Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ДЕЛТА ПРО ПОСЛЕДНА ВЕРСИЯ

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 19:02    Заглавие: ДЕЛТА ПРО ПОСЛЕДНА ВЕРСИЯ Отговорете с цитат

Здравейте, имам следния проблем:
При стартиране на DELTA PRO ( последна версия ), се получава "увисване" на програмата за около десетина секунди. Компютърът е с WINDOWS 7 SP1, двуядрен процесор INTEL, 5 GB RAM и достатъчно дисково пространство. WINDOWS DEFENDER е изключен. Антивирусната програма е AVAST FREE. Инсталиран е и ъпдейт на SQL-KB3045313.
При стартиране на TRZ PRO ( последна версия ), такова "увисване" няма.
Ще съм Ви благодарен, ако разрешим този проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2201
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 19:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Поставете папките на Делта и ТРЗ Про в изключенията на антивирусната. Това би трябвало да реши проблема.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
W: https://www.danilsontmstudioltd.net/

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 376
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 22:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Не го решава. Наблюдавам същото забавяне при Делта Про и ТРЗ Про с AVG free, Win10 1709 64 bit c i3 процесор и 8GB RAM. Добавени са като изключение за файлова проверка в AVG папки C:\ProgramData\Microinvest и C:\Program Files (x86)\Microinvest с всичките им папки.




_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - 24 години точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 22:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, колегата е прав! Проблема остава, но е много интересно защо все пак при мен TRZ PRO се стартира почти мигновено, а доколкото знам базите данни при него са доста по-големи. Забравих да спомена, че при предишната версия на DELTA PRO, доколкото си спомням такова забавяне нямаше. Надявам се да намерим решение!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2201
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 22:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Това, трябва да се анализира, чрез дистанционен контрол. Това е платена услуга. Може и потребителя в Ос-та да няма администраторски права върху папките.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
W: https://www.danilsontmstudioltd.net/

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 21:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, г-н Петков, благодарен съм Ви за бързата реакция и съдържателния отговор. Не съм голям компютърен специалист, нито програмист, но все пак работя с компютър вече почти 20 години. Специално с Вашите продукти (които впрочем много харесвам и препоръчвам) работя повече от 3 години. Така че мога да преценя дали проблемът е в компютъра или не. За уточнение: след Вашия пост от снощи си направих труда и преинсталирах Windows, инсталирах и всички актуализации, включително и KB3045313 за SQL. Windows акаунтът ми е на администратор и имам пълни права за достъп до папките на Microinvest и Microsoft SQL (включително в ProgramData и AppData). Още не съм сложил антивирусна, Windows Defender е забранен, на компютъра няма други програми освен Firefox, дори wallpaper-a все още не съм си сменил. В програмата няма качена нито една фирма. Просто е инсталирана. Проблемът остава.
Ваше право е когато изникне проблем с Вашия софтуер да търсите причината в компютрите на клиентите си или в техните предклавиатурни устройства, като не пропускате да споменете за вашите платени услуги. Най-вероятно ще изчакам спокойно следващата версия на продукта, където може би проблемът някак си вече ще бъде разрешен.
Желая Ви спокойна вечер!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 376
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 23:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма лошо в платените услуги. Предлагам Даниел Петков да направи следното:
1. Да си даде дистанционен достъп до собствения компютър.
2. Да изследва причините за това забавяне и да предложи решение.
3. Да представи сметката (с ДДС) за да плащаме.

Аз мога безплатно да насоча с резулатата от следните опити:
1. Задавам localhost за адрес на SQL сървър 2017 Express, който е инсталиран на същия комп, от който стартирам програмите.
- стартирам Делта Про и ТРЗ Про при включен нет - има забавяне при старта.
- стартирам Делта Про и ТРЗ Про при изключен нет - няма забавяне при старта.
2. Задавам IP за адрес на SQL сървър 2017 Express, който е инсталиран на Linux server и стартирам програмите.
- при включен нет - има връзка с базата данни и има забавяне при старта.
- при изключен нет - забавя се стартирането на програмата на един от малките прозорци (явно докато се опитва да направи връзка с базата данни), излиза съобещение че няма връзка с базата данни и без никакво забавяне програмата отваря прозореца за настройка на връзка със сървъра.

При тези опити няма никакво значение дали програмата се свързва с работна база с приличен обем или със служебно създадена празна база "Моята фирма". Явно размерът (на базата) няма значение.

3. Наблюдавам Processes & Performance - натоварването на CPU при старт на програмата е едва 2-3-4% и то за кратко, дисковите операции са колкото фона, мрежова активност има много малко.

4. Изключена е проверка за нова версия, но новини от НАП се актуализират. И не виждам начин да забраня тази актуализация за да проверя дали някакви такива връзки не са причина за забавянето.

При липсата на натоварване на компа от програмите и от SQL сървъра (инсталиран на същия комп), аз не виждам друга причина за бавене при старт на Делта Про и ТРЗ Про на компютър с наличен нет освен някакво изчакване да се получи отговор на направени заявки по мрежата.
Необходимо ли е да включа трафик снифер и да дам тук резултата от сценарий 1а за да се види към кои IP адреси/домейни се обръщат програмите? Не е ли по-лесно това да се напише и който не желае да дреме при старт на програмата да насочи тези адреси към 0.0.0.0 в hosts?
_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - 24 години точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 267

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 09:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Проблемът идва от физическата промяна на нашите IP адреси. При стартиране и двете програми правят проверка за "фикс" версии и тъй като IP адресите са променени се получава описаното "зависване". С последната версия на ТРЗ Pro това е избегнато. В следващата версия на Делтa Pro също няма да има този проблем.
Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 13:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, г-жо Лозанова!
Много Ви благодаря за ободряващия отговор!
Ако е възможно бихте ли споделили кога да очакваме новата версия на DELTA PRO.
Още веднъж благодаря!
Лек ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 16:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте При стартиране на DELTA PRO и ТРЗ ПРО ( последна версия ), се получава "увисване" на програмата за около десетина секунди и при мене. Това се наблюдава от доста време. Никой не може да ми каже какъв е проблема. Преди да се появи това +УВИСВАНЕ" за около 10 секунди, програмите се стартираха мигновенно. Машината ми е HP сървър със 16 Gb рам памет и работи изключително бързо
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 376
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 17:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Защо такава проверка се прави след като в програмата е забранено да се проверява за нова версия?

Може ли да дадете тук IP адрес/домейн където в момента се прави това куцо търсене за да го блокирам и да не се губи време докато не се направи апдейт?
_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - 24 години точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 19:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако блокирате IP-то ще стане по-зле. От 10 сек за TimeOut ще стане на 2 минути (блокиран IP адрес).

Проверките за нова версия са изключени, но има регистрация в системата за обмен на съобщения и търсене на данни за фирми.

Актуализация ще има скоро.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Нед Яну 14, 2018 17:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Да благодарим на г-н Павлов!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov