Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Склад Про стартиране

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
lolitakonsult



Регистриран на: 05 Авг 2015
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Чет Май 17, 2018 11:51    Заглавие: Склад Про стартиране Отговорете с цитат

Като се стартира програмата, излиза надпис Инициализиране на помощната програма и забива и не може да пробължи. Работя на Уиндос 10 и се обновява преди два дена. Преди това нямаше проблеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 148

МнениеПуснато на: Чет Май 17, 2018 22:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Във всяка една актулизация ние променяме справки, документи, други неща, които са вързани с файлове. Ние създадохме възможност (сериализация) за бързо зареждане им през цялото време на работа на Microinvest Склад Pro.

Сериализацията се извършва само веднъж при еднократно стартиране и след това се извършва само сравняване.

Освен това всеки един потребител има различни ограничения и права за достъп и за всеки един потребител, който влиза в система ще се създава отделен списък с разрешените му неща

Основно процесът се извършва не повече от 2 минути. Ако и след това Microinvest Склад Pro не ви дава възможност за работа, трябва да видим лог-файли от продукта
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
lolitakonsult



Регистриран на: 05 Авг 2015
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Пет Май 18, 2018 10:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Уиндос 10 се обнови, а не програмата. Програмата не е пипана и не е стартирана актуализация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Съб Май 19, 2018 00:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Уиндос 10 се обнови, а не програмата. Програмата не е пипана и не е стартирана актуализация.

Много често се случва, че при обновяване на Windows се променят и добавят нови права за достъп на потребителите и съответно няма права за четене и писане по папките, при което програмата не може да работи. За да се оправи операционната система, първо трябва да прочетем какво не и харесва на програмата и след това да го коригираме.

Както правилно сте отбелязали, промяната е в обновяването на Windows, но това влияе върху всички приложни програми и по никакъв начин не се отнася към техните функции.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Пет Май 25, 2018 08:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Решихте ли въпроса?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
lolitakonsult



Регистриран на: 05 Авг 2015
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Пон Май 28, 2018 14:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, но не съм се занимавала. Не мога да изпратя запитване с прикачен дневник на приложението. Програмата ме блокира и дава същото съобщение: unhandled exception has occurred in your application. if you click continue the application will ignore this error and attempt to continue.If you Quit, the application will close immediately.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Нед Юли 01, 2018 11:04    Заглавие: Отговорете с цитат

В този случай се свържете с нашата поддръжка на 02/9555515
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov