Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със стартиране след актуализация
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
vladata



Регистриран на: 16 Май 2011
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пон Май 13, 2019 20:07    Заглавие: Проблем със стартиране след актуализация Отговорете с цитат

Здравейте, днес при работа с програмата ми излезе прозорец, че е налична актуализация която е реално текущата версия 3.00.001, астарирах актуализацията и тя премина нормално, след което поставих отметка да се стартира програмата след актуализацията, но вместо това се появи


Пробвах да преинсталирам програмата, но дори и след това при опит за стартиране се появява тази грешка. Как мога да се върна към предната нормално работеща версия, никъде не откривам раздел където да има стари версии на програмата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
krasisil



Регистриран на: 13 Май 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Май 13, 2019 23:01    Заглавие: Отговорете с цитат

И при мен е така Confused WIN7 32bit
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
vicktor



Регистриран на: 14 Май 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 00:46    Заглавие: И при мен също Опитах всякакви варианти но не става Отговорете с цитат

Моля кажете дали има решение на проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 144

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 07:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
свържете се с мен на 0885 30 05 95 или 0885 30 05 91. Нужно е да се погледне дистанционно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
zarahristova



Регистриран на: 14 Май 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 07:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
имам същия проблем. Всички ли трябва да Ви звъним? Има ли решение на проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 144

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 07:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
все още чакам да се свърже някой с мен. Може да ми изпратите телефон на лично съобщение, за да се свържа аз с Вас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dani84



Регистриран на: 14 Май 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 10:36    Заглавие: :( Отговорете с цитат

И аз съм със същият проблем, пишете какво да се направи или оправете проблема. Едва ли ще можете да се свържете със всички засегнати, а все пак програмата се ползва....какво да правим???
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vladata



Регистриран на: 16 Май 2011
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 10:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря много на колегата Димитър Грудев за съдействието. Вероятно ще има нова актуализация на програмата и проблемът ще е отстранен. Ако е спешно, колегата е дал телефон на който да го потърсите, проблемът се отстранява за 30 секунди.
Още веднъж Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 144

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
просто се свържете с мен. Линиите при нас не са пренатоварени в момента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vicktor



Регистриран на: 14 Май 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 12:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодарности на г-н Димитър Грудев, изключително бързо съдейства и отстрани проблема. Както винаги Екипа на Микроинвест е на ТОП ниво.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 144

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 17:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
за всички с подобен проблем, стъпките са следните:
1.Деинсталирате програмата
2.Теглите от сайта
3.Инсталирате
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19403

МнениеПуснато на: Вто Май 14, 2019 18:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Единствено ще отбележим да изтривате стария инсталационен файл преди да сваляте новия. Клиента свалят новия файл, той е със същото име, но има (1) в края, но клиентите пропускат това и инсталират предишно свалена версия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
uboy



Регистриран на: 03 Юни 2009
Мнения: 128

МнениеПуснато на: Сря Май 15, 2019 16:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте колеги.
Изтеглих версията днес х32 и проблема е наличен. Махах, слагах, трих директории, разрешавах права.. не и не!
Помощ!
_________________
КОМСИС ООД гр.Велико Търново. 0884196000
www.onlinepc.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 144

МнениеПуснато на: Чет Май 16, 2019 07:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
обадете ми се, за да намерим проблема и да го отстраним.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19403

МнениеПуснато на: Чет Май 16, 2019 09:58    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304

Инсталирайте последен Microinvest Склад Pro Light на този компютър и напишете за резултата. Проблемът е в това, че няма регистриран DeviceManager.dll в системата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov