Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Отлагане Н18
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> СУПТО
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 13:21    Заглавие: Отговорете с цитат

/Portmon го пуснах само в единия магазин, който ми беше по-удобен, в случая е този, който работи с Daisy compact M.
Daisy-то съм го купил преди един месец горе долу от вашият офис на ул. Бойчо Бойчев 12 и нямам идея с какъв фърмуер е и защо. Актуализирането мога ли да го направя сам или трябва да го донеса в офиса? Предпочитам сам да пробвам да го направя, ако не е някаква много сложна операция.
Настройките ги отварях аз, че исках да погледна на кой ком порт съм оставил касовия апарат да работи, че забравих. Друга причина няма да ги отваряме и не сме променяли нищо там от поне две седмици. Последно съм променял в настройките началото на този месец - паролата за достъп. Това го направих, тъй като през склад про лайт със зададена парола за достъп към касовия апарат 1-ца програмата не искаше да пусне месечен отчет. Натискам бутона и нищо не се случва. Смених паролата на 9999 и месечния отчет излезе. Оказа се обаче, че след рестарт на компютъра склад про лайта тотално изгуби връзка с касовия апарат, затова върнах отново паролата да бъде 1-ца. В крайна сметка това няма да е проблем, защото установихме, че през склад про за разлика от склад про лайт отчета си излиза нормално дори със зададена парола 1-ца и всички останали настройки идентични с лайта, и просто ще си го пускаме от там.
Загубата на връзка с касовия апарат установихме в крайна сметка, че се случва и от двете програми - и от лайта и от склад про-то. В момент на отчаяние пробвахме да извършваме продажбите един цял ден само от склад про и положението беше същото като при лайта.
Този проблем се случва, не знам как да кажа, съвсем random, няма някаква повтаряемост по време или по извършено действие, или поне аз не съм я хванал.
На среща съм да правим всякакви тестове и опити, само кажете какво.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Гост






МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 15:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Моят казус е следния. Имам две пс-та на едното си работя с несупто версията на Инвойс Про на другото инсталирахме супто версията за да се подготвим за пускането и.
За момента очевидно не ни е нужно суптото. Което както казах и на вашата колежка по телефона не е регистрирано в НАП.
И сега ако искам да си ползвам нормалния Инвойс на 2рия компютър, трябва да преинсталирам виндоуса или да си платя за съпорт на ваш представител да изтрие супто версията ?
Това не ми звучи сериозно. Вярно, че Инвойса е безплатен, и все пак.

Ако съм сбъркала темата моля да ме извините.
Върнете се в началото
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 12:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Някакво развитие ще има ли в крайна сметка по моя въпрос?!?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 12:56    Заглавие: Отговорете с цитат

dm написа:
Някакво развитие ще има ли в крайна сметка по моя въпрос?!?


Правилна настройка на операционната система, която да деактивира автоматичното заспиване на USB с цел икономия на енергия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 13:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Пускам снимки на настройките, уж е направено това нещо.





Други предложения?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 14:21    Заглавие: Отговорете с цитат

dm написа:
Пускам снимки на настройките, уж е направено това нещо.





Други предложения?


За всички USB устройства ли е приложено ? На снимката сте показали само едно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 15:47    Заглавие: Отговорете с цитат

За всичките е приложено, проверих ги.
Тази настройка мисля дойде от един файл от вашия сайт, който пуснах след като инсталирах програмите - MwinFix
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 16:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка за да разгледаме казуса дистанционно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пон Фев 24, 2020 19:25    Заглавие: Отговорете с цитат

На кой номер трябва да се обадя и кого да търся?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто Фев 25, 2020 12:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Пак да питам, телефон и име ако може на някой, който е в час и е запознат със случая. Не ми се преповтаря половин час стандартните въпросчета с някой който за първи път чува за този проблем и няма да успее да направи нищо по въпроса. Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20961

МнениеПуснато на: Вто Фев 25, 2020 14:23    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто Фев 25, 2020 18:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Един от проблемите по-горе без да искам го намерих защо така се получава.
Става въпрос за маркиране на стока през баркод скенера със задаване на количество. Явно се престараваме в бързината след като е чукната цифрата за количество, примерно 3, маркираме почти моментално стоката. В този случай програмата си мисли, че цифрата 3 е част от последващо маркирания баркод и съответно не открива стоката.
Ако се оставя 1-2сек интервал между действията - няма проблеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20961

МнениеПуснато на: Сря Мар 11, 2020 08:39    Заглавие: Отговорете с цитат

При интервал <500ms се приема, че цифрата е част от баркода. Явно вашите оператори са много чевръсти, което от друга страна е хубаво.

PS: Днес в банка ми активираха електронно банкиране (име и парола) в рамките на 45 минути.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> СУПТО All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
Страница 3 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov