Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Важна информация относно актуализация на продуктите
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Кога платихте? През Декември 2013 година, когато нямаше никакво забавяне? Или в началото на февруари, когато всички се юрнаха?

От посочените продукти само Ажур е реален конкурент, но за поредна година имаме много преминали техни клиенти към нас, другите два са далече от конкуренцията, вие отлично го знаете това...

Така или иначе ми изпратете на ЛС данни за вашата фирма и плащане, ще се постараем приоритетна обработка в максимално кратък срок.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ivan_fsg



Регистриран на: 27 Дек 2010
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:37    Заглавие: Отговорете с цитат

И разберете ние се занимаваме със счетоводство, когато не работят програмите ние губим време и пари, защото после трябва да плащаме за извънреден труд а при по-лошо стечение и актове/глоби. Създава се напрежение. Това е същото като на Вас да Ви изгасне тока и да искат да си вършите работата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ivan_fsg



Регистриран на: 27 Дек 2010
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Кога платихте? През Декември 2013 година, когато нямаше никакво забавяне? Или в началото на февруари, когато всички се юрнаха?

От посочените продукти само Ажур е реален конкурент, но за поредна година имаме много преминали техни клиенти към нас, другите два са далече от конкуренцията, вие отлично го знаете това...

Така или иначе ми изпратете на ЛС данни за вашата фирма и плащане, ще се постараем приоритетна обработка в максимално кратък срок.


През февруари платих, но така както казвате все едно аз съм виновен, аз ли трябва да предвиждам, че вие ще имате проблеми и затруднения в обслужването. Аз си мисля, че когато си платя, получавате плащането и веднага имам ключ.
Иначе наистина Оса-та беше много зле, но сега имат нова платформа (сайта не им е обновяван от години).
Стила са добри според мен.
Ажур имат един много голям недостатък и това е цената.

Ще Ви изпратя ЛС, но постарайте се да обслужвате клиентите, защото не съм само аз с проблем. Благодаря Ви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2014 21:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Изпратете ми на ЛС Ваш e-mail за да Ви изпратя малко информация по продукта с единствен проблем "Цена". Ще Ви е интересно, а после чакам коментарите ...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
aksel6



Регистриран на: 19 Сеп 2012
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2014 12:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинете, но аз съм платила още миналата година /м.03/ и вече втора седмица чакам актуализация. Безумно е, съгласна съм с мнението на колегата.
Искам отговор КОГА ще получа въпросния актуализационен код.
И защо не са ми дали такъв при закупуването на 3-те кода, за да се възползвам от он-лайн актуализация?!?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2014 13:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

При закупуване на актуализация, за Pro продуктите, е по-добре да заявите, че желаете да получите кодовете на имейл адрес.


Пишете ни на sos@microinvest.net данни за име, еик на фирмата, на която са закупени програмите и за кои точно продукти желаете актуализационни кодове.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
aksel6



Регистриран на: 19 Сеп 2012
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2014 13:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Писала съм Ви вече няколко имейла, на които нямам отговор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Пон Фев 15, 2016 13:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Получихте ли автоматичен отговор, че имейлът Ви е получен?
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov