Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Преминаване на нови продукти - само в офиси на Микроинвест ?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
FSTeam



Регистриран на: 15 Юли 2007
Мнения: 208
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Ное 01, 2018 12:25    Заглавие: Преминаване на нови продукти - само в офиси на Микроинвест ? Отговорете с цитат

Привет, имаме клиенти, които след спиране на старите продукти имат желание да преминат на нови или да им се инсталират временни до Март 2019. . От централния ви офис ни съобщиха, че това може да стане само като клиентът отиде в офис на Микроинвест, плаща се директно там и ние няма да можем да участваме в процеса.
Има ли грешка в информацията или да си пращаме клиентите вече при вас, а ние да затваряме Smile
_________________
www.fiskal-systems.com

+359877845400
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 221
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Ное 01, 2018 12:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Актуализация на старите продукти се прави само от офисите на фирмата. Представителите не участват в този процес.
_________________
Microinvest Офис Варна
ул.Стефан Стамболов 12, партер
052 / 69 5678 - 0885 50 44 07
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18999

МнениеПуснато на: Чет Ное 01, 2018 12:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Първо обясняваме на клиента защо е всичко това. След това му даваме алтернативи за работа, миграция на базата на продуктите и други възможности. Ако и това не помогне, инсталираме лимитирана версия, която не се разпространява за да няма отново същия процес при въвеждане на Наредба Н-18.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
FSTeam



Регистриран на: 15 Юли 2007
Мнения: 208
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Ное 01, 2018 13:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря, Виктор - т.е. да разбираме че причината е технически ограничения, а не нова политика ?
_________________
www.fiskal-systems.com

+359877845400
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18999

МнениеПуснато на: Чет Ное 01, 2018 14:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Публикувам дилърското писмо без изменения:
Ще разгледаме историята и съдбата на класическите продукти (Microinvest Склад, Microinvest Делта, Microinvest ТРЗ и ЛС, Microinvest Коктейл). Ето няколко точки и акценти:
1. Тези продукти са създадени чрез Visual Basic 3.0, архитектурата е 16 битова и вече е много трудно да се създаде и променя каквото и да е в тях;
2. Няма и не може да се направи съвместимост с 64 битови операционни системи;
3. В тези продукти няма основни функции за съхраняване на старо състояние на документите, което е основно изискване по новата Наредба Н-18;
4. Създаване на връзка към новите касови апарати ще е кошмар, много сложно и без възможност за поддръжка на USB или LAN;
5. Технологията за пряка връзка с касовия апарат, при която софтуерът спира при липса на връзка с касовия апарат е невъзможна, тъй като се работи през Касов Сървър.

Описаните по-горе точки правят невъзможно сертифицирането на софтуера, затова ние въобще искаме да не се предлага и да го елиминираме от компютрите на клиентите. По-добре е фирмата да отговаря изцяло на изискванията на НАП, отколкото да има част от софтуерът, който работи и част, която не работи и фирмата да е известна с това, че предлага несъвместим софтуер и да трябва да се обяснява, че „виждате ли, онзи софтуер е много стар, но още го има на сайта“.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov