Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

склад про връщане датата на компютъра

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Чет Ное 17, 2016 21:07    Заглавие: склад про връщане датата на компютъра Отговорете с цитат

Колеги как да решим проблема при склад про когато връщат датата на компютъра при продажба?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 155

МнениеПуснато на: Чет Ное 17, 2016 23:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Предлагам ви двата варианти:
1) политиката за сигурност Security Settings => Local Policies => User Rights Assignment => Change the system time => оставете само LOCAL SERVICE и не го изтривайте
2) да се използва тригерът върху таблицата operations по принцип
Код:
case when getdate() < select max(userrrealtime) from inserted then #действие тук#
за да спира запазване на операция в база на данни
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари


Последната промяна е направена от P0ZiTR0N на Нед Ное 20, 2016 19:48; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Пет Ное 18, 2016 20:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1590
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2016 10:16    Заглавие: Отговорете с цитат

И след тоя тригер очаквай редовно звънене защо не мога да си направя вчерашната доставка Smile Като сложиш и условието за продажба малко ще се подобрят нещата, но пак ще ти мрънкат, че не могат да приключат продажба поради това, че програмата вади съобщение "Грешка при запис на операция" и за да види ексепшъна трябва продавачката да се сети да щракне на "Покажи детайли" и едва тогава може да чете съобщението на 3-4 ред.

И също няма да сработи в понеделник сутрин ако се опита да върне датата на събота например. Затова е по-хитро като види по-стара дата да запише в ApplicationLog-a и после управителя да ѝ комби канчето...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2016 18:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Колеги не е ли по добре просто Микроинвест да направят програмата така че като се пусне документ с номер по голям от от стара дата да не му дава да го записва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18820

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2016 21:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Има редица ситуации, при което това няма да работи. Например при номерация по обекти, където номерът на документа е по-малък, защото е в друг диапазон, а датата е днешна. Или издаване чрез мобилно устройство, което е работило 2-3 дни без връзка и трябва да "вмъкне" документите в по-стар период, а през това време фактурите са нараснали като номер.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2016 21:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Да прав си Викторе.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2016 21:44    Заглавие: Отговорете с цитат

попитах защото имам клиенти които са работили с такива програми и не им е давало да записват продажбата със задна дата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1590
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб Дек 03, 2016 20:25    Заглавие: Отговорете с цитат

За такива клиенти специално се изгражда системата със сървър (заключен, без възможност някой да седне на него да му смени датата) и скрипт, който да забранява записа с по-задна дата както е писал колегата по-горе. Решение без особено много знания и специална администрация на операторския компютър така че операторът да не може да смени системната дата...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Нед Дек 04, 2016 15:45    Заглавие: Отговорете с цитат

добре ама какво правим с тези които не работят със сървър
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1557

МнениеПуснато на: Нед Дек 04, 2016 16:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Понякога сървърът не може да направи логиката на потребителя Smile и за това служи програмата.
Ето как би могло да стане.
Ако това е право на потребителят ще може да го направи ако не е няма да може Smile
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1590
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Дек 06, 2016 10:25    Заглавие: Отговорете с цитат

netkontrol написа:
добре ама какво правим с тези които не работят със сървър

Ами ако шефът иска да се подсигури да не го мамят ще си купи сървър...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
netkontrol



Регистриран на: 21 Юни 2007
Мнения: 39
Местожителство: velingrad

МнениеПуснато на: Вто Дек 06, 2016 18:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами да си назначи и бодигард за да гледа какво правят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Георгиев



Регистриран на: 19 Май 2015
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Дек 06, 2016 21:18    Заглавие: Отговорете с цитат

За начало опитайте с ценово правило, създайте групи потребители. Едните имат права да работят със задна дата, другите не. Недостатък- ще се налага да редактирате правилото.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov