Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Грешка при инсталиране на Microinvest Склад Pro!

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
lubchobg



Регистриран на: 01 Ное 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Дек 11, 2018 11:15    Заглавие: Грешка при инсталиране на Microinvest Склад Pro! Отговорете с цитат

Здравейте
Днес при опит да стартирам Микроинвест Склад Pro започва процеса по стартиране и след това програмата се затваря. Последно с продукта работих на 03.12 не виждам да е имало ъпдейти на Windows. Реших да преинсталирам и се изведе грешка Грешка при инсталиране на Microinvest Склад Pro! Код 2148734214. Опитах да изтегля нова инсталация на продукта с идеята да ъпдейтна, но отново същата грешка.
Версия на Windows: Windows 10 Enterprise. 1803.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lubchobg



Регистриран на: 01 Ное 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Дек 11, 2018 18:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Получих съдействие от офис Варна. След прегледаха нещата и вместо да им губя часове тъй като компютъра ми от 3 години не е преинсталиран и след като имам архив на базата и на поръчковите документи най-доброто решение да се направи преинсталация. Доколкото успях да разбера компонент на windows се счупил и не се знае дали опита за възстановяването му ще е успешно или просто загуба на време!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 233
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Дек 12, 2018 09:41    Заглавие: Отговорете с цитат

В известията на операционната система се записваше грешка .NET "Fatal Execution Engine Error". Вероятно актуализация на операционната система и програмата за оптимизиране на компютъра са успяли да постигнат този ефект.
_________________
Microinvest Офис Варна
ул.Стефан Стамболов 12, партер
052 / 69 5678 - 0885 50 44 07
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
lubchobg



Регистриран на: 01 Ное 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Дек 12, 2018 10:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес преди да се извършва преинсталация реших да извърша следното:

1.От компонентите на Windows премахнах NET.Framework
2.Рестартирах системата
3.Стартирах инсталацията на Microinvest Склад Pro!
4.Изтегли и инсталира NET.Framework
5.Инсталацията завърши успешно и програмата се стартира
6.За всеки случай рестартирах системата да проверя дали всичко е окей.
Програмата работи коректно. Споделям го ако на някои друг му се случи подобна ситуация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov