Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Актуализация ТРЗ ПРО
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Kvalitet



Регистриран на: 21 Дек 2006
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Вто Яну 22, 2013 2:13 pm    Заглавие: Актуализация ТРЗ ПРО Отговорете с цитат

За да актуализираме ТРЗ ПРО, задължително ли е да са начислени работните заплати за декември 2012г.?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14751

МнениеПуснато на: Вто Яну 22, 2013 2:17 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не.

Актуализацията можете да я получите чрез електронен ключ, не е необходимо да ни звъните по телефона. Това е така от средата на миналата година.

PS: В новото Microinvest ТРЗ и ЛС Pro има много интересна функция. В меню Помощ има "Microinvest общество", там можете да задавате въпроси към нас и да се свързвате с други активни потребители. Така се получава много силна среда за взаимопомощ между хора, които активно използват системата. И може да се обменя опит и практически примери. Не се изисква нищо специално освен желание и Internet връзка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Пон Яну 28, 2013 8:08 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, днес платих за актуализационен код за Микроинвест ТРЗ и ЛС ПРО, и ваша колежка от Микроинвест ми обясни, че в хода на инсталацията трябва да се появи бутон "интернет актуализационен код", от където да си копирам новия код и да го въведа. Такъв бутон обаче няма. Какво да направя, утре пак ли трябва да позвъня в Микроинвест за да ми го диктуват по телефона?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Пон Яну 28, 2013 8:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

И къде да търся този електронен ключ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14751

МнениеПуснато на: Пон Яну 28, 2013 8:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Би трябвало да сте го получили по e-mail. Ако не сте го получили, утре ми напишете името си и фирмата на victor@microinvest.net и аз ще Ви го препратя.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Пон Яну 28, 2013 8:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Нищо не съм получил на електронната поща. Изпратих Ви имейл, предварително Ви благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 1684
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 28, 2013 10:23 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Може да погледнете да е попаднал в папка Спам.
_________________
Даниел Петков
Дистрибутор на Микроинвест ООД
Проблем с програмите от серията Про? Копирайте съдържанието на лога (Дневник на приложението/Съдържание на Приложението).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Пон Яну 28, 2013 11:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, и в папка спам го няма също! Просто не са ми го изпратили или момичето в офиса на Микроинвест от отдела за продажби се е объркало нещо защото при актуализиране на старите програми Делта и ТРЗ и ЛС действително има такъв бутон за получаване актуализационен код от интернет, но при инсталирането на актуализации за новите продукти от серията ПРО такъв бутон няма! Иска си валиден ключ просто и това е! Утре се надявам господин Павлов да ми го препрати, за което предварително благодаря! Ако не стане ще звънна в други ден по телефона в офиса на Вашата компания за дами го издиктуват!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14751

МнениеПуснато на: Вто Яну 29, 2013 8:48 am    Заглавие: Отговорете с цитат

@vboyadzhiev60: Проверката показа:
Имате платена актуализация за продуктите от класическата серия, не Pro серията. При тях актуализацията става с поставен хардуерен лиценз, чрез натискане на бутон "Интернет код". Никакъв код не е нужен, всичко е активирано на хардуерния ключ. С това нашата задача е изпълнена.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Вто Яну 29, 2013 10:00 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, да, прав сте, но с вашата колежка днес се разбрахме, няма проблем! Може би тя да не ме е разбрала, а може и аз да не съм се изказал правилно какво точно ми трябва, но благодаря Ви много за отзивчивостта, от Вашата фирма съм много доволен! Сега обаче не зная дали тук му е мястото да попитам, но когато отварях на Делта Про една от базите на фирмите за да начисля заплати ми даде грешка програмата и ми я затвори. При начисляването на заплатите в другите фирми всичко е наред, няма проблем. Затова си направих нов файл за същата фирма и всичко тръгна нормално. В тази връзка искам да попитам има ли начин базата на фирмата, която ми дава грешка да бъде премахната/изтрита? Благодаря Ви предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 1684
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 29, 2013 10:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Малко сложно да начислите заплатите със Делта Про.Все пак копирайте съдържанието на грешката от лог файла.
_________________
Даниел Петков
Дистрибутор на Микроинвест ООД
Проблем с програмите от серията Про? Копирайте съдържанието на лога (Дневник на приложението/Съдържание на Приложението).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Сря Яну 30, 2013 12:53 am    Заглавие: Отговорете с цитат

О, простете, за ТРЗ и ЛС ПРО исках да кажа!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 2730

МнениеПуснато на: Сря Яну 30, 2013 12:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Изтриване на бази от данни може да се извършва с помощта на инструмент SQLManagement Studio, това се прави само от администратор. Изтриването на бази от данни е защитена операция, тъй като е перманентно и безвъзвратно.

Трябвало е да се свържете с нас, за да коригираме проблема с начисляване на заплати.
Сега можете просто да преименувате формата на "Не се използва" или друго подходящо име, така няма да бъркате коя е актуалната база от данни. Преименуване се извършва от мен; Редакция - Администриране - Моята фирма.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Сря Яну 30, 2013 11:01 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря Ви!))))))))))
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
stanki4



Регистриран на: 12 Юни 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет Фев 07, 2013 11:33 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Искам да закупя 1 бр. актуализационен код, за да обовим ТРЗ и ЛС Про (въпреки, че не сме сигурни дали ще продължим работа с програмата, тъй като грешките са доста, поне при нас, но известно време ще караме паралелно с друга, та се налага да актуализираме). Искам да платя през Ипей, защо ми изписва, че ще се извърши доставка от Спиди? Нали е код, не мога ли да си го получа на мейла? Или ако пропусна адрес за доставка, а посоча мейл ще ми го пратите там?

Благодаря и хубав ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov