Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Опция за АрхиПро

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 109

МнениеПуснато на: Сря Авг 12, 2015 06:50    Заглавие: Опция за АрхиПро Отговорете с цитат

Здравейте,

Закупих си АрхиПро, и по принцип съм доволен.
Но имам питане-не може ли да се направи така, че архива да се прави автоматично веднага след издаването на документ, а не на времеви интервал?

Преди това аз правех архив ръчно всеки път след издаването на документ.
Случи се веднъж, че някой беше изгасил компа преди времето за архивиране, и реално имаше загуба на 2-3 документа в архива, и след като разбрах, направих го ръчно.
Знам, че не се случва често, но в едно такова важно действие като архивирането, би трябвало да се изключи максимално възможността за грешка или човешка намеса.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Атанас Попов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Окт 2010
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Сря Авг 12, 2015 08:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Направете го на минимален интервал и ще минимизирате потенциалните проблеми.

Предложението не е много логично, например:
Търговски обект дори и само с 1 каса, това би значило постоянна изпълнение на заявки към базата данни за проверка на нов документ, при наличие на нов архивиране, при обслужване на клиенти на каса и малко по-голяма база от данни сървъра няма да успее да архивира и това ще доведе до забавяне на бързодействието...
За търговски обект с няколко каси или ресторант с няколко работни места е тотално неприложимо.
_________________
Документация, ръководства и настройки на Microinvest софтуер
Microinvest Виртуален ресторант
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 109

МнениеПуснато на: Сря Авг 12, 2015 09:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Питах дали може да го има като ОПЦИЯ, а не да е задължително.
При мен се издават няколко фактури на ден, и няма да има проблем със забавяне.
Но пък ще е 100 пъти по-удачно. Настроено е на 1 час.

Вместо да отговорите като хората, веднага почват нападките.
Аз знам, че не можете да угодите на всеки, но все пак това е опция, която би била полезна за тези, които имат нужда, и според мен не би било голяма трудност за вас да се направи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Нед Ное 01, 2015 19:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Настоящата задача не е токова проста, колкото изглежда. Като коментари бих отбелязал следното:
1. Проследяване на всяка промяна в базата за да се установи наличието на нов документ е достатъчно трудоемка задача;
2. Един документ може не само да бъде създаден, но и да бъде редактиран. Това са много възможности и разклонения в алгоритъма;
3. Задачата става още по-сложна, когато работим в режим на репликация;
4. При система с няколко работни места и централен сървър, архивиращата програма работи на централния сървър, което означава че тя трябва да прави мониторинг на всички работни места и всеки запис в базата, без значение откъде се е появил.
Написаното тук няма за цел да „напада“ предложението, написаното обяснява, че проследяване на появата на нов документ, изменение на неговия статус и т.н. е достатъчно сложна задача, която изисква много ресурс.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 109

МнениеПуснато на: Нед Ное 01, 2015 21:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Настоящата задача не е токова проста, колкото изглежда. Като коментари бих отбелязал следното:
1. Проследяване на всяка промяна в базата за да се установи наличието на нов документ е достатъчно трудоемка задача;
2. Един документ може не само да бъде създаден, но и да бъде редактиран. Това са много възможности и разклонения в алгоритъма;
3. Задачата става още по-сложна, когато работим в режим на репликация;
4. При система с няколко работни места и централен сървър, архивиращата програма работи на централния сървър, което означава че тя трябва да прави мониторинг на всички работни места и всеки запис в базата, без значение откъде се е появил.
Написаното тук няма за цел да „напада“ предложението, написаното обяснява, че проследяване на появата на нов документ, изменение на неговия статус и т.н. е достатъчно сложна задача, която изисква много ресурс.


Да, разбирам.
Просто питах, тъй като щом може да го прави на 1 час без проблем, мислех, че ще може да го прави и така.
Поне сте дали по-конкретен отговор.
Както казах преди, в едно важно действие трябва човешкият фактор да е изключен или сведен до минимум.
Затова питах. Проста логика-издадени са 30 документа, някой гаси компа, никой не сеща за архива, става срив в компа, и хоп-няма архив.

Щом не може, не може.

Край.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov