Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с Версия 3. Грешка при обновяване на фирма.

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dondonev



Регистриран на: 07 Яну 2015
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 09:35    Заглавие: Проблем с Версия 3. Грешка при обновяване на фирма. Отговорете с цитат

След актуализация на локална версия, програмата се стартира наново и от тогава не желае да работи.
Докато изписва "актуализация на базата данни" излиза табела
Първо съобщение - Грешка при обновяване на текуща фирма.
След това при опит да избера фирмата от падащото меню, второ:
Промяната на активната база беше неуспешна.



Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1227

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 11:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Какъв тип инсталация е избрана - стандартна или връзка с фискално устройство?.
Посочете версията на Microinvest Invoice Pro преди актуализация?
Присъства ли създадена допълнителна поредица номерация на документи в меню Други->Настройки->Номерация на документи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dondonev



Регистриран на: 07 Яну 2015
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 21:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет Мария,
Избрах Стандартна инсталация без фискално устройство.
Не съм задавал различна номерация от тази с нормална поредност.
Актуализираната версия не помня коя е, но беше последната, която сама пожела да влезе (вероятно е предходната).
Имам настроени две "фирми", с които издавам фактури.

п.с. Има ли начин да намеря предпоследната версия и да пробвам отново с нея?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 22:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте следното, като прецизно спазвате написаното:
1. Деинсталирате продукта от Контролния панел;
2. Рестартирате компютъра;
3. Сваляте нова версия от сайта ни;
4. Инсталирате новата свалена версия.

Имате ли зададени индивидуална номерация по документите?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dondonev



Регистриран на: 07 Яну 2015
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 10:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма зададена индивидуална номерация.
Инсталирах следвайки инструкциите. Новата инсталация има същия проблем. Не съм чистил регистрите, вероятно затова и си намери имената на фирмите и като стигна до обновяване на базата данни даде същата грешка.
Какви варианти имам да подкарам някаква версия на продукта за да извлека поне справки?
Да пробвам ли да почистя регистрите и в нова инсталация да опитам да възстановя фирмите от архив?

поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dondonev



Регистриран на: 07 Яну 2015
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 14:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталирах програмата на друг компютър. Възстанових едната фирма от архив. Опитвам да направя същото и с другата, не изписва че има грешки, но няма никакъв резултат и данни от втората фирма.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 16:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво има в log файла на програмата?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dondonev



Регистриран на: 07 Яну 2015
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Апр 30, 2019 11:13    Заглавие: Отговорете с цитат

log файлът от главния компютър мълчи. Няма нов запис в него от 2016.
На новият компютър, на който правих експерименти също не се случват правилно нещата. В логът му пише:

04/25/2019 14:40:44
Type : System.Data.SqlClient.SqlException, System.Data, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089
Message : A transport-level error has occurred when sending the request to the server. (provider: Shared Memory Provider, error: 0 - No process is on the other end of the pipe.)
Source : .Net SqlClient Data Provider
Help link :
Errors : System.Data.SqlClient.SqlErrorCollection
Class : 20
LineNumber : 0
Number : 233
Procedure :
Server : localhost
State : 0
ErrorCode : -2146232060
Data : System.Collections.ListDictionaryInternal
...

Нататък продължава още, да го приложа ли целия лог?

Между другото намерих версия 2.00.007 и с нея всичко работи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Чет Май 02, 2019 09:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Напишете ми ваш телефон на ЛС за да видим конкретния проблем.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov