Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с връзка на Eltrade B1 (мобилен)

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
wattie



Регистриран на: 09 Яну 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Нед Яну 19, 2020 18:01    Заглавие: Проблем с връзка на Eltrade B1 (мобилен) Отговорете с цитат

Здравейте,

На чисто нов инсталиран Windows 10 (pro x64 с regional settings: Bulgaria) инсталирахме СУПТО версията на Invoice Pro (инсталационен файл свален днес от сайта на Microinvest). Касовият апарат излиза нормално в Device Manager на COM4. На екрана на самия апарат се изписва "Връзка с PC". В настройките на програмата Invoice Pro всичко изглежда наред - разпознава го, скоростта на порта отговаря.



Когато натисна бутон "Тест" всичко е наред - касовия апарат отпечатва касова бележка на стойност 0.09 лв. Тоест би трябвало да работи. Но не...

Проблемът настъпва тогава, когато тръгна да издавам фактура. При написване на фактурата и натискане на бутон "Запис" се изписва "Възникнала е неочаквана грешка с касовия апарат".



Какво да правя?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20732

МнениеПуснато на: Нед Яну 19, 2020 18:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Изпълнете Наредба Н-18 точно, в частта Приложение 29 към Чл. 52а, точка 6.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
wattie



Регистриран на: 09 Яну 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Нед Яну 19, 2020 18:17    Заглавие: Отговорете с цитат

От друга дискусия прочетох за сервизната програма "MwinFix" като потенциално решение. Пуснах я, приех всички неща, които ми предложи. Не помогна.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wattie



Регистриран на: 09 Яну 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Нед Яну 19, 2020 18:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Изпълнете Наредба Н-18 точно, в частта Приложение 29 към Чл. 52а, точка 6.


Благодаря. Създадох потребител и стана без проблеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20732

МнениеПуснато на: Нед Яну 19, 2020 18:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Направете това, което съм написал. Не е компютърен проблем...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
wattie



Регистриран на: 09 Яну 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Нед Яну 19, 2020 19:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Писали сме заедно. Всичко е наред!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov