Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro не печата

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
m_teneva



Регистриран на: 24 Мар 2009
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Пет Май 18, 2018 15:55    Заглавие: Invoice Pro не печата Отговорете с цитат

Здравейте, имам проблем с печата в Invoice Pro.
Инсталиране на MWinFix не помогна,
деинсталиране на SAP Crystal Report, Invoice Pro и рестарт
и нова инсталация на Invoice Pro също не помагат.

Дата: 18.05.2018 16:43:44
Версия на продукта: 2.00.005
Операционна система: Microsoft Windows NT 6.2.9200.0
Съдържание: General Error: 100 :
Timestamp: 18.05.2018 13:43:44
Message: HandlingInstanceID: 95c066e2-68ad-453c-a0ef-95316d8a4af9
An exception of type 'CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.LoadSaveReportException' occurred and was caught.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
05/18/2018 16:43:44
Type : CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.LoadSaveReportException, CrystalDecisions.Shared, Version=13.0.2000.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=692fbea5521e1304
Message : Invalid report file path.
Source : CrystalDecisions.Shared
Help link :
ErrorID : LoadingReportFailed
Data : System.Collections.ListDictionaryInternal
TargetSite : Void DoThrowException(System.String, CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.EngineExceptionErrorID)
HResult : -2147217408
Stack Trace : at CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.EngineExceptionUtils.DoThrowException(String message, EngineExceptionErrorID id)
at CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.ExceptionThrower.ThrowEngineException(String messageID, EngineExceptionErrorID id)
at CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.ReportDocument.Load(String filename, OpenReportMethod openMethod, Int16 parentJob)
at CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.ReportDocument.EnsureLoadReport()
at CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.ReportDocument.SetDatabaseLogon(String user, String password, String server, String database, Boolean ignoreCase)
at CrystalDecisions.CrystalReports.Engine.ReportDocument.SetDatabaseLogon(String user, String password, String server, String database)
at Microinvest.Framework.Reporting.ReportDocumentBase.‏‬‍‏‮​‌‍‏‌‎‏‎‭​‍‬‬‍‮‏‎‎‪‮(ReportDocument )
at Microinvest.Framework.Reporting.ReportDocumentBase..ctor(Dictionary`2 parameters)
at Microinvest.Framework.Reporting.Controls.CrystalReportViewer.SetViewerReportSource(Boolean isLoadingBlackDocument)

Additional Info:

MachineName : C1
TimeStamp : 18.05.2018 13:43:44
FullName : Microsoft.Practices.EnterpriseLibrary.ExceptionHandling, Version=5.0.414.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35
AppDomainName : InvoicePro.exe
ThreadIdentity :
WindowsIdentity : C1\C1-NEW

Category: General
Priority: 0
EventId: 100
Severity: Error
Title:Microinvest Invoice Pro Unhandled Exception
Machine: C1
App Domain: InvoicePro.exe
ProcessId: 7004
Process Name: C:\Program Files (x86)\Microinvest\Invoice Pro\InvoicePro.exe
Thread Name:
Win32 ThreadId:1272
Extended Properties:
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Съб Май 19, 2018 03:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Спрете временно антивирусната програма и повторете инсталацията на нашия продукт. Напишете за резултата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
m_teneva



Регистриран на: 24 Мар 2009
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Съб Май 19, 2018 17:14    Заглавие: Invoice Pro не печата и след нова инсталация Отговорете с цитат

Не печата и след нова инсталация при изключена антивирусна. Бутоните 3- те, долу вдясно, средния "Запис" са неактивни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Пет Май 25, 2018 10:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка на 02/9555515 и ще ви предложим дистанционен сервиз.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov