Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем при нова инсталация
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
thekiller



Регистриран на: 25 Юли 2012
Мнения: 5
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Чет Юли 26, 2012 09:17    Заглавие: Отговорете с цитат

след двудневна борба с програмата реших че проблема не е в нея а в компютъра . затова преинсталирах на ново цялата операционна система с нова , и качих на ново всичко. сега пускайки програмата след инсталирането бутона създаване на фирма ми стана активен. създадох нова фирма в програмата и възтанових архива на моята и я зададох като основна фирма за ползване . всичко се възтанови като база данни и работи чудесно . само незнам как да изтрия втората фирма , но това не е проблем вече . важното е че програмата тръгна и имаме базата данни . благодаря за оказаната помощ и отзивчивост явно нещо не е било както трябва от помощните програми .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
eoncho



Регистриран на: 31 Юли 2012
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2012 12:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, сложих вариянт server на РС с Win7. localhost-a го смених на името на PC-то. Програмката бачка локално n.p. Сложих client на друго PC от мрежата. В настройките пиша името на server PC-то....и няма свързване...клиента казва, че намира PC-то но не и SQL...някакви идей?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19084

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2012 12:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Антивирус, Firewall, настройка на сървъра за отдалечена връзка, права на потребителя. Това са част от възможностите, проверете ги всичките...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
eoncho



Регистриран на: 31 Юли 2012
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2012 13:01    Заглавие: Отговорете с цитат

User-a SA и pass-а по default при инсталацията на клиента са ОК за сервера, така ли е?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19084

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2012 13:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Да.
Ако бяха грешни съобщението щеше да е "Невалидно потребителско име или парола". А при Вас е че няма връзка със сървъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
eoncho



Регистриран на: 31 Юли 2012
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2012 13:41    Заглавие: Отговорете с цитат

До тук добре Smile изключих win7 firewall само на home or work networks и клиента се върза към сървъра...кое правило от firewall-a да пусна за да си вкл. обратно home or work networks firewall-a и клиента да си работи?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19084

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2012 14:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Отворете порт 1433, това е достатъчно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
m_panteleeva



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:14    Заглавие: Отговорете с цитат

здравейте и на мен постоянно ми излиза има връзка с компютъра, но не и с SQL сървара?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2348
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-вероятно паролата за достъп Ви е грешна. Това на основния конпютър ли е или на клиетски?
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
m_panteleeva



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:21    Заглавие: Отговорете с цитат

На основния
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1574

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:23    Заглавие: Отговорете с цитат

пробвайте вместо localhost да напишете името на компютъра
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2348
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Ми трябва да ви изпратят паролата за достъп, може да проверите дали MS SQL syrver е инсталиран и дали работи.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
m_panteleeva



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:28    Заглавие: Отговорете с цитат

danilson написа:
Ми трябва да ви изпратят паролата за достъп, може да проверите дали MS SQL syrver е инсталиран и дали работи.

Как се проврява Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2348
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Обърнете се към компютърен специалист, може да направите нещо което не трябва и после ще е сложно да се оправят нещата.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
m_panteleeva



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2012 15:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Да благодаря за помощта! Каква е тази програма щом за инсталирането й ми е нужен специалист?
И без нея може...........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Следваща
Страница 3 от 33

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov