Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със SQL при нова инсталация Win10
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
randomregs



Регистриран на: 09 Дек 2016
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Дек 13, 2016 19:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Бях вече пробвал и с този файл. С изтрити папки, но без изключени ъпдейти. Пак даде грешка при инсталирането на SQL сървъра.

Според мен грешката идва все още от идентичните имена на компютъра и юзъра в уиндоус. Въпреки че смених юзъра, предполагам, че много неща не са се сменили (например папката my documents продължава да си се казва по стария начин и не може да бъде преименувана, в локалната мрежа юзърът си е старият, не новия.. ). Нямам представа това дали и как може да бъде оправено Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18003

МнениеПуснато на: Сря Дек 14, 2016 07:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Обърнете се към специалист. Времето, което вероятно сте загубили е много по-скъпо от един дистанционен сервиз.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Боян Нейков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 06 Юли 2016
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Дек 14, 2016 08:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Изтривате всичко описано преди това, преименувате името на компютъра, инсталирате отново. Ако не стане, то тогава по-добре се обърнете към нашите специалисти за извършването на дистанционен сервиз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
sidakonsult



Регистриран на: 23 Юни 2009
Мнения: 42

МнениеПуснато на: Съб Яну 07, 2017 10:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Не знам колко ще помогне специалист.Аз имам същия проблем.Чисто нов компютър,с лицензиран Win10.Вчера ваш специалист работи 4 часа дистанционно и не реши проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18003

МнениеПуснато на: Нед Яну 08, 2017 09:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Щом не вярвате на специалист се обърнете към неспециалист.
За да работи наш човек 4 часа, това означава, че компютърът е много зле.

Понятието "Чисто нов компютър" не означава нищо, аз лично зная компютри, които още от магазина идват с преинсталирани 1001 излишни програми, настроени от магазинер и първото и единствено нещо, което може да се направи в този случай е да се преинсталира отново.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov