Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Прехвърляне на Invoice pro на друг компютър

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
kamelia33



Регистриран на: 09 Ное 2016
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пет Юли 14, 2017 07:55    Заглавие: Прехвърляне на Invoice pro на друг компютър Отговорете с цитат

Здравейте,

Предстои ми смяна на компютъра, на който е инсталирана програмата. Предполагам ще е временно, но трябва да я кача и на новия компютър, за да мога да работя. Молбата ми е някой да ми каже стъпките...като се има предвид, че не съм кой знае колко веща ... Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 149

МнениеПуснато на: Пет Юли 14, 2017 09:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!

1. Актуализирайте Invoice Pro на стария компютър до последна версия. Изтеглете инсталационния файл от сайта. Деинсталирайте от Control Panel старата версия. Стартирайте ехе-то като Администратор и пуснете инсталацията като Допълнително работно място. (Ако версията Ви е последна, прескочете тази стъпка)
2. След актуализацията направете архив на базите от меню Файл - Архивиране на фирма. Копирайте архивите на флашка.
3. На новия компютър първо пуснете сервизна програма MWinFix - може да я изтеглите от microinvest.net в раздел Поддръжка.
4. След рестарт на компютъра стартирайте инсталационния файл като Администратор и продължете инсталацията като Централно работно място. Не прекъсвайте процесите, докато не се инсталира MS SQL Server-a.
5. Когато програмата се отвори, влезте в меню Файл - Възстановяване на фирма и посочете пътя до архива - там, където е копиран на новия компютър.
6. Данните ще се възстановят и можете да продължите работа. Ако имате повече от една фирма, създайте нова база със съответното име и в нея възстановете следващия архив.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
kamelia33



Регистриран на: 09 Ное 2016
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 11:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, уж ми оправиха компютъра, но преди това работих с 2 фирми, сега виждам само едната. Как мога да възстановя липсващата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 870

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 13:17    Заглавие: Отговорете с цитат

kamelia33 написа:
Здравейте, уж ми оправиха компютъра, но преди това работих с 2 фирми, сега виждам само едната. Как мога да възстановя липсващата?


Йордан Сираков написа:

6. Данните ще се възстановят и можете да продължите работа. Ако имате повече от една фирма, създайте нова база със съответното име и в нея възстановете следващия архив.

_________________
"НКОМ" ЕООД
Тел. 087 9576757
E-mail: nedialko@microinvest.net
http://softwaretestingfundamentals.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
alexpet



Регистриран на: 13 Юни 2012
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Чет Авг 24, 2017 09:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
създадох си база с данните на фирмата и възстанових архива като всичко мина успешно , но в момента имам две фирми с едни и същи данни , като една е с издадените документа до момента ( от архива ) , а другата е празна .
Как да махна празната фирма.
Работя с последната про версия
Благодаря ви предварително !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1038

МнениеПуснато на: Чет Авг 24, 2017 10:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Изтриване на база данни е възможно с ПП Microinvest Архиватор Pro. Подробна информация за работа с продукта може да откриете в секция Търговски софтуер в сайта нa Microinvest.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
eminm



Регистриран на: 30 Авг 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 13:51    Заглавие: Microinvest Invoice Pro спря да работи... Отговорете с цитат

Здравейте, имам следния проблем.
От доста време ползвам Вашия софтуер Invoice Pro без никакви проблеми на стария си компютър с Win XP. Преди да премина на Windows 10 си архивирах информацията и след като мигрирах си възстанових архива и всичко си тръгна без проблем, започнах да работя и след няколко издадени фактури се появиха проблемите. Някои секции си работят като клиенти влизам създавам редактирам няма проблем но не във всички секции, ако натисна издаване на документ стои малко и изписва Microinvest Invoice Pro спря да работи...
Имах антивирусна Avast, премахнах я но без резултат.
Когато бях с Windows XP SP3 беше 32bit а сега Windows 10 е 64bit ако има някакво значение.
Моля дайте съвет, как да се оправи.
Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Сря Авг 30, 2017 15:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нас за да направим дистанционен сервиз.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Hamali.BG



Регистриран на: 17 Окт 2014
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Чет Окт 05, 2017 15:22    Заглавие: Re: Microinvest Invoice Pro спря да работи... Отговорете с цитат

eminm написа:
Здравейте, имам следния проблем.
От доста време ползвам Вашия софтуер Invoice Pro без никакви проблеми на стария си компютър с Win XP. Преди да премина на Windows 10 си архивирах информацията и след като мигрирах си възстанових архива и всичко си тръгна без проблем, започнах да работя и след няколко издадени фактури се появиха проблемите. Някои секции си работят като клиенти влизам създавам редактирам няма проблем но не във всички секции, ако натисна издаване на документ стои малко и изписва Microinvest Invoice Pro спря да работи...
Имах антивирусна Avast, премахнах я но без резултат.
Когато бях с Windows XP SP3 беше 32bit а сега Windows 10 е 64bit ако има някакво значение.
Моля дайте съвет, как да се оправи.
Поздрави.




Имам същия проблем. Може ли помощ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
jayv



Регистриран на: 25 Авг 2010
Мнения: 24

МнениеПуснато на: Пет Окт 06, 2017 15:54    Заглавие: А ако разликата в Invoice Pro е с няколко версии ..? Отговорете с цитат

Имам стар Invoce Pro 1.2 или подобен под SQL 2005. Текущият е под SQL 2008.
Инструкциите които Йордан Сираков е написал ще важат ли в този сценарий.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Flexconsult



Регистриран на: 10 Окт 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Окт 10, 2017 14:46    Заглавие: Проблем при инсталиране: Грешка - 2587996706 Отговорете с цитат

Здравейте,
Имам следния проблем:
-прехвърляне на нов компютър с Уиндоус 10
-при инсталиране на Инвойс про на новия компютър дава грешка - 2587996706
Програмата не може да се инсталира
Моля за съвет
Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rmitkova92



Регистриран на: 03 Ное 2017
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Ное 03, 2017 16:45    Заглавие: Възстановяване на фирма Отговорете с цитат

Здравейте,

Компютърът ми се повреди и инсталирах invoice pro на друг. За съжаления нямам направен архив. Как мога да възстановя фирмата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 870

МнениеПуснато на: Пет Ное 03, 2017 20:43    Заглавие: Re: Възстановяване на фирма Отговорете с цитат

rmitkova92 написа:
Здравейте,

Компютърът ми се повреди и инсталирах invoice pro на друг. За съжаления нямам направен архив. Как мога да възстановя фирмата?

Здравейте,
Моля конкретизирайте относно повредата....дъно, твърд диск, срив на ОС?
_________________
"НКОМ" ЕООД
Тел. 087 9576757
E-mail: nedialko@microinvest.net
http://softwaretestingfundamentals.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rmitkova92



Регистриран на: 03 Ное 2017
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Нед Ное 05, 2017 12:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Моля конкретизирайте относно повредата....дъно, твърд диск, срив на ОС?
_________________

Повредено е дъното на компютъра и успяха да прехвърлят информацията от хард диска.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Пон Ное 20, 2017 15:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Справихте ли се с въпроса? Свържете се с нашата поддръжка за да търсим правилната информация в копираните папки.

PS: Разгледахте ли новата ни Web система www.Micro.bg? Интересна е, има и мобилна част под Android: Axis Cloud
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov