Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

грешка Error 2015 в ексел документите

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
impuls99000



Регистриран на: 22 Окт 2007
Мнения: 272

МнениеПуснато на: Чет Яну 15, 2009 12:54    Заглавие: грешка Error 2015 в ексел документите Отговорете с цитат

При опит да направя справка в ексел документите ми даде грешка Error 2015 .
Преди да направя справката имаше грешка дащото нивото на защита от макроси беше високо - намалих го на най-ниското и сега дава тази грешка .
ОС е ХР SP3 а офиса е 2003 .
_________________
живота е кратък - да направим така че да е весел
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 914

МнениеПуснато на: Чет Яну 15, 2009 13:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Изтеглете си този ъпдейт OFFICE2003-KB907417-FULLFILE-ENU и след инстарацията му пролемът ще се оправи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stenli



Регистриран на: 01 Май 2003
Мнения: 60

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2009 13:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам същия проблем, цитирания ъпдейт е инсталиран, но грешката 2015 излиза, даже и след деинсталация на Ексела и нова инсталация на чисто.
Базата данни е партидна, метод на работа FIFO, MSSQL сървър, последна версия на ПРО.
Мисля, че не е заради ъпдейта, а заради това, че по някаква причина не може да се дръпне информацията от базата данни. На това ме навежда фактът, че ако се отвори темплейт на ексел документ в ексел на РС където няма инсталиран Склад Про и съответно база - се получава същата грешка.
Моля за решение как да се възстанови връзката на Ексел с базата.
(Моля за извинение за неточната терминология.)
_________________
The honesty is the best politics.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Георги Янков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 64

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2009 15:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте , сложете инсатлационното CD на офис пакета и пак да пуснете ъпдейта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stenli



Регистриран на: 01 Май 2003
Мнения: 60

МнениеПуснато на: Сря Мар 25, 2009 22:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Нямах възможност да отговоря до днес.
Последвах съвета Ви още в края на миналата седмица, но за съжаление резултатът е същият: Error 2015.
Затвърждавам убеждението си,
Цитат:
че не е заради ъпдейта, а заради това, че по някаква причина не може да се дръпне информацията от базата данни. На това ме навежда фактът, че ако се отвори темплейт на ексел документ в ексел на РС където няма инсталиран Склад Про и съответно база - се получава същата грешка.

Още веднъж моля за решение как да се възстанови връзката на Ексел с базата.
_________________
The honesty is the best politics.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ангел Стоянов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Ное 2004
Мнения: 177

МнениеПуснато на: Сря Мар 25, 2009 23:40    Заглавие: Отговорете с цитат

stenli свържете се с мен на служебните телефони за да проверя какво може да се направи при Вас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19748

МнениеПуснато на: Чет Мар 26, 2009 05:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
На това ме навежда фактът, че ако се отвори темплейт на ексел документ в ексел на РС където няма инсталиран Склад Про и съответно база - се получава същата грешка.


Това е напълно логично. Excel няма никаква представа за базата от данни на Microinvest и отварянето на такива документи изисква инсталиран Microinvest Склад Pro. Процесът е невидим за потребителите, но всъщност цялата работа се извършва от наш модул, Excel само визуализира данните в таблица.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
HrTerziev



Регистриран на: 29 Авг 2009
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пон Юни 21, 2010 12:48    Заглавие: Отговорете с цитат

При нас се получи същия проблем само че с Office 2007 Ent. Има ли някаво решение на проблема?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Георги Янков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 64

МнениеПуснато на: Пон Юни 21, 2010 19:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Пробвайте със следните настройки:

1. От кръглия бутон, горе в ляво избирате Excel Options (долу в дясно до Exit Excel)
2. От лявата колона натискате бутона Trust Center и в дясното поле се появяват настройките, там натискате бутона Trust center settings
3. В новия прозорец следвате следната последователност:
- Trusted publishers – там нищо непипате
- Trusted locations – натискате “Add new location”, в новия прозорец в полето вписвате: „C:\Program Files\Microinvest\” или от “Browse..” бутона избирате това, включвате отметката „Subfolders of this location are also trusted” под този ред и натискате ОК бутона
- Аdd-ins - нищо непипате
- ActiveX settings – най-долното кръгче се маркира (Enable all…..)
- Macro settings - най-долното кръгче се маркира (Enable all…..)
- Message bar - нищо непипате
- External content – там избирате най-горното кръгче от първата секция (Enable all…) и най- горното от долната секция ( Enable aumatic update…)
- Privacy options - нищо непипате
ОК на тоз прозорец за настройки.
ОК на прозореца за избор
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
HrTerziev



Регистриран на: 29 Авг 2009
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Чет Юни 24, 2010 14:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Нищо не стана след направените корекции.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Георги Янков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 64

МнениеПуснато на: Чет Юни 24, 2010 14:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нас на фирмените телефони за да се направи дистанционен сервиз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov