Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем след актуализация

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
maria1234



Регистриран на: 26 Май 2017
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 10:33    Заглавие: проблем след актуализация Отговорете с цитат

След като направих актуализация на последната версия, при опит да отворя картон на работник излиза съобщение за грешка и програмата се затваря.Какво мога да направя?
Всъщност това се получава при опит да направя каквото и да било в програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 63

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 10:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво пише в съобщението за грешка? Проверете "Log" файла на програмата и копирайте грешката записана там.
_________________
http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
maria1234



Регистриран на: 26 Май 2017
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 10:55    Заглавие: Отговорете с цитат

В съобщението пише:
Микроинвест се натъкна на проблем и трябва да прекрати работа.Съжаляваме за неудобството.
Ако не сте завършили работа...
Не знам как да видя log файла.
В контролния панел има инсталирани 2 версии на програмата - 0024 и 0026, може ли това да проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 63

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 11:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Последвайте следния път:

C:\ProgramData\Microinvest\TRZ PRO\

Вътре ще намерите текстов файл с името TRZ PRO, като моля да копирате грешката записана в него.
Имайте в предвид, че папка "Program Data" е скрита по подразбиране.


Това, че имате инсталирани две версии е проблем, смятам че най-лесно за Вас би било да потърсите консултант към продукта по телефона и да Ви бъде извършена услуга чрез дистанционен сервиз.
_________________
http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
maria1234



Регистриран на: 26 Май 2017
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 11:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Честно казано, не мога да се справя, как да открия Program Data, дори като копирам и пействам пътя, пак не става,От С мога да вляза в Program Files само
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
maria1234



Регистриран на: 26 Май 2017
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 11:17    Заглавие: Отговорете с цитат

При положение,че се плаща доста скъпа актуализация,след която възниква проблем, не мисля,че е правилно да плсщам и за дистанционен сервиз
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19289

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 11:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Обмислете и вариант, при който актуализацията си е ОК, но на вашия компютър има нещо нередно. При 90% от компютрите, при които аз правя дистанционен сервиз, се натъквам на торенти, 2-3 взаимно пречещи си антивируси, програми за някакви странни сайтове, постоянно чистене на регистри (CCleaner или Adware) и различни чат-клиенти.

В същото време папките Temp имат по 50 000 излишни файла, дефрагментация никога не е правена, ъпдейтите не работят защото Windows-а е полу-легален и правата за достъп са настроени от любител, който въобще не знае коя папка за какво служи.

И в резултат на това е виновен ... софтуера на Microinvest.
Преди на напишете следващото съобщение е добре да проверите горенаписаното.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19289

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 11:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако смятате, че актуализацията е скъпа - проверете цените на конкурентите. И обърнете внимание, че при тях няма по желание, актуализирате задължително, плащате задължително, плащате дори когато няма изменения в продукта. Нека да сравним с реални примери?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
maria1234



Регистриран на: 26 Май 2017
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 15:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов, изхабихте толкова време да напишете този пост, напълно излишен. Не ви прави чест това отношение. Свързах се по телефона с Ваша колежка. Трябваше просто да деинсталирам 2-те програми и наново да инсталирам. А защо се е появила втората след актуализация- да, проблема СИГУРНО е при мен. Лек ден желая и по- спокойно. Все пак вие си изкарвате парите от такива като нас,
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19289

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 17:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз изхабих време, защото смятам, че трябва компютърните система да са стабилни. А вие преинсталирахте, вероятно проблемът не се реши а се замаза до следващия път...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
maria1234



Регистриран на: 26 Май 2017
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2018 18:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз направих това, което ме посъветваха колегите Ви. Ако е грешно, лошо говори за вас. И сега понеже се поразрових из форума,ако имах време, щях да копирам съветите, които давате на други потребители с подобни проблеми точно за преинсталация. Не вървете срещу себе си. Аз съм доволна, че проблемът се реши. Ако се случи пак, пак ще питам, няма нищо срамно в това.Той/проблемът/ очевидно възникна не по моя вина. Хайде паднете по гръб, не парадирам със знания, напротив. И не искам да се заяждам. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov