Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Относно подобрения

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 183
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2018 09:56    Заглавие: Относно подобрения Отговорете с цитат

Здравейте,

преди време писах по този въппрос, искам да проверя дали се мисли за това или не, т.като все повече става належащо, ако трябва да търся друго решение.
Става въпрос за материалните сметки, да не се водят артикулите на под сметка всеки отделен, а на ниво аналитичен признак, както всъщност е при сметка 401 или 411 там не ми създава отделна подсметка за всеки дотавчик, което е супер.
Складовата не е решение по този въпрос, т.като я ползвам, но експортът е ужасен, имам фактури с материали, със стоки, със продукция, някой път във фактурата може да има и от материали и от стоки, какъв експорт ще направя тогава - избирам само една сметка при експортирането и всичко лашка там, после плюй си на пръстите и почвай редакциите в счетоводната.
Друг вариант за решение е, като и това съм споменавал преди, да се направи възможност в складовата в прозореца на всеки артикул, да се зададат счетоводни сметки при заприхождаване, при продажба, при влагане в производство и т.н., и тогава да се подобри експорта към счетоводната. Т.е. складовата да направи разграничение що е то материал, стока, продукция, услуга, и след това, както ТРЗ-то, така и Складовата да кореспондира прекрасно със Счетоводната. Като това подчертавам дебело ДА Е КАТО ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ПРАВИ ОТ ТЕЗИ КОИТО ИМАТ НУЖДА И ИСКАТ, за позиция склададжия не говорим, говорим за тези, които използват вашя продукт за счетоводни цели.

Очаквам ваш отговор.
Благодаря за вниманието.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2018 12:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Има експорт по сметки от складовия софтуер в счетоводния. Използва се модул от Microinvest Utility Center.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 183
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2018 17:48    Заглавие: Отговорете с цитат

много сложно за мен, не съм програмист, а счетоводител. Къде мога да получа инфо да прочета повече, да видя някакво видео как всъщност става самото осчетоводяване, как се прави всичко, за да преценя има ли смисъл или не, и не на последно място до каква степен ще съм зависим от програмисти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1540

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2018 20:45    Заглавие: Re: Относно подобрения Отговорете с цитат

Само че има една малка подробност
Един и същи обект би могъл в един момент да бъде материал, в следващият момент заедно с друг материал да се превърне в продукция и накрая тази продукция да се превърне в стока.
След това понятието доставна стойност да бъде транспонирана към отчетна стойност
Само че в производството не участват само материалите а и много други разходи.
Мисля че това е една голяма много голяма разработка и това да излезе всичко правилно. Мисля че въпросът е счетоводен.

Но за търговски цели покупка продажба на стоки е разумно.
Ако говорим само за стоки то защо за всяка стока да описваме сметки.
Това ще затрудни собствениците. За търговия по удачно би било групите на стоките да имат сметки. Invoice Pro може да работи по този начин.
Това се прави в момента за Склад Pro от Microinvest Utility Center
Може би всъщност Вие предлагате Склад Pro да има възможност като на Invoice Pro



dimitrov_m написа:

Друг вариант за решение е, като и това съм споменавал преди, да се направи възможност в складовата в прозореца на всеки артикул, да се зададат счетоводни сметки при заприхождаване, при продажба, при влагане в производство и т.н., и тогава да се подобри експорта към счетоводната. Т.е. складовата да направи разграничение що е то материал, стока, продукция, услуга, и след това, както ТРЗ-то, така и Складовата да кореспондира прекрасно със Счетоводната. Като това подчертавам дебело ДА Е КАТО ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ПРАВИ ОТ ТЕЗИ КОИТО ИМАТ НУЖДА И ИСКАТ, за позиция склададжия не говорим, говорим за тези, които използват вашя продукт за счетоводни цели.

Очаквам ваш отговор.
Благодаря за вниманието.

_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Нед Авг 19, 2018 21:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Има 2 решения:
1. Сваляте си MUC, инсталирате модулите, четете, правите опитна постановка, настройвате връзката и анализирате резултатите. Това е безплатния вариант, плаща се само лиценза за продукта;
2. Свързвате се с нас и ние настройваме всичко от т.1
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 183
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 10:55    Заглавие: Отговорете с цитат

slavib:
Първо нормално е материалите да се превърнат в продукция.
Можем и да продаваме материали, които сме закупили.
И предполагам правим разграничение между стока и продукция, ако говорим за счетоводство.
И относно участието на други разходи участващи в производството и това ми е известно, но в програмата как да го включим - така че по скоро питането ви е към програмистите на микроинвест не към мен.
Що се отнася до това каква разработка е, ако не искат или не могат да го направят не означава, че проблемът е счетоводен нали, говорим за възможности които дава програмата, писана от програмисти, счетоводителите я използваме.
За объркването на собственици и т.н., четете какво съм писал, това да е възможност за счетоводител, тоест за да не се обърква собственика каква му е работата да го прави това, просто не го използва като опция.

За мен лично, явно е че ще търся решение другаде, понеже чакането да се подобрят в тази насока нещата вече е много. Който иска да си използва софтуера за търговски цели, но за счетоводни не става. Писна ми от модули, които накрая пак не ти вършат работа на 100 процента.

По същия начин беше когато си говорихме за минаването през 401 и автоматичното и приключване с 50, така си говорихме и за автоматичното приключване на сметки от гр. 60, обясняваше се как тва не може, онова не може, тва било сложно, онова било сложно, направете си го така, купете си това, и накрая го направихте - Супер. Но този проблем остава вече твърде дълго време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1540

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 11:30    Заглавие: Отговорете с цитат

А не съм казал това което казвате.
Казвам че на практика е много трудно да се направи това с производството. И това не се прави със складова програма.
Нещата в производството са винаги различни и за това се ползват не складовите принципи а се използват счетоводните принципи.

Аз лично съм правил изследване на софтуера на по големите фирми производители на софтуер.
Мога да ви уверя че 50% казват думите - ние имаме производство
Е повярвайте ми никой няма производство.
Производството се отчита единствено със счетоводни а не със складови методи.

За да достигнете до убеждението ми направете проба на хартия как точно бихте го разписали, как точно би го разписала съседната на вас фирма как биха го направили останалите фирми . Ако успеете да го направите и да го обясните то това според мен би било истински успех.

Според мен този цитат така да се каже не е точно цитат от счетоводител и може би сте го взаимаствали.
dimitrov_m написа:

И относно участието на други разходи участващи в производството и това ми е известно, но в програмата как да го включим.


това е лично мнение и не ангажирам никой с него.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 183
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 11:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре, производството ще го правя в Делта про, като от складовата ще направя, до степента която ми дава, нужните документи по влагането на материалите. Обаче пак казвам по-големия проблем може би към момента е, че при покупката фактурите съдържат в себе си не само материали и при трансфера как да го разгранича, като мога да избера само една сметка за трансфера между склад про и делта про.
Аз също не искам да използвам складова, но се налага понеже в Делта про се борави с под сметки относно отчитането на материалите, ако беше на ниво признаци, както е при сметка доставчици, т.е. към сметката се прикачат материалите, а не всеки в отделна под сметка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 12:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз съм предложил решение, което е 100% работоспособно. Не разбирам защо търсите друг вариант?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 183
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 12:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Моите уважения г-н Павлов, но варианта който предлагате е свързан с управление на допълнителен софтуер. Колко още?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 12:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Около 10 пъти по-малко, отколкото всяко друго действие, а при смяна на целия софтуер вероятно 100 пъти по-малко.

При наличие на допълнителни изисквания, свързани с допълнителни действия и допълнителни операции се изисква и допълнителен софтуер. По същия начин, както в Windows не е предвиден автоматичен счетоводен софтуер, съобразен с изискванията на НАП.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov