Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Грешка при инициализиране на компонента за работа с excel ?
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Добрин Митев



Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Вто Фев 06, 2018 22:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво се записва в лога на програмата намиращ се в C:\ProgramData\Microinvest\WarehousePro. Много често два идентични на пръв поглед проблема са от коренно различно естество.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Фев 07, 2018 09:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Последният запис в лог файла датира седмици преди да възникне проблема. Самите грешки при експорт или импорт от ексел не се отразяват в лог файла. Проблемът се появи непосредствено след деинсталиране на ТРЗ Про, която беше инсталирана на същия компютър, на който се ползва и Склад Про. Незнам дали има някаква връзка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев



Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Сря Фев 07, 2018 10:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Опитайте да премахнете програмата от контролният панел и след това инсталирайте отново същата версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Фев 07, 2018 11:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Атанас Попов написа:
Здравейте,

при подобен проблем изобщо не се изискват подобни действия.
В последните седмици сме помогнали поне на 30 клиента само от България за да си възстановят експорта към ексел, при това без да им искаме каквито и да било такси и номера на лицензи и копия на продукти.
Процедурата изисква точно 30 секунди и не е проблем на Склад Pro a на програми "почистващи" регистрите на операционните системи или преинсталация на Офис пакет.


Преинсталирането вероятно е крайно решение, но ще си позволя да цитирам предходните коментари. Стигне ли се до преинсталиране, като гледам и другите коментари по темата ще се наложи и преинсталация на офиса. Надявах се на "30 секундното решение".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Фев 07, 2018 12:13    Заглавие: Re: Грешка при инициализиране на компонента за работа с exce Отговорете с цитат

Свилен Желев написа:
julian2005 написа:
Когато искам да експортна справка ми дава тази грешка . И освен Грешка при... изписва свържете се със специалист.

Какво да правя ?
Преинстал на ОФИС-а или нещо със СКЛАД ПРО?

Проблема е решен!
Деинсталирах СКЛАД ПРО и crystal reports
След което инсталирах наново Склад Про.

Всичко си работи!
П.С. Внимание за другите ,които четат тази тема!!! Аз съм с хардуерен ключ и преинсталацията ми е лесна! За тези които са без хардуерен ключ е задължително поне в ПОМОЩ за Програмата да си запишат кое лицензно копие е инсталирано на компютъра/защото задължително ще Ви питат за него при поискване на нова регистрация,ако все още действат по този начин МИКРОИНВЕСТ,след което отрегистрирате продукта и чак след това преинсталирате!.


Внимание за другите ,които четат тази тема!!!
Написаното в послеписа не е вярно. Това не се изисква при решаването на проблема и може само да ви навлече допълнителни главоболия.
Атанас Попов го е написал. Поправката отнема точно 30 сек.


Видно и от този коментар, препоръчаното действие не е желателно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев



Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Сря Фев 07, 2018 19:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Все пак какъв точно е проблема, който се появява при Вас? Без описание на проблема можем само да гадаем каква е причината за появата му. Прочетете тази тема в нея г-н Павлов се е постарал да направи нещо като помощник за описване на възникнали проблеми с цел по-лесното им решаване.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18279

МнениеПуснато на: Чет Фев 08, 2018 09:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Каква е версията на Microinvest Склад Pro?
Каква е версията на Microinvest ТРЗ и ЛС Pro?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Съб Фев 10, 2018 16:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря г-н Митрев,
решението което препоръчахте, както сам казвате, без да знаете какъв е проблемът, се оказа абсолютно адекватно и сработи! Проблемът е отстранен! Преинсталацията отнема само 30 сек. Малко повече отне предхождащия repair на офиса, но това са само ненужни подробности (вероятно, както и съветите в темата). За информация на г-н Павлов, "почистващата" ексел компоненти версия на ТРЗ ПРО беше актуална към 30.09.2017 г. Склад ПРО също е актуализиран към тази дата. Благодаря на потребителя открил темата (julian2005) и предложеното от него решение (кристъл репортите не съм пипал), което до момента е единственото работещо решение. Здраве и благополучие на всички! Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov