Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Грешка печат след последна актуализация на Склад Про
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18815

МнениеПуснато на: Нед Май 27, 2018 16:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Тук ми се струва, че има проблем с правата за достъп.
Създайте нов потребител в системата и пробвайте отново.
Съобщението е, че не може да се промени името на принтера.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Мултитекнолоджис



Регистриран на: 15 Дек 2008
Мнения: 19
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон Май 28, 2018 07:47    Заглавие: Мисля, проблема за решен. Отговорете с цитат

Благодаря за насоката Виктор! Настроих шорткъта на програмата да се стартира с администраторски права, рестартирах компютъра и печата работи без грешки!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Мултитекнолоджис



Регистриран на: 15 Дек 2008
Мнения: 19
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон Май 28, 2018 10:05    Заглавие: Отново проблем. Отговорете с цитат

Решението да се стартира програмата като администратор работи само два часа. Проблема остава! Създадох нов потребителски акаунт.
1.Отворих склада - печата не работи.
2.Тестова страница от драйвера на принтера - ОК.
3.Отворих склада - печата не работи.
4.Диспечер на печата, преглед на избраният документ, печат - ОК
5.Отново всичко работи. - не знам до кога?
Някакво предложение?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 155

МнениеПуснато на: Пон Май 28, 2018 12:50    Заглавие: Отговорете с цитат

1. Изтрийте Crystal Reports SP#
2. Инсталирайте го отново https://drive.google.com/open?id=0B11L4l3wJwvGSjBlNHBpaHE2R0E
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мултитекнолоджис



Регистриран на: 15 Дек 2008
Мнения: 19
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто Май 29, 2018 08:06    Заглавие: Борбата продължава. Отговорете с цитат

1.Crystal Reports деинсталиран и инсталиран този предоставен от Pozitron.
2.И двата принтера в обекта вече се достъпват през LAN - поради това че този който бяхме оставили по LAN в понеделник не се наблюдаваха проблеми с печата.
3.Днес клиента прави първа продажба - печата! Веднага след това консигнация - грешка при печата.
4.От съседния компютър повторен печат на консигнацията - печата.
3.Затваря и отваря Склад на проблемния компютър - резултат отрицателен. Рестартират компютъра. Всичко работи не знам до кога.

----Принтера е настроен да не излиза в Standby, но това в случая не е от значение, защото непосредствено след първата продажба се пуска консигнация и тя не се отпечатва. Всички документи които се печатат са матрицата - изпробвано и със стандартните - проблемите се наблюдават отново.
----- Всички заявки за печат през ОС от Notepad, Word, Excel, Adobe работят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 155

МнениеПуснато на: Вто Май 29, 2018 10:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли възможност да ни дадете достъп през Teamviewer?
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мултитекнолоджис



Регистриран на: 15 Дек 2008
Мнения: 19
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто Май 29, 2018 11:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще осигуря. В колко часа ще Ви е удобно?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 155

МнениеПуснато на: Вто Май 29, 2018 16:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Утре в 9. alexandr@microinvest.net
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мултитекнолоджис



Регистриран на: 15 Дек 2008
Мнения: 19
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря Май 30, 2018 12:39    Заглавие: Би трябвало проблема да е решен! Отговорете с цитат

Огромно благодаря POZiTRON! Решението на частния случай с този принтер LaserJet Pro 400 M401dn и WIN 10 бе реализирано със смяна на използваните документи за печат от POZiTRON.
**** На най - големият си враг не пожелавам в работещ обект да се бори с този "призрачен" печат. Confused
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov