Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Важна информация относно актуализация на продуктите
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2217
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Фев 12, 2015 21:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Не, не е необходимо. Просто поставете хардуерния ключ в компютъра, изчакайте да светне лампичката за постоянно и след това стартирайте желаната програмата.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
M: 0882418526
W: https://www.danilsontmstudioltd.net/


Последната промяна е направена от Даниел Петков на Пет Фев 13, 2015 09:35; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Пет Фев 13, 2015 08:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте да преместите ключа в друг USB порт.

PS: Използвали ли сте програма, например CCleaner, която да "чисти" регистри?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
alexkolev1975



Регистриран на: 15 Фев 2015
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пет Мар 27, 2015 07:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет,
1. Интересувам се от ТРЗ и ЛС Про за работа в мрежа.
Различен ли е продукта, който трябва да закупим или е въпрос на настройка. Понеже в сайта Ви в ценовата листа има оферта само за един вид на програмата.
2. При печат на справки не за цялата фирма, а по отделни отдели, възможно ли е наименованието на отдела да се изписва във фиша за заплати, РПВ, рекапитулация и вноски по кодове към бюджета.
3. Възможен ли е импорт от екселски файл за минали месеци на данни, които да бъдат включени в служебните бележки и СИС, които ще издадем за 2015 г. догодина.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2217
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Мар 27, 2015 10:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
1. Всичко е въпрос на настройка.
3. Това го има като функционалност,намира се в личните картони на служителите.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
M: 0882418526
W: https://www.danilsontmstudioltd.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 639

МнениеПуснато на: Пет Мар 27, 2015 15:12    Заглавие: Отговорете с цитат

2. Към момента не е възможно. Направено е предложение за това преди година. От Микроинвест обещаха ...
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Нед Мар 29, 2015 10:00    Заглавие: Отговорете с цитат

В продуктите на Microinvest работата в мрежа и многофирменост е част от основната идеология на продуктите. Ограничението автономна версия и мрежова версия е само от фирми, които се чудят как да "оскубят" клиентите си. Ние предлагаме всички модули веднага и програмата е само една. Това е важно, защото няма допълнителни такси след първоначалното закупуване на продукта, както и няма скрита продажба на модули.

При настройка за работа в мрежа също няма нищо особено, на всички работни места се указва да се свържат към централния сървър по IP адрес. При това едно или няколко работни станции могат териториално да се намират на различни места (работа от вкъщи, от офиса или чужбина).
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Пон Юли 18, 2016 19:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, искам само да попитам защо не намирам съответните линкове и препратки на сайта на Микроинвест за заплащане при закупуване на актуализации и програмни продукти по електронен път? По-рано когато поръчвах актуализации например веднага ме прехвърляше към страница за заплащане на продуктите по електронен път, като бяха дадени линкове в зависимост от средствата, с които да бъде извършено плащането - било то кредитна карта или друга електронна система за заплащане. Реших да се възползвам от намалението на цените на актуализациите и да си поръчам повече. Но като добавя поръчката "в количката" и натисна бутон "поръчай" ми излиза празна страница със следния надпис:
"Тази страница Ви дава възможност за закупуване on-line на последните версии на програмите. Плащанията чрез VISA и MasterCard се извършват чрез Bank of America и се гарантират от Authorize.Net. Всички операции се кодират с SSL и са защитени с 128 битово криптиране."
А най отдолу вляво има един бутон само, наречен "НАЗАД". Дали аз нещо не знам или се бъркам? Благодаря Ви предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Вто Юли 19, 2016 06:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Сменяме обработката на картите с друг процесингов център. Надяваме се, че до понеделник всичко ще се възстанови.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Вто Юли 19, 2016 17:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Сменяме обработката на картите с друг процесингов център. Надяваме се, че до понеделник всичко ще се възстанови.


Благодаря Ви за отговора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov