Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с версия 3.0 / от 22.04.2019

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Niret



Регистриран на: 06 Окт 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Вто Апр 23, 2019 20:17    Заглавие: Проблем с версия 3.0 / от 22.04.2019 Отговорете с цитат

Здравейте,
Искам да споделя какъв проблем се появи след последната актуализация на Microinvest Inv. Pro 3.0 - стандартна версия без СУПТО
При визуализация и разпечатка на документ (Фактура) не се вижда - Дата на падеж

Когато се прави редакция всичко е наред и има опция за дата на падеж, но след това няма визуализация, както и след разпечатката на документа!!


Последната промяна е направена от Niret на Сря Апр 24, 2019 16:22; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1212

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 11:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Описаният от Вас казус е подаден към QA отдела на Microinvest. Ще извършат необходимите тестове.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rossiko



Регистриран на: 28 Юни 2007
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 11:35    Заглавие: Отговорете с цитат

И при нас е същия проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Krasimir1



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 16:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, след ъпдейт към вер.3.00.001 СУПТО, програмата не се стартира и излиза съобщение В ПРОГРАМАТА ВЪЗНИКНА НЕОЧАКВАНА ГРЕШКА.ПРИЛОЖЕНИЕТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАТВОРИ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BoboS



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 16:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Krasimir1 написа:
... В ПРОГРАМАТА ВЪЗНИКНА НЕОЧАКВАНА ГРЕШКА.ПРИЛОЖЕНИЕТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАТВОРИ.

Същия проблем и при мен Sad Windows 10 pro (1809) x64
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Krasimir1



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 16:59    Заглавие: Отговорете с цитат

BoboS написа:
Krasimir1 написа:
... В ПРОГРАМАТА ВЪЗНИКНА НЕОЧАКВАНА ГРЕШКА.ПРИЛОЖЕНИЕТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАТВОРИ.

Същия проблем и при мен Sad Windows 10 pro (1809) x64


След като преинсталирах програмата, но на диск C се оправи. До сега беше на D . Имах архив на базата и всичко си дойде само!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BoboS



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 17:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Krasimir1 написа:
BoboS написа:
Krasimir1 написа:
... В ПРОГРАМАТА ВЪЗНИКНА НЕОЧАКВАНА ГРЕШКА.ПРИЛОЖЕНИЕТО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАТВОРИ.

Същия проблем и при мен Sad Windows 10 pro (1809) x64


След като преинсталирах програмата, но на диск C се оправи. До сега беше на D . Имах архив на базата и всичко си дойде само!


Даммм някой програмист ползва път по подразбиране ... случвало ми се е и на мен да направя такъв пропуск. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19492

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 22:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Не се използват никакви фиксирани пътища. Но има компоненти (например SAP Crystal Reports), които работят само на диск C:
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoboS



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 07:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Не се използват никакви фиксирани пътища. Но има компоненти (например SAP Crystal Reports), които работят само на диск C:

Първо опитах C:\Microinvest\Invocepro\ пак не става. Работи само и единствано в пътя по подразбиране в програм файлс.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19492

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 15:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво точно се опитвате да направите?
Защо променяте пътищата и какво целите?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoboS



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Пет Апр 26, 2019 06:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Какво точно се опитвате да направите?
Защо променяте пътищата и какво целите?


Ами просто да инсталирам програмата на диск D, както беше направил и колегата, който ми отвори очите малко по-нагоре в темата (за което съм му благодарен) Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Апр 26, 2019 08:06    Заглавие: Отговорете с цитат

И с това действие ще имате цели 300мб спестени и програма, която не работи с пълната си производителност. Не случайно се нарича системен дял....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19492

МнениеПуснато на: Чет Май 02, 2019 09:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Анализираме проблема, на пръв поглед всичко работи при основен диск D:, но продължаваме с тестването.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
qfa



Регистриран на: 23 Яну 2007
Мнения: 132

МнениеПуснато на: Вто Май 07, 2019 11:46    Заглавие: Отговорете с цитат

След известен брой стартирания, стандартната нова версия 3.00.001 (не СУПТО) дава грешка и не може да се стартира повече. Налага се деинсталация и нова инсталация, но след известно време пак дава същата грешка. Гледам, че тази версия вече я няма в сайта, но не мога да се върна към предходната, защото базите данни вече са индексирани от новата версия. Някаква идея за по-трайно решаване на проблема?
С Вин 7 32 бита съм, инсталацията е на С:
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Вто Май 07, 2019 12:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
можел и номер за връзка с вас или се свържете с мен на 0885 30 05 95.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov