Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем - Прозорец Database Login

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Авг 16, 2010 14:41    Заглавие: Проблем - Прозорец Database Login Отговорете с цитат

Проблемът с прозореца "Database Login" се получава при някои конфигурации, където некоректно е инсталиран инструментът Microsoft SQL Server Native Client. Той се използва от Crystal Reports - модулът за визуализация и печат на справки и документи.



Решението е ръчно да се свали и инсталира Native Client. Той е достъпен на страницата на Microsoft в раздела Microsoft SQL Server Native Client. X86 Package трябва да се инсталира на 32-битови операционни системи, а X64 Package - на 64-битови. Можете да използвате и директните ликнкове:
SQL Native Client 32-bit
SQL Native Client 64-bit
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Trans



Регистриран на: 19 Юни 2011
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Пон Юни 20, 2011 19:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
относно отворената тема.. бихте ли ми казали какво означава въпросната грешка от microsoft SQL server native client и какво да направя?
Излиза ми тогава, когато искам да влезна да настроя
Surface Area Configuration for Services and Connections

Благодаря
===================================

Could not load file or assembly 'Microsoft.SqlServer.CustomControls, Version=9.0.242.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified. (SQLSAC)

------------------------------
Program Location:

at Microsoft.SqlSac.MainPanel.FormServicesAndProtocols.InitializeComponent()
at Microsoft.SqlSac.MainPanel.FormServicesAndProtocols..ctor(String machineName)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
didi_stefanova



Регистриран на: 04 Яну 2013
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Яну 04, 2013 11:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Относно темата когато стартирам програмата излиза следния прозорец
"Не може да бъде осъществена връзка с базата данни.Моля задайте необходимите настройки".
Направих актуализация, но отново не влизам в програмата.

Моля за съвет какво да правя!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18119

МнениеПуснато на: Пет Яну 04, 2013 12:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка. Имате проблеми в самата ОС и не се е инсталирал SQL сървъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
cvalio



Регистриран на: 26 Яну 2013
Мнения: 2
Местожителство: София/Русе

МнениеПуснато на: Съб Яну 26, 2013 17:04    Заглавие: Отговорете с цитат

След repair на Windows 7 64-bit и опит за преинсталиране на
Invoice Pro - не се инсталира SQL сървъра.
Деинсталирах всичко и опитах пак - пак не се получи.
Има ли нещо по-специално, което пропускам?
При първата инсталация всичко се инсталира автоматично.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18119

МнениеПуснато на: Съб Яну 26, 2013 20:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Нещо е омазано в самия Windows, нещо, което repair не е оправил. Например папките не са наред. Или няма необходимите обновления. Или има останали бази, които не са атачнати към текущата инстанция на SQL сървъра.

Свържете се с нашите колеги, практиката показа, че самостоятелно се справят по-малко от 2% от клиентите. В останалите 98% клиентите си размазват системите. Прочетете това: За потребителите и SQL сървърите
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Emil Cvetkov



Регистриран на: 23 Окт 2017
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пон Окт 23, 2017 17:02    Заглавие: Грешка Отговорете с цитат

Здравейте,
имам същият проблем с програмата. Пробвах с инсталация на SQL Native Client 64-bit версия, но не даде резултат.
След запис на документ изкарва следното съобщение.



Моля за съдействие от Ваша страна.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 365
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Окт 23, 2017 19:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Миналата седмица при баня с инсталации и преинсталации на SQL сървъра ми излезе същото съобщение при опит да извадя някаква справка. Както пише в първия отговор - Crystal reports плаче заради липса на SQL Native client, лог в базата се осъществява.

SQL Native client има в SQL server до версия 2012, в новите версии пише че ODBC драйвер-конектор върши тази работа. Само че за продуктите на МИ се ползва по-стара май 32 битова версия. В последното не съм сигурен, някъде пишеше че Crystal reports е 32 бита и съответно иска 32 бита SQL Native client
Вместо да се гадае по-добре да се деинсталира/инсталира наново продуктът на МИ за да си качи какъвто клиент му трябва.

Аз за всеки случай деинсталирах и Crystal reports (пълното има в Control panel - Programs е нещо като SAP Crystal reports ... ). За да си намери деинсталатора програмата изисква инстал диск, трябва да се свали и посочи файл CRRuntime_32bit_13_0_1.msi
_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - 24 години точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Emil Cvetkov



Регистриран на: 23 Окт 2017
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Окт 24, 2017 09:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за информацията.
след деинсталиране на crystal reports и микроинвест про и направата на нова инсталация на програмата, всичко работи нормално.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov