Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с разархивирането в Archi Pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
stoqn4oo



Регистриран на: 08 Окт 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Окт 08, 2018 09:07    Заглавие: Проблем с разархивирането в Archi Pro Отговорете с цитат

Привет,
При опит да restore архиви с Архи Про получавам следната грешка: Unsuccessfully, restore failed for server "Desktop....".
Споменавам, че архивите са направени на по-стара версия на Делта Про, а се опитвам да ги разархивирам на по-нова. Въобще възможно ли е и ако, как може да се случи? Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2362
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Окт 08, 2018 10:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Архива с Архи Про или директно от по-старата версия на Делта Про ли е правен?

Ако за първи път ползвате Архи Про, задължително прочетете ръководство му.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
stoqn4oo



Регистриран на: 08 Окт 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Окт 08, 2018 11:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Здравейте,
Архива с Архи Про или директно от по-старата версия на Делта Про ли е правен?

Ако за първи път ползвате Архи Про, задължително прочетете ръководство му.


Архивът е направен с по-стара версия на Архи Про. Според мен нещо не харесва архивите. Програмата има успешна свърза с SQL-a и автоматичните бази, които направи при инсталация нямат проблем да се архивират и разархивират. Проблема идва с архивите, които са направени със старо архи Sad

Не ползвам за първи път архиватора Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 260
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Окт 08, 2018 13:11    Заглавие: Отговорете с цитат

А версията на SQL еднаква ли е на двете работни места?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
stoqn4oo



Регистриран на: 08 Окт 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Окт 08, 2018 13:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
А версията на SQL еднаква ли е на двете работни места?


Има ли как да го проверя това?
Подозирам, че и двата пъти е ползвана версията на SQL, която програмата автоматично инсталира.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 260
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Окт 08, 2018 16:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, свържете се с нашите специалисти за осъществяване на дистанционен сервиз с цел отстраняване на проблемите възникнали по време на възстановяването на базите.

Можете да използвате 0700 44 700 за връзка с офисите на Микроинвест.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19327

МнениеПуснато на: Пет Окт 12, 2018 13:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Решихте ли въпроса?
Вероятно е инсталирана стандартната версия на SQL сървъра, но при по-стария компютър е била актуализирана с Windows, а при по-новия е неактуализираната версия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
anatoliya



Регистриран на: 05 Май 2014
Мнения: 7
Местожителство: СОФИЯ

МнениеПуснато на: Вто Яну 08, 2019 09:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, преминах на нов компютър и инсталирах Архи Про, Делта Про и Инвойс Про.
При възстановяване на базите ми даде: архивите са направени на по-висока версия на SQL сървъра от 2008
Кой SQL трябва да се инсталира и преди това трябва ли да се деинсталира съществуващия?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2362
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 08, 2019 21:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Трябва да е същата версия, на която са правени архивите.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19327

МнениеПуснато на: Сря Яну 09, 2019 15:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно старият компютър е бил актуализиран на ниво операционна система, а новият не е. Затова при старият компютър SQL сървърът е с по-висока версия от новия.

За да решите този въпрос е достатъчно да пуснете всички актуализации на Windows и след това няма да има проблем.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov