Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем при нова инсталация
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Dorom



Регистриран на: 17 Май 2016
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Чет Май 26, 2016 00:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Ще повторя - не е в паролата. Вероятно сте разбъзикали инсталацията на SQL сървъра. Там търсете.


Направено - 2 пъти, следвайки ТОЧНО инструкциите и отваряйки порта 1433 в Configuration Manager-a : Веднъж след ръчно изтриване на всичко налично от MS SQL и в регистрите. Втори път след възстановяване на системата. И двата пъти с изключени антивирусна и MS Firewall.
Резултатът - отварям програмата от външния хард, но не ми отваря моята база данни, а празна фирма "Моята фирма". Как да си възстановя/отворя моята база данни създадена преди 4г? Нужно ли е да ъпдейтна SQL 2008 R2 до SP3 предвид предупреждението на Майкрософт?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Чет Май 26, 2016 08:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка, ще ви направят дистанционен сервиз. Наблюдавам темата от самото начало и виждам колко напразни усилия се губят. Нека човек, който е запознат със сървърите да реши въпроса бързо и качествено.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vassilevat



Регистриран на: 04 Май 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Чет Май 04, 2017 15:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

имам същия проблем "Има връзка до компютъра, но не и до SQL сървъра"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Пет Май 05, 2017 06:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Причината е същата. Вероятно:
1. Не е актуализиран Windows с последните ъпдети;
2. Не са настроени правилно правата на достъп;
3. По време на инсталацията е бил затворен неправилно прозорецът със съобщение Success;
4. Името на компютъра е зададено неправилно;
5. Комбинация от точки 1 до 4.

Свържете се с нашата поддръжка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
manincoto6



Регистриран на: 08 Май 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Май 08, 2017 16:31    Заглавие: проблем с инсталирането Отговорете с цитат

Здравейте,

Инсталирах програмата, но имам същия проблем с този SQL сървър,т.е.,че няма връзка.Пратете ми и на мен нужните данни.Благодаря предватителнол
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Вто Май 09, 2017 12:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Какъв е точно проблема?

Има ли инсталиран SQL сървър?
Работи ли сървиса?
Изпълнили ли сте точките от предишното мнение?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
premiumauto



Регистриран на: 10 Юли 2017
Мнения: 1
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Юли 10, 2017 21:29    Заглавие: SQL проблем Отговорете с цитат

здравейте, при мен също няма връзка с SQL
моля за актуални user и pass
_________________
Д.Димитров
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 167

МнениеПуснато на: Вто Юли 11, 2017 16:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът не е в грешни user и pass.
Най-вероятно MS SQL Server не се е инсталирал правилно заради некоректни настройки в правата за достъп.

Ако сървисът на SQL-а не се стартира, направете следното:

1. Деинсталирайте компонентите на MS SQL Server.
2. Деинсталирайте Invoice Pro.
3. Изтеглете MWinFix от раздел Поддръжка на нашия сайт и я стартирайте.
4. След рестарта преименувайте папките на MS SQL Server в Program Files.
5. Стартирайте инсталационния файл на Invoice Pro като Администратор и като Централно работно място.
6. Не пипайте нищо, докато инсталаторът не приключи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
janajan



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Юли 12, 2017 17:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам проблем с актуализацията от 12.07.2017 - даде ми съобщение за грешка или непълен инсталационен файл след което програмата ми не работи. не може да се стартира. При опит да изтегля от сайта инсталационния файл - съобщението е : подписът на тази програма е повреден или невалиден
При пореден опит за инсталиране изписва:Вътрешна грешка на инсталатора. Еrror code :1603
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Юли 12, 2017 22:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Проблема с подписа на 64 битовата версия е отстранен.
Моля свалете си от сайта отново програмата и инсталирайте.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Fintrade



Регистриран на: 01 Авг 2017
Мнения: 1
Местожителство: гр. Бургас

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 12:34    Заглавие: Проблем със стартирането на програмата! Отговорете с цитат

Имам същия проблем с този SQL сървър,т.е.,че няма връзка.Пратете ми и на мен нужните данни.Благодаря предватително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 302

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 13:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
ако говорим за първоначална инсталация на сървър, колегата много подробно е описал стъпките:

Цитат:


Ако сървисът на SQL-а не се стартира, направете следното:

1. Деинсталирайте компонентите на MS SQL Server.
2. Деинсталирайте Invoice Pro.
3. Изтеглете MWinFix от раздел Поддръжка на нашия сайт и я стартирайте.
4. След рестарта преименувайте папките на MS SQL Server в Program Files.
5. Стартирайте инсталационния файл на Invoice Pro като Администратор и като Централно работно място.
6. Не пипайте нищо, докато инсталаторът не приключи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ani222



Регистриран на: 30 Авг 2017
Мнения: 3
Местожителство: Stara Zagora

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 20:02    Заглавие: Re: проблем при нова инсталация Отговорете с цитат

mn написа:
Наложи ми се да инсталирам инвойс про на компютър, на който няма други ваши продукти. Програмата се инсталира но ми дава съобщение, че няма връзка с базата данни.
В настройките виждам че са зададени потребителско име SA и парола ****.
SQL сървара е инсалиран.

Къде може да търсим проблемите.

Поздрави и успешен ден

Здравейте!
И аз имам този проблем. Виждам, че по-надолу е бил разрешен със специална парола и потребителско име. Може ли да изпратите и на мен?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ani222



Регистриран на: 30 Авг 2017
Мнения: 3
Местожителство: Stara Zagora

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 07:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Йордан Сираков написа:
Проблемът не е в грешни user и pass.
Най-вероятно MS SQL Server не се е инсталирал правилно заради некоректни настройки в правата за достъп.

Ако сървисът на SQL-а не се стартира, направете следното:

1. Деинсталирайте компонентите на MS SQL Server.
2. Деинсталирайте Invoice Pro.
3. Изтеглете MWinFix от раздел Поддръжка на нашия сайт и я стартирайте.
4. След рестарта преименувайте папките на MS SQL Server в Program Files.
5. Стартирайте инсталационния файл на Invoice Pro като Администратор и като Централно работно място.
6. Не пипайте нищо, докато инсталаторът не приключи.

Здравейте!
След като публикувах предишната си молба, прочетох цитираната препоръка. Реших да пробвам да отстраня проблема, като следвам указанията. Натъкнах се на следните проблеми:

1. Абсолютна невъзможност да премахна Microsoft SQL Server 2008 R2 (64-bit) от компютъра. Пробвах какво ли не, четох съвети във форуми, следвах инструкциите от страницата на Microsoft, не става и това е! Междувременно инсталирах и деинсталирах счетоводната програма няколко пъти.

2. Опитах се да сваля MWinFix от Google Chrome и от Mozilla Firefox, и от двата браузъра файлът беше разпознат като malware и свалянето беше автоматично отказано/блокирано.

Реших да мина на онлайн фактуриране и да премахна всичко инсталирано досега. Проблемът е, че не става. Моля да ми помогнете, като ме посъветвате какво да направя, за да изтрия този Server.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1577

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 09:00    Заглавие: Отговорете с цитат

@ani222 - потърсете специалист
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Следваща
Страница 31 от 33

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov