в отделните бележки, то като се групират програмата си избира тази цена на тази стока, която е в най-ранната бележка,т.е. ако в първата бел. цената е 30 лв , а в петата е 31 като ги групираме и започнем да отчитаме ще отчете цялото количество на тази стока на 30 лв.
Ако това не е достатъчно - б) Аko например един клиент плати седем от бележките си, а другите са неплатени няма ли да е много по-лесно да можем да групираме тези седем бележки, а?Ами ако са седемнадесет?
4. Май наистина не сте ме разбрали и ще трябва да се подготвя по-добре, за да ме разберете. Nо няма да е сега защото стана късно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Нед Фев 16, 2003 12:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Отвори се дискусия за СКЛАД и ето още информация:
За да създадем справка - пратете точен файл. Иначе става като SONY i SANYO - много си приличат, но нямат нищо общо...
За консигнациите - за Вас е по-лесно да приключите посочените 7 бележки една по една и то всяка на съответната цена, отколкото първо да ги избетере и обедините, после да ги приключвате като една и да има разминаване в цената. В първия случай и работата е по-малко...
А за отчитането на суми - също посочете точен механизъм.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Гост






МнениеПуснато на: Вто Фев 25, 2003 01:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинявам се за забавянето. Пратих ви справката.
1. И така , пробвах тази скрита функция за повторен печат, но тя си остава все още скрита за мен. Ще ви моля да обясните по-точно как точно става "номера".
4. Значи за отчитането на консигнациите. Около 90 % от консигнациите, които пиша ги отчитам по бележки ( а не по суми) без да има промени по тях ( колкото е взето, толкова е платено).Тези 90 % са средно около 100 консигнации на ден (стигало се е и до над 150). Това което искам е следното: когато отворя прозореца "Консигнации / отчитане" и след това с F4 излезе списъкът с консигнациите за отчитане ("Избор на документ" го водите), да мога да маркирам тези 100 документа и програмата автоматично да ги отчете сама. Това което правя сега е да отчитам тези 100 документа един по един, като на всеки си играя да въвеждам продадените количества стока. Така работата ми става двойна - веднъж даване, после отчитане. Защо да е така?
5.Отново за групирането. Винаги за мен е по-лесно да групирам и да отчета само една обща бележка. Дори и да има различни цени пак ще получа правилната сума, защото знам как. Моля ви поне, ако не направите нещо по искането ми , то за в бъдеще да предупреждавате клиентите си за дефекта в тази функция или направо да я махнете. И нищо не казвате за случай б) , може би защото пред фактите и Microinvest мълчи...
6. Ново питане. Можете ли да направите така, че една и съща стока да се включва автоматично във всяка консигнация. Например , във всяка консигнация да се включва автоматично като стока и като цена - принтерната хартия. Виждал съм други програми да правят това.
Върнете се в началото
kpacko



Регистриран на: 11 Фев 2003
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Фев 26, 2003 20:42    Заглавие: Отговорете с цитат

моля дайте ми някакъв друг е-mail за да пратя справката, защото на този victor@microinvest.net ми дава че е невалиден.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петър Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 09 Авг 2002
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Чет Фев 27, 2003 09:39    Заглавие: E-mail Отговорете с цитат

E-mail-a victor@microinvest.net би трябвало да е напълно валиден, но ако все пак не можете да изпратите информацията на него, опитайте да я изпратите на office@microinvest.net или на petar@microinvest.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Чет Фев 27, 2003 15:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Посочете какво съобщение Ви дава моя e-mail, защото това, което пишете е странно, аз всеки ден получавам по много писма...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kpacko



Регистриран на: 11 Фев 2003
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Чет Фев 27, 2003 19:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето това получих от MAILER-DAEMON@top.bg :
"Hi. This is the qmail-send program at top.bg.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<victor@microinvest.net>:
Connected to 193.200.15.129 but sender was rejected.
Remote host said: 553 5.3.0 <kpacko@top.bg>... Unable to deliver mail to
top.bg: unreliable server. This error is uncorrectable...."

Ще пробвам да го изпратя през yahoo.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Пет Мар 07, 2003 16:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът е в TOP.BG. Ние сме към BOL.BG и нещо пощата не стига до нас, нито от нас до Вас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kpacko



Регистриран на: 11 Фев 2003
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Мар 11, 2003 23:03    Заглавие: Отговорете с цитат

С yahoo пратих минала седмица справката.Нищо не казвате дали сте я получили.Сега пак ви я пращам. E-mail : mailkrasko@yahoo.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Сря Мар 12, 2003 09:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Получихме справката, но е необходимо да се чуем по телефона, тъй като както сте я направили тя е нефункционална и неприложима. При 100 стоки и 100 партньора справката излиза около 10 000 реда (300 страници!). Номенклатурите на стоките и партньорите в общия случай са много по-големи...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kpacko



Регистриран на: 11 Фев 2003
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Мар 12, 2003 20:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Така както го казвате наистина няма смисъл от тази справка. Проблема е в това, че аз още отначало казах, че справката е за една стока или една група (подгрупа) стоки. Това което съм ви пратил е крайният резултат който ми трябва. Ами просто преди това поставете филтър, с който да се ограничи броя на стоките до една , да има начална и крайна дата и справката е готова. На мен ми звучи лесно. Ако направите така , че да може да подрежда количествата на стоките в низходящ или възходящ ред , ще бъде още по-добре.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Вто Мар 18, 2003 09:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Вие посочвате как трябва да изглеждат данните, а на нас ни трябва пътя, по който се извличат, т.е. от къде се вземат и как се обработват. Понеже няма да успеем да се уточним чрез форума, най-добре е да се чуем по телефона и да се уточним.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov