Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Да оптимизираме разходите за печат

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
servlet



Регистриран на: 17 Мар 2009
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Нед Окт 24, 2010 12:45    Заглавие: Да оптимизираме разходите за печат Отговорете с цитат

Здравейте
От години използвам продуктите на Микроинвест за издаване на фактруи.
Invoice Pro е доста по-добра от старата
Това което ми прави огромно впечатление е огромните пространства и големия шрифт при печат на фактурите. В Invoice нещата са доста добре.
Каква е разликата при печат между Invoice Pro и Invoice
Ако издам фактура с 2-3 артикула Invoice печата може да излезе на половин лист А4 или на един лист А5, докато в Invoice Pro не му мърда 1 лист, дори и за един изписан продукт.
От както януари минах на Invoice Pro разходите ми за хартия са скочили двойно поради изложената горе причина. Когато месечно се издават хиляди фактури разхода е доста осезаем. Но дори и да не са много месечно то годишно идва един голям неопавдан разход.
Ако шрифта се намали с 2 единици и се смали междублоковото пространство във фактурата, също ако се помисли за междуредието при фирмените данни в горната част и банковата сметка в долната част ще може да се използва и хартия А5

Бих се радвал ако се пимисли за оптимизиране на шаблона при печат.
Все пак сме икономисти и трябва да спазваме основно икономическо правило - минимизиране на разходите, максимизиране на печалбата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
benstar



Регистриран на: 30 Апр 2003
Мнения: 116
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Нед Окт 24, 2010 13:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте servlet,

Вашия проблем вероятно го имат много клиенти на Инвойс Про, както е вярно, че и много от тях го нямат.

Иновативното в ИнвойсПро за разлика в Инвойс е че могат да се "преработват" документите по ваш вкус.

Вариантите за това са два:

1. Заявка с точни изисквания за доработка на формата за фактура към Микроинвест
2. С Ваши (както ние) знания да преработите формата за фактура, като там имате разбира се пълна свобода върху това кое, къде и как да изглежда ( и разбира се ако нетръгне ... всичко от начало)

Ние преработихме нашата бланка и сега до 4-5 артикула се събират добре, както и фирменият ни знак и други глезотийки.

Успех!
_________________
Компютърен Сервиз BenStar

5800 Плевен,
площад Свобода 24 - офис

Компютри, периферия, аксесоари, софтуер
064/800077 0878 977888 , 088benstar (в групата на Микроинвест), 089benstar
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20335

МнениеПуснато на: Нед Окт 24, 2010 13:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Нека да погледнем въпроса от друга страна. При издаване на "хиляди" фактури, при всички положения фирмата може да се позволи още 5 лева за пакет с хартия. Това с огромното количество документи и след това икономията на елементарни офис консумативи е признак за лош мениджмънт. Народът е казал "Скъпи на триците, евтини на брашното". Сега направете следната сметка - колко бихте спестили, ако започнете за цепите листа с фактурата на две...

И докато едни мениджъри се опитват да разцепят листа на две, то повечето компании започнаха да правят промоции, отстъпки и специални предложения вътре в документите. Във много фактури вече се поставят реклами, предложения за партньорите и други правилни мениджмънт решения. Сега си представете, че при 1000 фактури, вместо да спестите 5 лева от хартия, успеете да прокарате една промоция и от всеки клиент да получите допълнителни 5 лева от продажби или услуги.

Нашето желание е да се движим напред. Ако желаете по-старото мислене, инсталирайте си Microinvest Invoice, сложете един стар матричен принтер, късайте хартията на 3 или на 5. Със сигурност ще спестите 2-3 лева, но ще пропуснете 2000.

И ако мислите, че моя тон е остър, аз бих се аргументирал така: "Нашата фирма има интерес да се развива и да е конкурент на водещите западни компании. Представям си реакцията на някоя от немските фирми, ако им предложим възможността да цепят листа на две". Затова нека да намалим този тип предложения и да се фокусираме върху ефективността на работа, например при въведени 10 000 фактури, Microinvest Invoice Pro съставя справките няколко пъти по-бързо от Microinvest Invoice и това време се приспада от заплатите на служителите, защото те вършат повече работа за единица време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
servlet



Регистриран на: 17 Мар 2009
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Нед Ное 07, 2010 15:41    Заглавие: Отговорете с цитат

benstar
Ще съм благодарен ако подскажеш кой файл да преработвам ще се пробвам Smile

Виктор Павлов
Кой говори за "цепене" на листа на две
Формат А5 е стандарт, а не моя измислица. Има купища стандарти за формат на хартия...
Ако искате да сте конкурентни в чужбина помислете за Социално отговорна политика и екологичен мениджмънт, защото това е водещото в последните години. Ако вашата логика е вярна мобилните оператори нямаше да минат към електронни фактури, като пример давам Глобул и тяхната зелена кампания. Те по-скоро го направиха от икономия от колкото екологичния медниджмънт. Виваком от една година притират листа от двете страни, а преди това принтираха само от едната страна.
Относно поставянето на реклами под фактурата е безсмислено... по-добре разхода който би се спестил от хартия и мастило да отиде за рекламни материали. Фактурата най-често не се поглежда след като се вземе, слагаш я в папка или директно я даваш в отдел счетоводство. Това не е ефективен рекламен канал.
На последно място ще кажа че много ама много фирми все още работят с фактури на диплянки с фиксирани около 10 реда за артукули. Размерът е по-малък даже от А5. Не ми се вярва някоя фирма да плати да им направят диплянка А4 и отдолу да имат реклами и да плащат повече заради хартия.
Тъй като намесвате сметките за хартия нека сметнем
1000 фактури за месец
всяка фактура 3 копия - 3 листа
3000 листа общо
В пакет 500 листа значи 6 пакета
цена на пакет 5 лева без ДДС
30 лева на месец
360 за година
Вместо да намалям заплати в условия на криза бих си намалил разходите.
Да не си помисляме ако имаме 10 000 фактури месечно и повече
защото сумата става 3600 годишно и повече
Аз бих предпочел половината сума да остане у мен
Макар и не толкова осезателно разходите за тонер също биха спаднали.
В момента фактурите ми към счетоводството отиват в ПДФ формат. С клиентите които работим отиват отново в ПДФ формат, а с някои от тях които сме обсъждали подобни неща също предават на счетоводството си фактурите в електронен вид. Само чакаме данъчна проверка за да задействаме принтерите... Smile

Няма проблем. Просто беше идея
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20335

МнениеПуснато на: Пон Ное 08, 2010 13:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма да споря, но обърнете внимание на следните факти:
1. При 1000 фактури на месец имате 30 лева разходи или по 3 стотинки на фактура. Аз като прогресивен мениджър бих мислил как да увелича приходите от 1000 фактури, отколкото да спестя някакви си 30 лева. Само добавянето на 1 лев допълнителен приход от всяка фактура би увеличило с 30 пъти приходите. И народът е казал "Икономията е майка на мизерията";
2. Социално отговорната политика на Глобул се отнася основно за разпечатките на телефонните разговори и за частни лица. За фирмите съществува "Закон за счетоводството", който изисква хартиено копие на първичния документ или съответен електронно подписан аналог (което се отличава от това, което Глобул рекламира);
3. Двустранният печат се определя от настройката на принтера, а не от програмата. Така че Виваком просто са включили тази настройка. И голямата разлика между фактурата и листовката е в това, че листовката я изхвърляш без да ти мигне окото, а фактурата се чете и обработва. Нека да не се заблуждаваме;
4. Виждали ли сте американски фактури? А отваряли ли сте скоро документи на Виваком, ДСК или банка Пиреус? Там има повече реклама, отколкото по телевизията.

Твърдението за 10 000 фактури на година предизвика размисъл. Това са 300 фактури на ден или по 37 фактури на час. Когато печатя по една фактура на две минути, аз бих се обърнал към съответния производител на софтуер, бих отишъл в техния офис и спокойно бих поставил техническо задание за оптимизация на разходите. Също така бих разгледал предложението на Kyocera-Mita за безплатен принтер, когато се плаща единствено отпечатането копие, като те осигуряват всичко необходимо.

Всеки случай нашият колеги Ви е предложил решение с изменение на документа. Ако това Ви устройва - използвайте този вариант.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov