Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro няма връзка с базата данни
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19403

МнениеПуснато на: Пон Фев 04, 2019 12:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Не препоръчваме да се прави такава технология. Изтриването на ключове от регистъра без да се знае какво е тяхното значение води до скрити проблеми в бъдеще.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
climaconsult



Регистриран на: 23 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Сря Фев 06, 2019 17:13    Заглавие: Отговорете с цитат

След актуализация на Microinvest ТРЗ и ЛС Pro на компютър, на който има инсталирана и Microinvest Invoice Pro дистанционните работни места не могат да осъществят връзка с базата данни на Microinvest Invoice Pro. На всички работни места е инсталирана последната версия на Microinvest Invoice Pro. Програмата се стартира и работи без проблем само на компютъра, на който е и базата данни. SQL сървъра работи. Какъв може да е проблема ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1700
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Фев 06, 2019 17:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно сте си инсталирали още един SQL сървъра. Трябва да се огледат настройките за връзка през мрежа - ask google Very Happy
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19403

МнениеПуснато на: Чет Фев 07, 2019 10:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Другата вероятност е при инсталация на SQL сървъра да е използвана различна парола за потребителя на SQL сървъра, която нашата програма не може да попълни автоматично и трябва да се въведе от оператора.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
climaconsult



Регистриран на: 23 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Чет Фев 07, 2019 12:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Не е въвеждана различна парола за SQL сървъра при инсталацията на програмата и паролата не е променяна.

Не виждам втори активен SQL сървър в services.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19403

МнениеПуснато на: Чет Фев 07, 2019 12:51    Заглавие: Отговорете с цитат

В този случай се свържете с нашата поддръжка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mentorbg



Регистриран на: 18 Юни 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 11:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, Микроинвест!

Ние също имахме проблем с инсталацията на Microinvest Invoice PRO.
Позлваме този софруер от някоко години и след преинсталиране на компютъра, на който беше програмата искахме да я инсталираме отново но даде грешката в прикачения файл и при стартиране изписва грешка при връзка с база данни.

Предварително благодарим за отделеноето време


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1700
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

mentorbg написа:
Здравейте, Микроинвест!

Ние също имахме проблем с инсталацията на Microinvest Invoice PRO.
Позлваме този софруер от някоко години и след преинсталиране на компютъра, на който беше програмата искахме да я инсталираме отново но даде грешката в прикачения файл и при стартиране изписва грешка при връзка с база данни.

Предварително благодарим за отделеноето време



Да не би да ви съвпадат името на компютъра с името на юзъра ?
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19403

МнениеПуснато на: Пон Юни 24, 2019 13:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверете дали сървисите работят под потребители LocalSystem и NetworkAccount. В сайта на Microsoft има информация, че това е проблем при права на достъп на ниво цяла операционна система.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov