Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с Invoice след преинсталация на windows

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
taz1



Регистриран на: 22 Ное 2012
Мнения: 5
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Вто Мар 10, 2015 12:18    Заглавие: Проблем с Invoice след преинсталация на windows Отговорете с цитат

Здравейте.
От два дена се опитвам на искарам фактура от програмата Invoice.
Проблемът стана след пре инсталиране на Windows, в момента съм с win7, инсталирах Invoice, възтанових базата данни, и всичко изглежда че е наред. Написвам фактура и когато искам да я запаметя и принтирам с F9 програмата все едно забива. Може би не все едно, защотото процесора на PC-то работи на 100% и по никакав начин не продължава действията си. Единстеното което помага е task manager и да спа от там програмата.
Прочетох в форума че има нова версия на програмата Invoice Pro. Опитах се да я инсталирам, но след 2 часа чакане да се инсталира ми каза, че нещо е повредено или липсва и прекрати инсалацията.

Може ли да ми помогнете с някакъв съвет как, мога пак да работя с тази програма нормално. Благодаря ви предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 169

МнениеПуснато на: Вто Мар 10, 2015 12:35    Заглавие: Отговорете с цитат

От сайта ни в раздел Поддръжка ще намерите сервизна програма MWinFix. Изтеглете я и инсталирайте. След рестарт на компютъра опитайте отново.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2371
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 10, 2015 13:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Относно Invoice, пробвайте да изключите UAC контрола на ОС, след което стартирайте програмата отново.
Относно Invoice Pro, свържете се със специалист да ви я инсталира и да прегледа операционната система. Тази услга е платена.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
taz1



Регистриран на: 22 Ное 2012
Мнения: 5
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Вто Мар 10, 2015 14:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Много ви благодаря за бързият отговор. След инсалирането на програмата, всичко си дойде на място. Отново много ви благодаря.
Хубав ден и успешна седмица на всички.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov