Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Съобщения за грешка при експорт и принтиране

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
skyval



Регистриран на: 22 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Ное 22, 2018 15:24    Заглавие: Съобщения за грешка при експорт и принтиране Отговорете с цитат

Здравейте,

След обновяване на Windows 10 Pro програмата започна да дава следните грешки при печат и експорт на ф-ри.










Пробвах да ресторна Windows с два дена назад ( преди обновяването ), но за съжаление проблема все още е на лице.

Пробвах да преинсталирам принтерите и програмата, но пак удрям на камък.

Възможно ли е да ме ориентирате къде би бил проблема и евентуално как да го реша. Явно ноякоя актуализация на Windows е счупила нещо, но лично аз не се ориентирам къде би бил проблема. Преинсталация на този етап не е най-удачното решение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2264
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Ное 22, 2018 16:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Това Invoice или Invoice Pro е?
Ако е Invoice, планирате преминаване към Invoice Pro.
Ако е Invoice Pro, ще ни трябва дневника дневника на приложението.
_________________

M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
skyval



Регистриран на: 22 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Ное 22, 2018 16:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, продукта е Microinvest Warehouse Pro
П.С. То всъщност на диалоговия прозорец е написано Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18815

МнениеПуснато на: Чет Ное 22, 2018 16:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Неправилни права за достъп на приложението. Прочетете грешката от последния прозорец - The process cannot access the file...

Вероятно преди или след актуализация на Windows не са зададени ролите и правата на потребителите.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
skyval



Регистриран на: 22 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Ное 22, 2018 16:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Компютъра не е част от домейн контролер.
Потребителя е в работнна група и си е администратор на системата. Не би следвало да има проблем с правата, но ще пробвам да презапиша правата върху папката.

The process cannot access the file...
След това, обаче се казва, че се ползва от друг процес. Реално в таск мениджъра не виждам друга инстанция на Склад про, за това, че остава или антивирусната ( която бях я спирал ) или нещо друго. Точно това друго, което ползва файла мисля, че би било проблема, но не ми идва на акъла, кое може да го ползва този файл.

Но повече ме смущава грешката "The data area passed to the system call is too small"...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
skyval



Регистриран на: 22 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет Ное 23, 2018 09:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли някой дебъг режим или някъде да се пише в лог ексепшъните да проследя какво точно се случва?

Последната промяна е направена от skyval на Пет Ное 23, 2018 09:09; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 57

МнениеПуснато на: Пет Ное 23, 2018 09:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Добър ден,

проблема е в правата за достъп на потребителя на ОС. С цел отстраняване, моля, свържете се с мен на телефон в офис София 02 955 55 15
_________________
http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18815

МнениеПуснато на: Пон Ное 26, 2018 11:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Има ли някой дебъг режим или някъде да се пише в лог ексепшъните да проследя какво точно се случва?

Това можете да го проследите от Event Log на Windows. Но съвсем няма смисъл от това, оправете правата на достъп. Това, че някой е администратор съвсем не означава, че има достъп до всички папки. Аз точно съм написал причината, решете въпроса, не търсете НЛО.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov