Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при инсталация на Коктейл и FormScript

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bakarov



Регистриран на: 02 Фев 2007
Мнения: 116

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 11:50    Заглавие: Проблем при инсталация на Коктейл и FormScript Отговорете с цитат

Закупихме нови компютри с лицензиран WIN 10 HOME 32 bit, но при опит за инсталацията на Коктейл и FormScript, достигаме само до първоначалния екран при който трябва да се съгласим с условията за безплатно ползуване, след което инсталатора "зависва" - не можем да потвърдим нито с мишката, нито с клавиатурата.
Изтеглихме последните версии от сайта и ефекта е същия.
Направил сме настройките в UAC и стартираме инст. файл като админ и нищо.
На компютрите успешно сме инсталирали Micro, Delta и Invoice, с които работим успешно и при тях нямахме тези проблеми.
Пробвахме стартиране в различни режими на съвместимост - резултата е същия. Разчитаме на Вашата помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18431

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 15:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно трябва да разархивирате инсталацията на продукта в междинна таблица, след това да стартирате инсталацията от Disk1/Setup.exe

Ако това не помогне се свържете с нашата поддръжка.
Инсталаторите на указаните продукти са едни и същи, сменят се само имената на продуктите и тяхната дата/версия. Това е причината поради която вашето писмо е много необичайно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bakarov



Регистриран на: 02 Фев 2007
Мнения: 116

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 12:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвахме и по препоръчания от Вас начин, но ефекта си остана същия.
Решихме проблека, като копирахме от старите машини папките с продуктите, след което същите тръгнаха без проблем на новите машини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov