 |
Microinvest Форум Microinvest Форум
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 183 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Пет Авг 17, 2018 09:56 Заглавие: Относно подобрения |
|
|
Здравейте,
преди време писах по този въппрос, искам да проверя дали се мисли за това или не, т.като все повече става належащо, ако трябва да търся друго решение.
Става въпрос за материалните сметки, да не се водят артикулите на под сметка всеки отделен, а на ниво аналитичен признак, както всъщност е при сметка 401 или 411 там не ми създава отделна подсметка за всеки дотавчик, което е супер.
Складовата не е решение по този въпрос, т.като я ползвам, но експортът е ужасен, имам фактури с материали, със стоки, със продукция, някой път във фактурата може да има и от материали и от стоки, какъв експорт ще направя тогава - избирам само една сметка при експортирането и всичко лашка там, после плюй си на пръстите и почвай редакциите в счетоводната.
Друг вариант за решение е, като и това съм споменавал преди, да се направи възможност в складовата в прозореца на всеки артикул, да се зададат счетоводни сметки при заприхождаване, при продажба, при влагане в производство и т.н., и тогава да се подобри експорта към счетоводната. Т.е. складовата да направи разграничение що е то материал, стока, продукция, услуга, и след това, както ТРЗ-то, така и Складовата да кореспондира прекрасно със Счетоводната. Като това подчертавам дебело ДА Е КАТО ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ПРАВИ ОТ ТЕЗИ КОИТО ИМАТ НУЖДА И ИСКАТ, за позиция склададжия не говорим, говорим за тези, които използват вашя продукт за счетоводни цели.
Очаквам ваш отговор.
Благодаря за вниманието. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18992
|
Пуснато на: Пет Авг 17, 2018 12:33 Заглавие: |
|
|
Има експорт по сметки от складовия софтуер в счетоводния. Използва се модул от Microinvest Utility Center. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 183 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Пет Авг 17, 2018 17:48 Заглавие: |
|
|
много сложно за мен, не съм програмист, а счетоводител. Къде мога да получа инфо да прочета повече, да видя някакво видео как всъщност става самото осчетоводяване, как се прави всичко, за да преценя има ли смисъл или не, и не на последно място до каква степен ще съм зависим от програмисти. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
slavib
Регистриран на: 16 Ное 2010 Мнения: 1572
|
Пуснато на: Пет Авг 17, 2018 20:45 Заглавие: Re: Относно подобрения |
|
|
Само че има една малка подробност
Един и същи обект би могъл в един момент да бъде материал, в следващият момент заедно с друг материал да се превърне в продукция и накрая тази продукция да се превърне в стока.
След това понятието доставна стойност да бъде транспонирана към отчетна стойност
Само че в производството не участват само материалите а и много други разходи.
Мисля че това е една голяма много голяма разработка и това да излезе всичко правилно. Мисля че въпросът е счетоводен.
Но за търговски цели покупка продажба на стоки е разумно.
Ако говорим само за стоки то защо за всяка стока да описваме сметки.
Това ще затрудни собствениците. За търговия по удачно би било групите на стоките да имат сметки. Invoice Pro може да работи по този начин.
Това се прави в момента за Склад Pro от Microinvest Utility Center
Може би всъщност Вие предлагате Склад Pro да има възможност като на Invoice Pro
dimitrov_m написа: |
Друг вариант за решение е, като и това съм споменавал преди, да се направи възможност в складовата в прозореца на всеки артикул, да се зададат счетоводни сметки при заприхождаване, при продажба, при влагане в производство и т.н., и тогава да се подобри експорта към счетоводната. Т.е. складовата да направи разграничение що е то материал, стока, продукция, услуга, и след това, както ТРЗ-то, така и Складовата да кореспондира прекрасно със Счетоводната. Като това подчертавам дебело ДА Е КАТО ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ПРАВИ ОТ ТЕЗИ КОИТО ИМАТ НУЖДА И ИСКАТ, за позиция склададжия не говорим, говорим за тези, които използват вашя продукт за счетоводни цели.
Очаквам ваш отговор.
Благодаря за вниманието. |
_________________ Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18992
|
Пуснато на: Нед Авг 19, 2018 21:18 Заглавие: |
|
|
Има 2 решения:
1. Сваляте си MUC, инсталирате модулите, четете, правите опитна постановка, настройвате връзката и анализирате резултатите. Това е безплатния вариант, плаща се само лиценза за продукта;
2. Свързвате се с нас и ние настройваме всичко от т.1 _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 183 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Вто Авг 21, 2018 10:55 Заглавие: |
|
|
slavib:
Първо нормално е материалите да се превърнат в продукция.
Можем и да продаваме материали, които сме закупили.
И предполагам правим разграничение между стока и продукция, ако говорим за счетоводство.
И относно участието на други разходи участващи в производството и това ми е известно, но в програмата как да го включим - така че по скоро питането ви е към програмистите на микроинвест не към мен.
Що се отнася до това каква разработка е, ако не искат или не могат да го направят не означава, че проблемът е счетоводен нали, говорим за възможности които дава програмата, писана от програмисти, счетоводителите я използваме.
За объркването на собственици и т.н., четете какво съм писал, това да е възможност за счетоводител, тоест за да не се обърква собственика каква му е работата да го прави това, просто не го използва като опция.
За мен лично, явно е че ще търся решение другаде, понеже чакането да се подобрят в тази насока нещата вече е много. Който иска да си използва софтуера за търговски цели, но за счетоводни не става. Писна ми от модули, които накрая пак не ти вършат работа на 100 процента.
По същия начин беше когато си говорихме за минаването през 401 и автоматичното и приключване с 50, така си говорихме и за автоматичното приключване на сметки от гр. 60, обясняваше се как тва не може, онова не може, тва било сложно, онова било сложно, направете си го така, купете си това, и накрая го направихте - Супер. Но този проблем остава вече твърде дълго време. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
slavib
Регистриран на: 16 Ное 2010 Мнения: 1572
|
Пуснато на: Вто Авг 21, 2018 11:30 Заглавие: |
|
|
А не съм казал това което казвате.
Казвам че на практика е много трудно да се направи това с производството. И това не се прави със складова програма.
Нещата в производството са винаги различни и за това се ползват не складовите принципи а се използват счетоводните принципи.
Аз лично съм правил изследване на софтуера на по големите фирми производители на софтуер.
Мога да ви уверя че 50% казват думите - ние имаме производство
Е повярвайте ми никой няма производство.
Производството се отчита единствено със счетоводни а не със складови методи.
За да достигнете до убеждението ми направете проба на хартия как точно бихте го разписали, как точно би го разписала съседната на вас фирма как биха го направили останалите фирми . Ако успеете да го направите и да го обясните то това според мен би било истински успех.
Според мен този цитат така да се каже не е точно цитат от счетоводител и може би сте го взаимаствали.
dimitrov_m написа: |
И относно участието на други разходи участващи в производството и това ми е известно, но в програмата как да го включим.
|
това е лично мнение и не ангажирам никой с него. _________________ Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 183 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Вто Авг 21, 2018 11:45 Заглавие: |
|
|
Добре, производството ще го правя в Делта про, като от складовата ще направя, до степента която ми дава, нужните документи по влагането на материалите. Обаче пак казвам по-големия проблем може би към момента е, че при покупката фактурите съдържат в себе си не само материали и при трансфера как да го разгранича, като мога да избера само една сметка за трансфера между склад про и делта про.
Аз също не искам да използвам складова, но се налага понеже в Делта про се борави с под сметки относно отчитането на материалите, ако беше на ниво признаци, както е при сметка доставчици, т.е. към сметката се прикачат материалите, а не всеки в отделна под сметка. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18992
|
Пуснато на: Вто Авг 21, 2018 12:15 Заглавие: |
|
|
Аз съм предложил решение, което е 100% работоспособно. Не разбирам защо търсите друг вариант? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 183 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Вто Авг 21, 2018 12:21 Заглавие: |
|
|
Моите уважения г-н Павлов, но варианта който предлагате е свързан с управление на допълнителен софтуер. Колко още? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18992
|
Пуснато на: Вто Авг 21, 2018 12:25 Заглавие: |
|
|
Около 10 пъти по-малко, отколкото всяко друго действие, а при смяна на целия софтуер вероятно 100 пъти по-малко.
При наличие на допълнителни изисквания, свързани с допълнителни действия и допълнителни операции се изисква и допълнителен софтуер. По същия начин, както в Windows не е предвиден автоматичен счетоводен софтуер, съобразен с изискванията на НАП. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|