Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем при нова инсталация
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
ani222



Регистриран на: 30 Авг 2017
Мнения: 3
Местожителство: Stara Zagora

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 13:36    Заглавие: намерих решение Отговорете с цитат

Здравейте!

Много се лутах, инсталирах и troubleshooter на Microsoft (https://support.microsoft.com/en-us/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed), пак не се получи.

Накрая намерих тази статия и следвайки стъпките, успях да премахна ненужните инсталации: https://basics.net/2015/11/10/windows-microsoft-sql-server-2008-r2-setup-support-files-cannot-be-uninstalled/

Дано помогне и на другите! Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
zundik



Регистриран на: 06 Сеп 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Сря Сеп 06, 2017 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
За първи път инсталирам програмата, но при стартиране в полето фирма ми излиза невалидно име или парола. В полето създаване на фирма въвеждам името на фирмата, но бутона запис е неактивен, а при натискане на бутона приложи ми излиза прозорец с Грешка: 1. Не е настроена връзка с Microsoft SQL Server! и 2. Не е избрана фирма за работа!
Къде може да е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2271
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Сеп 06, 2017 14:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Поради някаква причина паролата в програмата и тази на сървъра са различни. Най-добре се свържете със специалист за да ви настрои програмата правилно.
_________________

M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Antea EOOD



Регистриран на: 27 Сеп 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Сря Сеп 27, 2017 11:20    Заглавие: Моля за съдействие и при мен Отговорете с цитат

Наложи ми се да инсталирам инвойс про на компютър, на който няма други ваши продукти. Програмата се инсталира, но ми дава съобщение, че няма връзка с базата данни.
Сървър: localhost
Потребителско име: sa
Парола: localhost

Къде може да търсим проблемите.

Поздрави и успешен ден
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1091

МнениеПуснато на: Сря Сеп 27, 2017 12:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Вероятни причини:
- Избран тип инсталация - Допълнително работно място;
- Прекъсната инсталация на MSSQL Server 2008 R2;
- Неуспешна инсталация на MSSQL Server 2008 R2 и други.
Свържете с колеги от Техническата поддръжка за съдействие на телефоните, публикувани в секция Контакти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andonov_b



Регистриран на: 19 Окт 2017
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Чет Окт 19, 2017 08:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Задължително ли е да имам инсталиран SQL сървър, при положение, че издавам 20 фактури за година и ползвам Invoice Pro само за това?
Може ли програмата да работи без сървър?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 302

МнениеПуснато на: Чет Окт 19, 2017 08:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
За да може да работи Inoice Pro, задължително трябва да има инсталиран съсрвър. Това е платформата, върху която работи програмата и няма значение от броя фактури, които се издават. Може да ползвате онлайн платформата ни www.invoicepro.bg . Там не се изисква сървър, а само регистрация в сайта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
razl



Регистриран на: 07 Май 2007
Мнения: 82

МнениеПуснато на: Пет Окт 20, 2017 13:43    Заглавие: Отговорете с цитат

andonov_b написа:
Здравейте,
Задължително ли е да имам инсталиран SQL сървър, при положение, че издавам 20 фактури за година и ползвам Invoice Pro само за това?
Може ли програмата да работи без сървър?


Колега, защо в твоя случай не ползваш "стария" Инвойс. 10 пъти е по-малък от Про варианта, поне толкова пъти по-бързо работи. Не се изисква SQL сървър. Работи много бързо и на по-слаби машини, можеш да разпечатваш по 2 фактури на 1 страница и тн...
Аз лично си го ползвам него и съм много по-доволен от мастодонтът Про.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18822

МнениеПуснато на: Пон Ное 20, 2017 15:30    Заглавие: Отговорете с цитат

За да се рекламира нещо старо, то трябва да има много сериозен аргумент. Сега за "мастодонта":
1. Данните за всяка българска фирма се попълват единствено с въвеждате на Булстат!
2. Няма ограничения за обема да данните;
3. Никога не се е загубвала база от данни;
4. Може да работи локално и през Internet, чрез общ сървър;
5. Обменя много данни с различни системи;
6. Ако при 1000 фактури старата програма работи с една идея по-бързо, то при 10 000 фактура новата програма е светкавица, спрямо старата;
7. Същото, както т.6, но при партньорите;
8. Работи на 32 и 64 битови операционни системи;
9. Притежава система за самоактуализация при нови версии.

И все пак прочетете т.1 няколко пъти. Там е силата на софтуера!

PS: Разгледахте ли новата ни Web система www.Micro.bg? Интересна е, има и мобилна част под Android: Axis Cloud
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vipservice



Регистриран на: 02 Яну 2007
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Нед Яну 07, 2018 18:38    Заглавие: Отговорете с цитат

И аз имам проблем с:
"Има връзка до компютъра, но не и до SQL сървъра". Необходима ми е информация какво да оправя. Благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18822

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 15:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва да стартирате SQL сървъра.
Също така той трябва да е инсталиран правилно, с подходящите настройки, пароли и протоколи. Работи ли неговия service?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
upsi2010



Регистриран на: 19 Фев 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Фев 19, 2018 19:24    Заглавие: проблем при инсталиране invois pro Отговорете с цитат

Моля Ви и аз имам същия проблем с този SQL сървър,т.е.,че няма връзка.Пратете ми и на мен нужните данни.Благодаря предватително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 153
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Фев 20, 2018 09:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, при инсталацията на програмата предполагам се е появил черен прозорец, който сте затворили без да го изчакате. Ако е така моля дейнсталирайте програмата и всички нейни компоненти (SQL server, Crystal Reports) от контролният панел на компютъра и инсталирайте програмата отново, но този път не затваряйте черният прозорец.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 159

МнениеПуснато на: Вто Фев 20, 2018 09:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът не е в грешни user и pass.
Най-вероятно MS SQL Server не се е инсталирал правилно заради некоректни настройки в правата за достъп.

Ако сървисът на SQL-а не се стартира, направете следното:

1. Деинсталирайте компонентите на MS SQL Server.
2. Деинсталирайте Invoice Pro.
3. Изтеглете MWinFix от раздел Поддръжка на нашия сайт и я стартирайте.
4. След рестарта преименувайте папките на MS SQL Server в Program Files.
5. Стартирайте инсталационния файл на Invoice Pro като Администратор и като Централно работно място.
6. Не пипайте нищо, докато инсталаторът не приключи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18822

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 08:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако не се справите в рамките на 1 час, обърнете се към нас за дистанционен сервиз.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Следваща
Страница 32 от 33

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov