Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблеми в ТРЗ и ЛС про

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nikiberovs



Регистриран на: 28 Юли 2008
Мнения: 8
Местожителство: СМОЛЯН

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 13:35    Заглавие: Проблеми в ТРЗ и ЛС про Отговорете с цитат

10.02.2020
При опит за импорт на справка в модул
МЕНИДЖЪР НА ПОТРЕБИНЕЛСКИТЕ СПРАВКИ, възникна грешка със
следното съобщение /прикачам ви съобщението/ .И сега впри опит да се стартира модула дава тази грешка и ме изхвърля от програмата.Работя с няколко фирми с другите няма проблем да се работи с този модул.
прилагам ви и архива на проблемната фирма.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nikiberovs



Регистриран на: 28 Юли 2008
Мнения: 8
Местожителство: СМОЛЯН

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 13:47    Заглавие: Отговорете с цитат

11.02.2020-МИ
С коя версия на програмата работите? Деинсталирайте програмата и инсталирайте отново.

11.02.2020-НВ
Работя с най новата ви версия.
Деинсталирах програмата и инсталирайте отново.
Проблема не се реши.
Очаквам съдействие от ваша страна.

12.02.2020-МИ
В такъв случай деинсталирайте програмата и .net Framework, след което инсталирайте отново.

13.02.2020 -НВ
Дали вече не се реши нашия проблем с грешката.Нещата са ни доста спешни.
13.02.2020 МИ
Изпратила съм базата на колеги, които могат да отстранят проблема. В момента, в който базата бъде оправена, ще Ви я изпратя. Отново се извинявам за забавянето, но проблема с базата не може да бъде отстранен толкова бързо.
13.02.2020 МИ
Разбирам Ви, съжалявам за забавянето, но базата трябва да се коригира, което отнема време. По всяка вероятност до края на работния ден ще стане.

13.02.2020-НВ
Да така е но аз трябва да знам горе долу кога ще стане.
Ако забелядахте там има много човека назначени.
От Понеделник вече няма резултат.Само ме мотаете направи това направи онова.

14.02.2020 -МИ
Какво стана с нашата база. Отстранихте ли проблема.
Кога ще имаме резултат.

14.02.2020 НС
Не мога да говаря с никой .Не отговарят.

Хубава е програмата , но като имаме проблеми как да разчитаме на вас?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 373
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 14:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, а към кой служител на Микроинвест е изпратена базата ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
nikiberovs



Регистриран на: 28 Юли 2008
Мнения: 8
Местожителство: СМОЛЯН

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 14:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Desislava Andronova desislava.andronova@microinvest.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Десислава Андронова



Регистриран на: 14 Фев 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 14:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Предала съм базата Ви към по-високо ниво на поддъжка. В момента се работи по вашия казус. Когато колегите отстранят проблема, ще получите базата си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nikiberovs



Регистриран на: 28 Юли 2008
Мнения: 8
Местожителство: СМОЛЯН

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 16:37    Заглавие: Отговорете с цитат

се пак си мисля че е хубаво да знаем в какъв срок ще е оправена базата.
За да може и ние да си организираме нещата.
А не да седим и да се надяваме вече седмица.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Десислава Андронова



Регистриран на: 14 Фев 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 17:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът е отстранен, получихте мейл с базата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
e.petkova



Регистриран на: 06 Фев 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 09:20    Заглавие: Проблем с личен картон на служител Отговорете с цитат

Здравейте,
когато се опитам да отворя личния картон на определен служител се генерира съобщение от Микроинвест, че е възникнала неочаквана грешка и приложението трябва да се затвори. На какво се дължи тази грешка точно при този служител?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1311

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 09:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте e.petkova,
Вероятна причина е вътрешна грешка в базата данни. Необходим е анализ. Свържете се с нас на 02 955 55 15 или 0700 44 700.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov