Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем Архи Про,със стартиране

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Дистрибутори
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
gparashkevov



Регистриран на: 16 Фев 2011
Мнения: 5
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:02    Заглавие: Проблем Архи Про,със стартиране Отговорете с цитат

Здравейте,
Инсталиран Архи Про,Win XP,sp3, не се стартира!
(не се появява в лентата със задачи!).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2353
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

А вижда ли се в Show hidden icons?
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19174

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:07    Заглавие: Отговорете с цитат

1. Има ли активен процес?
2. Някакъв log файл?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gparashkevov



Регистриран на: 16 Фев 2011
Мнения: 5
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма икона в скритата част, има log файл в :C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microinvest\Archi Pro
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19174

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:16    Заглавие: Отговорете с цитат

За да помогнем трябва да публикуване log файла.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gparashkevov



Регистриран на: 16 Фев 2011
Мнения: 5
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:19    Заглавие: Отговорете с цитат

След опит за деинсталиране и ново инсталиране,дава грешка в Cammon.dll

Последната промяна е направена от gparashkevov на Сря Дек 04, 2013 15:02; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19174

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Някъде аз или наш специалист да е използвал "Инсталиране" или "Деинсталиране"? Четете това, което Ви пишем и го правете!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gparashkevov



Регистриран на: 16 Фев 2011
Мнения: 5
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще пробвам да рестартирам и ръчно да изтрия файловете на Arhi Pro в Program Files,Предполагам че след като съм стартирал втори път инсталацията има две папки с Arhi Pro,+ config файла в \Local Settings\Application Data\Microinvest\Microinvest_Archi_Pro.exe_Url_4zi2ihghuzypf5gsvxaqo0bv1b0pcyom\3.1.16.16642,и ще направя нова инсталация!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19174

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре, като приключите с "играта" ни напишете за да свършим работа.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2353
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:38    Заглавие: Отговорете с цитат

А инсталатора изобщо свален ли е на 100%. Съдейки по името, то той изобщо не е свален напълно!
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петър Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 09 Авг 2002
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 14:42    Заглавие: Re: Проблем Архи Про,със стартиране Отговорете с цитат

Щом Ви дава грешка при инсталиране - това означава, че Microinvest Архи Pro е стартиран.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gparashkevov



Регистриран на: 16 Фев 2011
Мнения: 5
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Дек 04, 2013 15:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря на всички,
След ръчно деинсталиране +рестартиране + ново изтегляне + инсталиране на Архи про, РАБОТИ! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Дистрибутори All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov