Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Начин на потдръжка

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
sudoman



Регистриран на: 25 Яну 2016
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 13:41    Заглавие: Начин на потдръжка Отговорете с цитат

Какво трябва да направи човек за да стигне до вашата потдръжка!?!
Днес съм звъннал над 20 пъти на телефоните дадени за контакт включително и на Телефона даден за цялата страна и познайте какво - ами нищо.
Не само нищо, не само че чакам по 20 мин и никой не вдига ами и най накрая като успея да се свържа с ваш представител и той ми затвяря телефона.

За пореден път да ви поздравя за най-ужасния съпорт който съм преживявал в кариерата ми. На времето бтк успяваше да се доближи до тези постижения но смело твърдя че вие ги задминавате и то не със малко.

Ужасни некомпетенти хора са наети за това да могат да вдигнат телефона и да ти обяснят, че много съжаляват но реално те нямат нужните знания и да се обадя на някои от номерата в централния офис.

Ще се преборя и с вас, нямам голям избор, надявам се поне малко да ви е срам от "услугата" която предлагате и най-вече така осърдно продавате и знайте, че в първия удобен момент ще ви сменя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mpk_1000



Регистриран на: 22 Сеп 2013
Мнения: 90
Местожителство: Bulgaria

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 16:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинете ме, колега, но не мога да се съглася с Вас. Ползвам софтуер на МИ от доста време, като в повечето случаи съм инсталирал и настройвал сам. До този момент, не съм имал проблеми със съпорт по никакъв начин!
Помагали са ми и тук, във форума и по телефона от офис Варна. Ходил съм нееднократно и на място в офис Варна, за казуси, които са по-завъртяни - винаги са ми отделяли време и внимание
Може би, при възникнал проблем, по-правилния начин е да се обърнете първо към дистрибутора (или регионалния офис) на МИ, от където сте закупили продукта и след това към централния офис, където (по разбираеми причини), колл центъра е претоварен.
Нека бъдем реалисти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
sudoman



Регистриран на: 25 Яну 2016
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Пет Сеп 01, 2017 08:19    Заглавие: Потдръжка Отговорете с цитат

Вижте това което съм написал е резултат от двудневно звънене на всичките телефони дадени за контакт.
Незнам дали си давате сметка какво е 2 дни да звъните и да няма кой да ви вдигне и ако мислите че преувеличавам мога да изпратя снимки от телефона ми на които ясно личи колко време съм го търсил.
И отново да отбележа че не преувеличавам когато казвам че има хора от съпорта които след като чуят въпроса ми ме насочват към централния офис. И цирка започва отначало.

Незнам дали си давате сметка също така, че телефона който е даден 0700 44 700 в повечето планове на мобилните оператори се таксува и не влиза в графа безплатни минути. Ще гледам на края на месеца да побликувам разпечатка от сметката за да ви покажа колко пари ще бъда таксуван за това че се налага да чакам на hold, защото разбираш ли бедните микроинвест немогат да си наемат достатъчно хора?!

Реалист съм на 100% и никога не бих написал подобно нещо ако това не е факт и нещата не са прелели чашата 100 пъти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1580
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Сеп 01, 2017 13:44    Заглавие: Отговорете с цитат

А Вие всъщност какво се опитвате да направите? Може би ще се окаже, че има и други компетентни, не само тия към които са ви насочили.

П.П.: Ако става дума за складовите програми нескромно мога да предложа съдействие въпреки че са ме орязали в класациите за рейтинга в сайта! За счетоводни казуси определено не мога да ви помогна.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov