Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Нестандартен казус

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
merkava



Регистриран на: 02 Фев 2014
Мнения: 4
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Дек 28, 2017 17:31    Заглавие: Нестандартен казус Отговорете с цитат

Здравейте, поради приключване на европроект, /в който участват работници от един цех/ на седми Декември 2017год. имам задачка, която до момента не мога да реша. От мен се изисква да разделя декемврийските заплати , осигуровки и съответния данък ддфл на всички работници от този цех на два периода: от Първи до седми декември включително , и от Осми до 31-ви декември 2017г. Целта е за първите седем дена /които са в обхвата на Договора за Европроекта/ заплати и разходи по работниците да се изплатят от специалната за целта създадена банкова сметка, съответно да влязат в отчетите ни по проекта и да ни бъдат осребрени от Министерството на труда и соц.пол-ка, а втората част от заплати осигуровки и данъци , за втория период, вече фирмата ще си поеме за своя сметка и ще си се изплатят по обичайните ни сметки. Как да "сцепя" ведомост, фишове, рекапитулация, и другите справки, които ми изискват проверяващите от проекта, на два периода ? Благодаря много на отзовалите се.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ВУМ



Регистриран на: 29 Юли 2015
Мнения: 116

МнениеПуснато на: Чет Дек 28, 2017 23:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, ако нямате болнични и неплатен отпуск в месец декември направете следното: От първи до седми декември са пет работни дни.
Работни дни за месеца - 18. От общото начисление признавате 5/18 като разход по проекта. (БТВ + осигуровки работодател) и ги осчетоводявате по съответните аналитични сметки. Според мен няма проблем да изплатите изцяло заплатите и осигуровките от банковата сметка открита за целите на проекта. Вие си преценете дали да процедирате със съотношението 5/18 и при изплащане на тези суми. Огледайте си добре договора и финансовото ръководство за изпълнение на проекта. Може също така да се консултирате с финансов експерт от съответната дирекция. По принцип в София са любезни и отзивчиви. Ако през месец декември имате болнични или неплатен отпуск тогава ще трябва да направите два пъти заплатите за м. 12.2017. Първо с период 01-07 декември. Разпечатвате си ведомостите. Плащате заплатите и осигуровките за този период от сметката на проекта. Анулирате начислението на заплатите за м. 12.2017. Начислявате ги отново за пълен месец. Това, което Ви се е получило като чиста сума за получаване по проекта може да го сложите като аванс при второто начисление. Относно дължимите осигуровки и ДОД, от рекапитулацията за целия месец ще си приспаднете това, което ще платите от сметката на проекта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov