Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Забиване при новата версия на Windows 10

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
theheretic1984



Регистриран на: 22 Дек 2012
Мнения: 235

МнениеПуснато на: Пон Юни 18, 2018 10:50    Заглавие: Забиване при новата версия на Windows 10 Отговорете с цитат

Здравейте, имам следния проблем, който вече ми се случва на две места при различни ситуации.
Конкретния проблем е следния - отивам на място и правя възстановяване на базата данни на access, като избирам файла който съм архивирал предварително. След което веднага изкача прозорец за грешка not responde и грешка, че файла вече се ползва от друга програма.
На друг компютър имам друг проблем пак със същото съобщение за грешка при друга операция.
Общото между компютрите е че се е качила новата версия на windows 10 и предполагам, че тя скапва някои функции на програмата.

Забелязали ли сте проблем при новия ъпдейт на Windows 10?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Пон Юни 18, 2018 15:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
1. Каква е версия на продукта?
2. Има ли нещо в лога?
3. Възстановявате в същата база, която е отворена в програма?

За да възстановете базата трябва да сте със ServiceXX.mdb или Microinvest.mdb.
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
theheretic1984



Регистриран на: 22 Дек 2012
Мнения: 235

МнениеПуснато на: Вто Юни 19, 2018 08:06    Заглавие: Отговорете с цитат

1.Версията на програмата НЕ е най-новата.
2.Файла, който се ползва в момента е microinvest.mdb и него искахме да възстановим
3.Не прочетох лога. Явно трябва да събера повече информацията.

Просто исках да знам дали има някакви проблеми със склад про след новия ъпдейт на Windows 10. Нещо което вие сте забелязали в практика.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Вто Юни 19, 2018 08:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Не е вързано към ъпдейта. Тъй като базата ви е заета, трябва да пуснете Microinvest Склад Pro с друга (празна) база.
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 20:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако възстановявате в същото име, в което работите в момента, вероятно това е причината. Преименувайте или архива или текущата база и опитайте отново.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov