Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Възможно ли е да се изтрие банкова сметка ?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Вто Юли 18, 2017 10:29    Заглавие: Възможно ли е да се изтрие банкова сметка ? Отговорете с цитат

В момента има въведени две банкови сметки. Първата по ред не е активна вече. При опит да се изтрие се изважда съобщение, че изтриването е невъзможно, защото сметката е ползвана при съставянето на документ. За съжаление при изготвяне на нов документ програмата взима по подразберане тази невалидна сметка и ако не сме достатъчно внимателни се получава неудобна ситуация.
Предложете как да се изтрие неактивната сметка, или по подразбиране да се взима активната.
Поздрави.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
s



Регистриран на: 29 Мар 2007
Мнения: 453

МнениеПуснато на: Вто Юли 18, 2017 10:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Редактирайте я с данните на правилната сметка. Ще бъдат 2 еднакви и няма значение коя използвате.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Вто Юли 18, 2017 11:04    Заглавие: Отговорете с цитат

s написа:
Редактирайте я с данните на правилната сметка. Ще бъдат 2 еднакви и няма значение коя използвате.

Гениално !
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Вто Юли 18, 2017 12:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Малко ми е странно, че банкова сметка не може да бъде трита ... Какво, като е участвала в документ ?
Може би едното от решенията е да бъде даден приоритет на определена сметка. Тя да се ползва по подразбиране.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Сря Юли 19, 2017 13:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Допълнение: дублирането на сметка май не е добра идея. При мен доведе до неработеща база.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 302

МнениеПуснато на: Сря Юли 19, 2017 15:25    Заглавие: Отговорете с цитат

С последната версия на Microinvest Invoice Pro, при издаване на документ се зарежда сметката, която сте маркирали в Моята фирма->Банкови сметки. Така се губи смисълът да правите редакции на неизползваните сметки и не се налага повторно избиране при създаване на документ. Надявам се тази функционалност да Ви е от полза. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Сря Юли 19, 2017 16:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Петя Лозанова написа:
С последната версия на Microinvest Invoice Pro, при издаване на документ се зарежда сметката, която сте маркирали в Моята фирма->Банкови сметки. Така се губи смисълът да правите редакции на неизползваните сметки и не се налага повторно избиране при създаване на документ. Надявам се тази функционалност да Ви е от полза. Smile

Честно казано не знаех, че програмата взима по подразбиране маркираната в Моята фирма банкова сметка. Благодаря.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Atabas



Регистриран на: 26 Ное 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Ное 27, 2018 00:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Виждам, че темата е стара, но ще пробвам без да отварям нова.

Аз имам същия проблем - стара банкова сметка, въведена нова сметка, но по подразбиране винаги е старата, която вече е невалидна. Трябва ръчно да сменям сметката в самата фактура от падащото меню, но понякога забравям и стават проблеми.

Опитах посоченото решение - влизам в Администриране->Моята фирма, маркирам новата сметка, натискам Запис. Но от това няма никакъв ефект. Пробвах да стартирам програмaта като администратор (Run As Administrator) и отново направих посочената процедура, но не се получава. Явно при колегата това работи, а при мен не. Проблема го имам от Август 2018, сега преинсталирах с Windows 10 (преди бях с Windows7) и се надявах това да помогне, но не стана.

Има ли някакво друго решение?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov