Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Експорт на болнични
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
plkolev



Регистриран на: 26 Авг 2009
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Пон Фев 01, 2016 18:54    Заглавие: Експорт на болнични Отговорете с цитат

Имам проблем с експортиране на данни за болничен. Излиза ми събощение да попълня данни за град и адрес в меню "Моята фирма" с предназначение "за контакт", а след като го направя и с предназначение "за регистрация", въпреки, че са били въведени и до момента. Правя го отново, затварям, рестартирам, но отново излиза същото съобщение, все едно нищо не съм правил. Днес, 01.02.2016 си актуализирах продукта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Пон Фев 01, 2016 19:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Често срещани грешки:

Новият формат от 2016 година за Приложения 9, 10 и 11, за отсъствия свързани с болнични и майчинства, изисква задължително попълнени данни за следните полета:

1. Адрес с Предназначение „За контакт“ в данните за Моята фирма;
2. ТП на НОИ - в Редакция> Администриране>Моята фирма;
3. Област - в Данни за кореспонденция в личния картон на лицето;
4. Град/село - в Данни за кореспонденция в личния картон на лицето;

Ако полетата за Област и Град/село са попълнени след въвеждането на болничния лист, за да се актуализират данните в новите приложения се изпълняват следните стъпки:

1. Влиза се в редакция на болничния лист / отсъствието за майчинство;
2. Избира се бутонът за Приложение 9, 10 или 11;
3. Натиска се бутонът за опресняване на данните в долния-ляв ъгъл на приложението;
4. Следват ОК и Запис и данните са актуализирани.

Новият XML формат може да се експортира само след начисляване на заплати за 01.2016 г.

Ако при тест в сайта на НОИ получите съобщение „Грешка при валидация на документ спрямо XSD схема“, рестартирайте Microinvest ТРЗ и ЛС Pro и направете експорта отново!
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
4a4i



Регистриран на: 14 Юни 2011
Мнения: 46

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 08:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Вчера пробвах да пусна болничен с експорт от програмата. След изчистването на множество грешки остана само тази, която се оказа упорита:

Цитат:
Грешка при валидация на документ спрямо XSD схема: The element 'NumberPril9' has invalid child element 'PatientsChartNumber'. List of possible elements expected: 'Number'.


Какво точно изпускам и какъв е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
plkolev



Регистриран на: 26 Авг 2009
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 10:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Извърших всичко което сте описали, но не даде никакъв резултат. Съобщението е едно и също, единият път иска да се въведат данни предназначени "за контакт", а следващия "за регистрация", въпреки, че съм обновил данните в приложение 9. Колкото пъти да извършвам описаната от Вас процедура излиза същото съобщение, въпреки, че навсякъде данните за град и област са въведени. Моля за помощ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 10:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Осигурете ни достъп до компютъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 606
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 11:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Да се вмъкна за да не пускам нова тема.

Логистичен въпрос: Защо не може да се прави експорт на болничен преди да са начислени заплатите?
искам да подам болничен от м. 02, но програмата не ми позволява. Започваме да си играем - начисли, анулирай и така до безкрай.

В тази игра забелязвам, че при анулиране на заплатите се губят данните от приложение 9 - отметките има, няма и т.н. Считам, че за приложение 9 би следвало данните да се попълват от програмата, а ако липсват данни за нещо / скорошно назначение и др./ да се извежда съобщение.

Друга забележка, която може да е в помощ на колегите. Когато се въвеждат данни за фирмата е необходимо да се направи задължителен рестарт на програмата. В противен случей, данните не се отразяват и фейла е грешен.

Вих ви помолил да направите така, че със следващата версия да въведа 3-4 дати, номер на болничния и още 1-2 задължителни атрибута, да натисна запис и CTRL + B и всичко да прилключи. Не ми се ползват клавишите +,-,стрелки, опресняване, рестарт на програмата и всякакви подобни трикове, които правя в момента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 11:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Когато се въвеждат данни за фирмата е необходимо да се направи задължителен рестарт на програмата.

Добре, но се предполага, че това са данните, които се въвежда още при създаване на фирмата. Сега се оказва, че вие работите без да сте въвели данните на фирмата си.

За другите забележки важат почти същите правила. Ние ще оптимизираме процеса, но нека всеки клиент да си въведе данните както трябва. Също така обърнете внимание, че във форума пишат около 10-15 човека (такива, които не са въвели данните). При другите продуктът работи доста добре. Проверено, факт!

Ние вече знаем за корекциите в продукта, но основните неща са по вина на потребителите и това се доказва с практиката. Пример: Няма клиент, който да не е предал болничните след като си е попълнил всички данни. Но също така има клиенти, които все още не са въвели основни данни за фирмата и на нас не ни е ясно какво ги спира да попълнят управител или телефон.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 606
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 11:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Не беше въведен мейла на пълномощника. Това не беше задължителен реквизит до момента, пък и с тези бази сме подавали болнични през последните години.

По скоро поставих въпроса за експорт през текущия месец.
Като гледам XML файла вече знам какво не е въведено, така че се оправяме.:)

Лека работа
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 12:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Това не беше задължителен реквизит до момента, пък и с тези бази сме подавали болнични през последните години.

Вероятно е така.
За управление на каруца не се изисква шофьорска книжка.
За управление на автомобил се изискват навършени 18 години.
За управление на самолет се изисква висше образование и много курсове.
За управление на космическа совалка трябват всички предишни + издръжливост на 8G претоварване и много кураж.

Нямате оправдание, че не сте си въвели данните в Моята фирма. Никой от Microinvest не е виновен за това. Ако не си сменяте маслото в автомобила, какво е виновен производителя?

Тук отново ще кажа, че програмата работи добре, масово потребителите не са си въвели данните и всички прехвърлят на програмния продукт. Редно е да кажете на всички следното: Когато си въведох всички данни, тогава болничните се подадоха правилно. Защото това е факт!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 12:08    Заглавие: Отговорете с цитат

В новата версия ще направим много силни рестрикции и предупреждения. Явно, че с подсказки не става, не се четат от потребителите. По-лесно е да се обвини Microinvest че не работи. Трябва диктатура.

Ето пример с конкурентен продукт: Плащаш като луд, цената е х10, при обаждане за сервиз следва
1. Укажете си номера за договора за поддръжка. Ако нямаш договор следва да посетиш офиса и да подпишеш с предплащане на 6 месеца;
2. Изслушване на проблема;
3. Записване на час за посещение в средата на февруари;
4. Минималната тарифа за посещение е 2 часа, цената е 80 лева на час.

На това бях свидетел вчера привечер. И клиентът каза, че обслужването било перфектно. След което си отвори програмата на НАП и кротично си въведе всички данни за подаване.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 12:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Забравих да кажа:
Фирми с повече от 20 човека персонал дължат допълнително заплащане.
За всяка допълнителна фирма се дължи такса.
За работа в мрежа се дължи такса.
Хонорарите са допълнителен модул.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
plkolev



Регистриран на: 26 Авг 2009
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 13:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам готовност за отдалечен достъп до компютъра ми, само да ми кажете как да се свържа с Вас и с кого.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 13:29    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
hariti



Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 220
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Фев 17, 2016 08:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Цитат:
Това не беше задължителен реквизит до момента, пък и с тези бази сме подавали болнични през последните години.

Вероятно е така.
За управление на каруца не се изисква шофьорска книжка.
За управление на автомобил се изискват навършени 18 години.
За управление на самолет се изисква висше образование и много курсове.
За управление на космическа совалка трябват всички предишни + издръжливост на 8G претоварване и много кураж.

Нямате оправдание, че не сте си въвели данните в Моята фирма. Никой от Microinvest не е виновен за това. Ако не си сменяте маслото в автомобила, какво е виновен производителя?

Тук отново ще кажа, че програмата работи добре, масово потребителите не са си въвели данните и всички прехвърлят на програмния продукт. Редно е да кажете на всички следното: Когато си въведох всички данни, тогава болничните се подадоха правилно. Защото това е факт!


За информация: за управление на самолет не се изисква никакво висше образование. Изисква се медицинска годност клас 2 плюс сертификат PPL за частни самолети и някои по-високи класове сертификати за търговски полети и полети на авиолинии.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Сря Фев 17, 2016 09:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Тук е посочено обратното.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov