Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Нерегистрирано копие
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Gabi777



Регистриран на: 08 Юли 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Юли 08, 2019 14:13    Заглавие: Нерегистрирано копие Отговорете с цитат

Здравейте, от две седмици работя с Invoice Pro. Регистрирала съм я. Днес при въвеждането на нов партньор ми излезе съобщение, че работя с нерегистрирано копие на програмата и трябва да се регистрирам с мейл адрес. Вписвам мейл адрес, но на ел.поща не получавам нищо за рестрация и не мога да работя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Пон Юли 08, 2019 14:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Регистрацията чрез e-mail не пречи на работата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Пон Юли 08, 2019 14:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Посочете e-mail и ще го активираме ръчно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
malasuerte



Регистриран на: 03 Юли 2011
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Вто Юли 09, 2019 08:36    Заглавие: Отговорете с цитат

И при мен се получава същото нещо, въпреки че програмата е регистрирана в началото на м.май, когато я инсталирах. Тогава ми изпрати линк за активация на мейла, но сега не изпраща нищо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 125

МнениеПуснато на: Вто Юли 09, 2019 08:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Същото и днес при мен. Досега не е имало проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 201

МнениеПуснато на: Вто Юли 09, 2019 13:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с мен в офис Бургас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Вто Юли 09, 2019 14:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Продължавате ли да имате проблеми?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 125

МнениеПуснато на: Пет Юли 12, 2019 08:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Продължавате ли да имате проблеми?


Оттогава не се е появявал. Ако има ще пиша.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Чолакова



Регистриран на: 04 Дек 2013
Мнения: 18

МнениеПуснато на: Чет Юли 18, 2019 10:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

и при мен с всяко отваряне на програмата ми иска регистрация! Получавам писмо в ел.кутия,че активацията ми е налична. Но след всяко следващо се получава същото. Постоянно ми иска регистрация! Какво да правя ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Чет Юли 18, 2019 10:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Нека да видим какво съобщение има в журнала на приложението? Вероятно ще има съобщение, че приложението не може да се свърже с определен централен сървър.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Чолакова



Регистриран на: 04 Дек 2013
Мнения: 18

МнениеПуснато на: Чет Юли 18, 2019 12:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Изписва ми активацията е успешна! Прикачвам ви от 10.07.19 и от днес.


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Чет Юли 18, 2019 12:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Нека да видим какво съобщение има в журнала на приложението? Вероятно ще има съобщение, че приложението не може да се свърже с определен централен сървър.

Журнал или Дневник на приложението е в програмата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Чолакова



Регистриран на: 04 Дек 2013
Мнения: 18

МнениеПуснато на: Чет Юли 18, 2019 14:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Цитат:
Нека да видим какво съобщение има в журнала на приложението? Вероятно ще има съобщение, че приложението не може да се свърже с определен централен сървър.

Журнал или Дневник на приложението е в програмата.


Отворих дневник на приложението! От долу има опция Копиране и Отказ. Да натисна "копиране" ли? Отново се появи надписа за нерегистрирано копие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19804

МнениеПуснато на: Пет Юли 19, 2019 09:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Както се вижда, няма връзка до нашия db4.microinvest.net
Проверете си ограниченията в Internet-а.

Това, което е по-важно е, че версията е стара и датата на грешката е от преди 10 дни.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
aktia



Регистриран на: 17 Сеп 2012
Мнения: 170

МнениеПуснато на: Чет Юли 25, 2019 09:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Може ли да обясните по-подробно как да се реши проблемът, имаме 4 компютъра, всичките са с последната версия на Инвойс Про от 11,06,2019 и на всичките непрекъснато иска регистрация, не намира данните на контрагентие по ЕИК и ни задръсти пощата с мейли за активация. Много неприятна ситуация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov