Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Изтриване на фирма. Как?
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Чет Май 05, 2016 09:40    Заглавие: Отговорете с цитат

По евтино за всички е да си купят Архиватор Pro
Това отдавна е измислено - друг е въпросът ако на някой не му изнася.
Да не говорим изобщо за счетоводител който пести 60 лв. и по този начин подлага на риск информацията на клиентите си.
Това нещо има само едно име и се нарича Безотговорност.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
toshko123



Регистриран на: 21 Дек 2015
Мнения: 96

МнениеПуснато на: Чет Май 05, 2016 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
@tony montana: Дайте достъп до базата от данни. Свържете се с мен на 0888 344 304.

@toshko123: Ще направим конвертор по Вашето желание. Къде да изпратим проформа фактура за доработката?

Дайте Цена, Характеристики и информация за програмата. Отделна програма ли ще е или доработка на Delta Pro. Ще работи ли с всички версии на Delta Pro, включително и с бъдещи версии.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Чет Май 05, 2016 10:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Напишете точно изискванията, какво трябва да има като нова функционалност.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
tony montana



Регистриран на: 23 Мар 2016
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Съб Май 07, 2016 21:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за съдействието ще се възползвам следващата седмица
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Peter Iliev



Регистриран на: 23 Авг 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Авг 23, 2019 18:29    Заглавие: уникална тема Отговорете с цитат

Преди малко свалих за тест Микроинвест Делта Про за тест. Първото което тръгнах да тествам е създаване и изтриване на нови фирми. Познайте къде приключи теста ?!? до изтриване на фирма. Уникален потребителски интерфейс без опция за изтриване на фирма. Ей такова животно досега не бях виждал. За да изтрия фирма от този продукт трябва да си купя друг софтуер. Хора вие нормални ли сте и знаете ли къде се намирате ? Уникални изказвания и разсъждения от Микроинвест прочетох тук. Един потребител ви беше написал че топлата вода е измислена - прозорец за потвърждение преди изтриване, ако трябва добавете и втори прозорец за потвърждение, но не се излагайте по този елементарен начин.
Отделно примера с танка е уникален!

ПС Мост с бариера, пускаш стотинка и бариерата се отваря, стигаш средата на моста и огромна дупка, отляво и отдясно на дупката - нови бариери, ако искаш да не влезеш в дупката - нова стотинка!
Успех мъдри бизнесмени!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пет Авг 23, 2019 19:44    Заглавие: Отговорете с цитат

slavib написа:
Какво да му каже Микроинвест - Ами извинявай но да си внимавал.


Като помислих малко - май точно това трябва да стане.

Лично на мен ми писна да обяснявам технически неща на хора, които си нямат грам понятие как работи компютъра, и постоянно очакват някой да е длъжен да им бърше сополите, щото също така нямат и желание да се научат.

Типичен пример за безхаберник е оня в темата за Инвойс-а, дето бил троянски кон. Само с една идея встрани от обикновен трол.

Дразня се, защото за да се управлява автомобил (което е доста по-просто) се изисква документ за правоспособност. Но за да се управлява компютър - не се изисква. Защо!?!?!? И в двата случая се носи отговорност.

През годините се нагледах на празноглави същества с претенции. От практиката си имам заключения, че когато някой клиент изгуби данните си - изведнъж започва много високо да оценява труда ми, дори когато нещата са необратими, и данните са изгубени безвъзвратно. По времето на голямата епидемия на Crypto Locker се появиха много хора, които дори ми благодариха за отделеното време, което намерих за тях (само обясних как и защо са изгубили данните си), въпреки изгубените данни. С течение на времето установих също, че бъдещите приходи се увеличават, когато оставиш клиента да прави каквото си иска.

Така че - да, точно това трябва да стане. Да им се отговаря "Да сте внимавали", и толкова. Възможностите за възстановяване може да се заложат предварително в самата програма, и да се направят платена услуга. И нека трият на воля.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Съб Авг 24, 2019 09:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Заповядайте за 2 дни за поработите на телефоните на поддръжката. Тогава ще разберете за нашето мнение. През ден някой нещо е изтрил, последния случай беше на клиент, изтрил всички бази, защото решил, че файловете не трябват, много си приличали имената.

Фирма в НАП се създава и заличава за 2 седмици, няма особена логика да си правиш и триеш фирми в счетоводна програма.

PS: Изтриване има в Microinvest Архи Pro, както винаги клиент за 1 час тест става експерт в областта на фирма с 30 години опит.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Съб Авг 24, 2019 11:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Вашето мнение ми е ясно. Но сами сте си избрали този начин, и сте си подредили нещата в офиса, за да се случват. Установихме го още преди години, когато разговарях с г-н Мирчев относно Вашето представяне в нашия град…

Само че във вашата фирма има доста повече хора. И докато един или двама от вашия екип се занимават да бършат сополите на клиенти с криви пръстенца, останалите от екипа работят и изкарват по някой лев. Докато на мен ако дори само един такъв капризен клиент ми изгуби деня - след работа се прибирам вкъщи с празен джоб. А живота поскъпва. Установил съм и още нещо - такива клиенти е по-добре да ги препращам при конкуренцията. Така и клиента е доволен, и конкурентите ми са доволни (въпреки, че се чудят защо им пращам клиенти), и аз съм доволен… На мен ми остава време, за да свърша полезна работа за редовните си клиенти, а времето на конкуренцията е заето с бърсане на носове и почесване на места, където никой не го сърби.

Възможно е представянето на фирмата ви в провинцията да се подобри, ако започнете да разбирате и гледната точка на бизнес-партньорите си. София не е България.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Пон Авг 26, 2019 08:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Отлично мнение за да знаем, че във Вашия град трябва да търсим и други партньори на Microinvest.

Регламентирането на отношенията клиент/доставчик е основна част от бизнеса. И ми е много интересно коя е работата, която отнема "загубен ден" с продуктите на Microinvest?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пон Авг 26, 2019 10:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
... за да знаем, че във Вашия град трябва да търсим и други партньори на Microinvest. ...

... коя е работата, която отнема "загубен ден" с продуктите на Microinvest?


По времето, когато разговаряхме с г-н Мирчев имахте четири дистрибутора в града ми. Но по негови думи: "Сме слабо представени". Вярвам му, понеже познавам добре конкуренцията си тук. Полемиката по този въпрос е излишна.

По другия въпрос ще се получи малко разводняване, защото проблемите с продуктите се различават от проблемите със самите клиенти. Както казах - избягвам да влагам ненужно време и усилия за обслужването на един капризен клиент с криви пръстенца, при положение, че за същото време ще обслужа например трима от редовните си дългогодишни клиенти, които плащат с идеята, че срещу парите си ще получат обслужване. Имам доста интересни случки през годините, така че ако ще убеждавате някого в противното - то няма да съм аз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Пон Авг 26, 2019 19:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Уважаеми г-н Ширлиц - моля да не вадите цитати от контекста на мнения които съм написал.
Ако не можете да се справите с определен проблем и изпращате клиенти на конкуренцията означава че не сте достатъчно добре подготвен.


Публикувам пълното мнение което е различно от цитата Ви
Задравейте
Извинявайте но това го казвате с такава лекота все едно нищо не означава.
Представете си счетоводител който има на месец 30 000 документа и е работил с програмата 5 години.
Тогава ?
Какво да му каже Микроинвест - Ами извинявай но да си внимавал.
Микроинвест е фирма която се грижи за клиентите си и избира най-добрите възможности за тях.

_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пон Авг 26, 2019 21:07    Заглавие: Отговорете с цитат

slavib написа:
… Ако не можете да се справите с определен проблем и изпращате клиенти на конкуренцията означава че не сте достатъчно добре подготвен. …


От писанието Ви, г-н клакьор е видно, че Вие вадите цитати от контекста.

Написах ясно и недвусмислено: "проблемите с продуктите се различават от проблемите със самите клиенти". Така че колко съм подготвен, вероятно не си ти този, който ще може да определи.

А въпросния счетоводител, който има 30000 документа на месец - да си гледа документите, и да наеме IT специалист, който да се погрижи за сървъра, за архивните копия, за изпълнението на изискванията на GDPR и т.н., както направиха много мои клиенти. Преди няколко постинга припомних темата "НЕ ползвайте Invoice Pro - шпионска програма" от този раздел на форума. Видно е, че счетоводителката не разбира от компютри, но относно съвета ми да си наеме специалист тя отговори: "Идеята с наемането на специалисти е страшно тъпа. Ако хората искат да плащат просто биха си купили софтуер от читава фирма". Смешно или тъжно е това според теб? Инвестирал съм десетки години от живота си в специализация, но по мнение на клиента - е много тъпо някой да ми плати за труда.

Можеш и сам да прочетеш в колко теми в този форум се отправят укори към Микроинвест относно ценови политики и практиката за поддръжката. Ще рече човек, че печалбарството е на първо място. Но ако получаваш техническите бюлетини, вероятно вече знаеш, че и екипа на Микроинвест започна да усеща несгодите, следващи безкрайната поредица от безнадеждни опити да се угоди на всички. Аз просто съм стигнал до някои изводи малко по-рано. Търся си клиенти, но не на всяка цена. Ценя времето си, и когато някой се опитва да ми го губи - то той не е моя клиент. Съвсем просто, даже толкова просто, че дори ти би могъл да го разбереш, айде, да кажем от втория път.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Вто Авг 27, 2019 08:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Дъра бъра 100 чадъра.
Това дали клиента ще ти плати зависи единствено и само от самия теб.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Вто Авг 27, 2019 09:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако е възможно, преместете тази дискусия във форума на BGMama.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov