Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Електронен магазин / e-shop

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
radob



Регистриран на: 26 Юни 2017
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Вто Окт 16, 2018 20:14    Заглавие: Електронен магазин / e-shop Отговорете с цитат

1. При вход в магазина с потребител, който е прикрепен към клиент в МикроинвестСклад базата, на клиента е с избрана"ценова група" и избран /въведен процент отстъпка, но в онлайн магазина не се отразява никъде отстъпка /влиза и в Поръчка с директната цена от ценовата група. В кошницата не се показва никъде %.

2. Гогул адреса е въведен, на сървъра на локалхост-а отваря с карта с правилното място, само че затъмнено с надписи "само за разработчици" а от мрежата отваря празен бял правоъгълник



3. базата данни е с партиди, мога ли в страницата на ПРОДУКТ да скрия двете падащи менюта "Параметър 1" и "Параметър 2"

4. Настроени е са според описанието /с въведени потребителско име и парола от сайта на Спийди , с правилни адреси на кирилица, но при "създай товарителница" ми изписва "Сървърът на Speedy не може да намери въведеният адрес! Моля променете въведените от клиента данни за доставка. Моля използвайте кирилица! "

5. Въведени правила не открих могат ли да се задействат така че клиента да види цени след прилагане на правилата.

6. Има ли възможност да се прилага правилото - "над 100 лв безплатна доставка" така че да се вижда доставка 0лв при количка над 100 лв., и доставка - Х лв при по малка поръчка

7 Има ли възможност количката да получава примерно 10% отстъпка при обща сума над 50 лв.

8. При визуализация на продуктите в група може ли да се контролира последователността.

9. Продуктите може ли да им се сменя името с което ще се виждат, различно от това в БД, защото при под ълги имена и визуализация на 1 ред над квадрата със снимката се орязва без контролно част от името.

/подобно на 8 и 9 може да се контролират групите - преименоване, преподредба/

Ако има теми с по подробни описания и обяснения от ръководството за потребителя на Microinvest eCommerce Pro, моля дайте линковете.

Благодаря!


ПС:Хостването е на личен сървър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
radob



Регистриран на: 26 Юни 2017
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Чет Окт 18, 2018 08:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Междувременно относно т.1. забелязах:
1. При логване не дава % -та който е въведен на присъединения партньор в БД, но след приключване на поръчката в същия лог ако започне да се прави втора поръчка го отчита % в количката
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
radob



Регистриран на: 26 Юни 2017
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Съб Окт 20, 2018 20:04    Заглавие: Re: Електронен магазин / e-shop Отговорете с цитат

"ЗАГЛАВНАТА КОЛИЧКА" не си актуализира общата сума, при пазаруване от "products" - когато е визуализирана цяла група, а не отделен продукт
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Ивайло Иванов Недялков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 14 Мар 2013
Мнения: 12
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Окт 22, 2018 13:33    Заглавие: Отговорете с цитат

1. След въвеждане на отстъпка в картона на партньора в Склад Pro, трябва да се направил рефреш на страницата или влизане-излизане от акаунта. Тъй като цялата страница е кеширана в паметта, затова може да не виждате направената отстъпка. Както сте отбелязали при следваща поръчка отстъпката е активна. Това ме навежда на мисълта че става въпрос точно за кеширана памет на страницата.
2. Това при нас работи нормално. Проверете за грешка в лог файловете. C/inetpub/wwwroot/"Име на сайта"/config/....log. При наличие моля изпратете лог файла.
3. Не може да се скрие.
4. Един от вариантите е ако Спийди не е отворил достъп. Има ли сме няколко такива случки все с нови клиенти. След връзка със съпорта на Спиди, проблема се решаваше от тяхна страна. Допълнително проверете адреса за точката на магазина в настройки на Куриерски услуги: Стр. 56 от ръководството. Проверете дали са въведени всички данни. Проверете линка дали е коректен.
5. В online магазина няма ценови правила. Опишете какво точно имате в предвид.
6. Няма такова функционалност. В доставни точки имате фиксирана доставка.
7.Нямате ценови правила в online магазина. Така че нямате такава функционалност.
8.Да можете. Във визуалния редактор се избира прозорец с групи стоки. Там имате настройки за избор на групи и последователност. стр.59 от ръководството.
9.Online магазина взема име за печат от картона на стоката. Ако промените него то ще се актуализира автоматично в магазина.
10. Във визуалния редактор/Прозорец с настройки на групи. От там можете да местите, сортирате и преименувате групите. В ръководството на стр.59 имате описание за тази функционалност.
11. Може ли малко повече описание по този въпрос. Какво се случва? Ако е възможно снимка на казуса.
_________________
Актуални промоции
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
radob



Регистриран на: 26 Юни 2017
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Съб Ное 03, 2018 10:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Магазина е на radob.com
Можете да влезете с потребител 10procent и пасс:10 , прикрепен е към клиент който е зададен с 10% отстъпка.

относно т.1 и т.11 от въпросите ми ето последния ми опит:

Влизам с "10procent", правя заявка която завършвам - не ми отразява %-та. До този момент при пазаруване на артикул когато на екрана се вижда списък от група с елементи при покупка се визуализира отиване в количката /и прозорец "продукта е добавен към количката" и се променя общата сума,,

след това в същото логване продължавам с нова поръчка - сумата горе вляво в количката не се променя /първоначално стои крайната от предната количка/ при подобно пазаруване когато на екрана е група от артикули. Когато погледна в количката вече се вижда %-та отстъпка.

Това може би е по добре да го видите наживо, отколкото с принтскрийнове.

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov