Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем - Прозорец Database Login
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2371
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Мар 13, 2019 14:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Позвънете ми на 0888 344 304

Колегата ви е дал решение, защо продължавате да мажете...
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mirchev86



Регистриран на: 13 Мар 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Мар 13, 2019 15:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Виктор Павлов написа:
Позвънете ми на 0888 344 304

Колегата ви е дал решение, защо продължавате да мажете...

:))))

Повярвайте ми, не го правя защото така ми харесва или просто за спорта...
Въпросната грешка ме принуди...
Чух се с колегата ви и може да се окаже огромна моя грешка понеже бях забравил да щракна non-Unicode настройката да бъде - български.
Правя нова чиста инсталация на нещата и веднага ще докладвам!!

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mirchev86



Регистриран на: 13 Мар 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Мар 13, 2019 16:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, нямаше ефект тази настройка... Sad
вече и аз не знам къде бъркам Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mirchev86



Регистриран на: 13 Мар 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Мар 13, 2019 19:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Позвънете ми на 0888 344 304

Много се извинявам,
ако е възможно да ми напишете когато ще ви е удобно пак да ви потърся.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
intt



Регистриран на: 27 Яну 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, има ли някакво развитие относно този проблем?

Доста време не преминавах към новата версия заради инсталацията, но се наложи да сменя компютъра и нямаше как.

Чиста инсталация на 64 битов Windows 10

Направени регионални настройки и спрян UAC. За всеки случай пуснах и MWinFix.exe

Програмата се инсталира и тръгна. Свърза се с базата данни, но стигнах до настоящия проблем с този логин прозорец.
Прочетох темите и преинсталирах Microsoft SQL Server Native Client.
Макар, че изтеглих 64 битова версия на Invoice Pro, Windows я разпознава като 32битова. Но въпреки това всичко свързано с Microsoft SQ което инсталирах бе 64 битово.

Без резултат.

Следва нова преинсталация на Windows, настройки и по-нова версия на Microsoft SQL Server - 2012. Резултата е същия.

Ето какво е инсталирано към момента:



На компютъра на колежката използваме ТРЗ и ЛС Pro, там инсталацията преди време протече без никакви проблеми, без никакви допълнителни инсталации и настройки.
Направих справка с настройките в SQL Server Configuration Manager и на двата компютъра са идентични с тази разлика, че там е 2008.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 11:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, свържете се с нашата поддръжка. Липсват компоненти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20983

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 12:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
настоящия проблем с този логин прозорец.
Липсва правилния Native Client. Преинсталирайте самата програма на Microinvest, тя ще си го добави.

PS: Направили ли сте настройка на SQL Сървъра? Collation, SQL Authentication, sa User, TCP/IP protocol?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru


Последната промяна е направена от Виктор Павлов на Пон Яну 27, 2020 14:05; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
intt



Регистриран на: 27 Яну 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 13:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговорите.
Аз съм само служител и понеже услугата за съпорта е платена не мога да взема решение, а шефа е с грип и не ми е удобно да го занимавам с това сега. Embarassed

Преинсталацията на Microinvest не помага. А ако изчистя всичко, самата инсталация дава грешка и не инсталира SQL сървъра, независимо, че преди това са оправени регионалните настройки и е пуснат инструмента MWinFix.exe.
За да тръгне програмата инсталирам SQL предварително, а той си слага Native Client според версията.
Инсталацията е с Default Instance на сървиса и mixed mode на връзката.
Програмата си се стартира, свързва се с базата данни и не дава грешка до момента за печат на фактура.

Ето инсталираните компоненти на машината където продуктите на Microinvest са инсталирани и работят без никакви ядове:



Ето и на новата машина:



Ето и останалите настройки от SQL Server Configuration Manager:









Настройките при Native Client:






Коя е правилната версия на Native Client?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20983

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 14:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Има документация на сайта ни. Вие не искате дистанционна поддръжка, но път някой трябва стъпка по стъпка да ви покаже. Има филми в YouTube и База знания.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slowtraveler



Регистриран на: 02 Апр 2019
Мнения: 4
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 17:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте. Има ли значение версията на SQL сървъра, клиента и т.н..?
След разчистване на компютъра и опит за преинсталация на Invoice, инсталацията си върви коректно, но връзка с база данни - няма Smile
Server management studio се връзва безпроблемно с работещ сървър (Microsoft SQL Server Express (64-bit))..
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
intt



Регистриран на: 27 Яну 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 13:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Някъде из форума четох, че скоро изискването за минимална версия ще е 2016.

Аз преминах през всички пакети от 2008 до 2016

Като след всяка деинсталация се изтриват и SQL папките в Program Files (x86) и Program Files.

Както и от регистрите (ако е в помощ на някой):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Microsoft SQL Server
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MSSQLServer
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall от тук се изтриват всички суб ключове свързани с SQL Server.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services от тук всички ключове свързани с SQL Server.

за 64 битови системи
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Microsoft SQL Server
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\MSSQLServer


След това рестарт на машината и може да се слага новия пакет.

Видео от Microinvest:
Самостоятелна инсталация на сървър SQL 2008R2 Express
https://www.youtube.com/watch?v=bJ9sJUQqmh8

Всичко се спазва разбира се и е идентично при останалите версии до 2016.

И пак излиза този логин прозорец.
Инсталира се пакт с приложения и инструменти. Как така в този пакет Native Client няма да е правилен, странно?

Нещо куца тука, дали липсва информация за някоя настройка не знам ...

Ще кажете, да бяхте се обадили на поддръжката, така сте загубили време за инсталации и деинсталации.
Да но аз да питам, защо при платения продукт Microinvest ТРЗ и ЛС Pro , няма такива премеждия?
Колежката ми миналата година го инсталира сама (само с пускане на инсталационният файл), а хич не разбира от тези неща.

Е по някое време, ще да се обадим, щом трябва Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20983

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 14:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталирайте Native Client. Пробвайте първо с версия 2008, ако не стане, с версията от самия SQL сървър.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20983

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 14:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако и това не стане ми позвънете на 0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slowtraveler



Регистриран на: 02 Апр 2019
Мнения: 4
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 15:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за съветите - ще пробвам и ще пиша резултата... (или ще звънна по телефона Smile )...
Ако няма БД (т.е. ако е чист сървъра) - програмата сама ли ще я създаде, или след това трябва да пробвам преинсталация? (архиви имам - т.е. само трябва да тръгне програмата и да се върже със сървъра)..
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20983

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 16:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще създаде сама, ако сървърът работи.
По-вероятно е да не е конфигуриран SQL сървъра, например да не е в Mixed Mode Authentication.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Страница 2 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov