Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Не мога да архивирам след акуализацията

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
lubomircho



Регистриран на: 28 Ное 2016
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Сеп 27, 2018 15:41    Заглавие: Не мога да архивирам след акуализацията Отговорете с цитат

Здравейте,
имам следния проблем с Инвойс Про. Програмата (версия 2.00.005 от 02.05.2018 г.) е инсталирана на един компютър като централно работно място и се ползва на още два други компютъра като допълнително работно място. На допълнителните места, програмата работи коректно, но от там не може да се прави архивиране. На основния компютър обаче, програмата дава грешка при стартиране - "В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да....", при което програмата се затваря. Пробвах да инсталирам отново последната версия на Инвойс Про 64 бит, но тогава излиза съобщение: "Има инсталирана версия на този продукт. Инсталацията не може да продължи. Моля премахнете предишната версия от add/remove ....". Като опитам да деинсталирам от add/remove programs дава грешка, че не намира файла INSTALL.MSI в папка C:\......\InvoicePro и наистина на компютъра няма такава директория. Понеже видях, че при опит за инсталиране в тази директория се появява такава папка и след съобщението за грешка изчезва я копирах на друго място и след като изчезна от TEMP аз я копирах там. При нов опит за деинсталиране излиза съобщение: "Инсталираният продукт не съотвества на инсталационните източници". Предполагам, че това е, защото ревизията на 2.00.005, която свалих от сайта е по-нова от инсталираната. И тук вече го закъсах. Моля за помощ или съвет. Пак подчертавам, че програмата работи коректно на допълнителните работни места, но не мога да я актуализирам и не мога да архивирам. Трябва да отбележа и че имам инсталирам Касперски, но при опитити за ъпдейт и инсталация го спирам, защото има конфликт с ИнвойПро.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19568

МнениеПуснато на: Пет Сеп 28, 2018 11:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Описаните грешки се дължат на проблем в самата операционна система. Вероятно някоя прекалено самоуверена антивирусна програма е изтрила инсталационните файлове и сега целият процес трябва да се направи ръчно.

Инсталиране, копиране на други файлове и т.н. ще доведат до пълното скапване на системата. Препоръчвам ви да се свържете с нашата поддръжка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov