Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Прекъсване на връзката със сървъра при влизане в "Настр

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Warehouse Open за Linux
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
peecii



Регистриран на: 18 Окт 2010
Мнения: 13
Местожителство: GABROVO

МнениеПуснато на: Сря Апр 29, 2015 19:01    Заглавие: Прекъсване на връзката със сървъра при влизане в "Настр Отговорете с цитат

Здравейте,
Имам проблем с влизането в прозорец "Настройки".Кликвайки в меню настройки ми показва иконка и надпис "Прекъсване на връзката със сървъра".
Нужно ми е да вляза в меню настройки защото не мога да принтирам.Имам програмата и на друг компютър, там влизам без проблем и в подменю "Принтиране" задавам "Избор на принтер по подразбиране" и нямам проблем с отпечатването.
Ако е от значение, програмата с която работя в момента я ползвам от няколко години(вероятно по стара версия) а проблемната я инсталирах началото на тази година като резервна, защото стария компютър ме напуска.
Моля за помощ.
Благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2220
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Апр 29, 2015 22:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Най добре копирайте лога на програма, там се записала грешката, която води до вашият проблем.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
peecii



Регистриран на: 18 Окт 2010
Мнения: 13
Местожителство: GABROVO

МнениеПуснато на: Чет Апр 30, 2015 18:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора,но може ли малко по опростено да ми обясните какво точно трябва да направя.Нещо от рода на първо направи това след това друго и т.н.Просто съм с по ниска компютърна грамотност а човекът който ми инсталира програмата не е в БГ в момента.Благодаря предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2220
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 30, 2015 18:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте;
1.Стартирате програмата;
2.Отивате на меню Помощ;
3.Избирате Дневник/Съдържание на Приложението
След което го копирате в следващият ви пост
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
peecii



Регистриран на: 18 Окт 2010
Мнения: 13
Местожителство: GABROVO

МнениеПуснато на: Пон Май 04, 2015 17:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Дано да не ставам отегчителен, но в меню "Помощ" няма подменю Дневник/съдържание на приложението.Излизат ми следните подменюта:
-ДОКУМЕНТАЦИЯ
-ЛИЦЕНЗНА ИНФОРМАЦИЯ
-ОТЧЕТ ГРЕШКА

-ЗА ПРОГРАМАТА.
Доста търсих из програмата,но никъде не открих дневник на приложението???
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2220
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Май 04, 2015 20:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Вижте в Отчет на грешката. Не съм ползвал линукс варианта и затова съм ви подвел.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
peecii



Регистриран на: 18 Окт 2010
Мнения: 13
Местожителство: GABROVO

МнениеПуснато на: Вто Май 05, 2015 08:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Е това променя нещата-в отчета за грешка ми излиза "Засечена е анонимна грешка,моля изпратете ни я с цел подобряване работата на програмата".По надоло е описана грешката/нещо на маймуница-поредица от доста редове със знаци,символи и цифри/.Преди два дни попълних имейл адреса си и натиснах полето "изпрати".Получих известие,че отчета с грешката е получен, но досега няма промяна.Все така при опит за влизане в настройки се прекъсва връзката със сървъра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18629

МнениеПуснато на: Вто Май 05, 2015 15:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Малко е неясно какво очаквате? Някой дистанционно да оправи сървъра? Ние нямаме информация за Вашия компютър, грешката съобщава за работата на продукта.

Най-вероятно съобщението за грешка е получено.
Ние ще го обработим и ако са необходими промени ще има нова версия (до 1-2 месеца).
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
peecii



Регистриран на: 18 Окт 2010
Мнения: 13
Местожителство: GABROVO

МнениеПуснато на: Пет Май 08, 2015 10:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Ясно е,че няма да ми разрешите проблема дистанционно-очаквах помощ след като се получи при Вас отчета на грешката,да ми помогнете да я отстраня за да заработи както трябва.Без да мога да вляза в настройки не бих могъл да ползвам продукта, най малкото-не мога да принтирам тъй като не мога да задам данните за принтера.Както и някои други по незначителни неща от това меню.Без принтиране имам подобрен модел на калкулатор.Може ли да ми дадете информация как да постъпя за да си разреша проблема или при кой ваш партньор да отида (Габрово) за помощ?Ако има вариант за онлайн оправяне на проблема (срещу заплащане) също съм склонен.Благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18629

МнениеПуснато на: Пет Май 08, 2015 14:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно грешката е в SQL сървъра. Осигурете ни дистанционен достъп до компютъра. Позвънете ми на 0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
peecii



Регистриран на: 18 Окт 2010
Мнения: 13
Местожителство: GABROVO

МнениеПуснато на: Пон Май 11, 2015 16:28    Заглавие: Отговорете с цитат

БЛАГОДАРЯ на г-н Виктор Павлов за съдействието-вече всичко е наред с програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Warehouse Open за Linux All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov