Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Подобрения, оптимизации и новости в www.InvoicePro.bg
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
yodesign



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Окт 05, 2016 18:57    Заглавие: Microinvest Invoice Pro спря да работи Отговорете с цитат

dido6804 написа:
Здравейте,актуализирах програмата и сега неиска да се стартира.Какъв може да е проблема.


Здравейте, и при мен се яви същия проблем. Преинсталирах програмата но резултат няма.

Какво да правим? Помагайте моля!

Предварително благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Сря Окт 05, 2016 20:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Деинсталирайте програмата и я инсталирайте отново.
Вашите данни ще се запазят
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
nkosev



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Окт 05, 2016 22:27    Заглавие: Re: Microinvest Invoice Pro спря да работи Отговорете с цитат

yodesign написа:
dido6804 написа:
Здравейте,актуализирах програмата и сега неиска да се стартира.Какъв може да е проблема.


Здравейте, и при мен се яви същия проблем. Преинсталирах програмата но резултат няма.

Какво да правим? Помагайте моля!

Предварително благодаря!


Същия проблем,
OS Windows 10 x64 ver.1607
Update file: setup_1.02.026.exe

След деинсталация и инсталация проблема остава - приложението просто не се стартира.

Наложи се да инсталирам старата версия, добре че си пазя инсталатора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
yodesign



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 07:59    Заглавие: Re: Microinvest Invoice Pro спря да работи Отговорете с цитат

[quote="nkosev"]
yodesign написа:
dido6804 написа:
Здравейте,актуализирах програмата и сега неиска да се стартира.Какъв може да е проблема.


....... Наложи се да инсталирам старата версия, добре че си пазя инсталатора.


Привет Колега, може ли да ми изпратиш инсталатора на старата версия?
yodesign@abv.bg

Предварително ти благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1223

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 09:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Изтрийте файл Invoice Pro.config от C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro. Стартирайте програмата отново.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
marvina



Регистриран на: 15 Яну 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 09:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Същият проблем!
OS Windows 10 x64 ver.1607

Използвах препоръката за деинсталация и намерих стрия инсталационен файл - така проработи и няма проблем с данните...

Моля, когато направите необходимите корекции в актуализационния файл да ни информирате.

Успешен ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2368
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Преди малко инсталирах версия 1.02.026 и нямах абсолютно никакви проблеми със стартирането на програмата.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19685

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 14:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
За да решите проблема изпълнете следната последователност:
1. От Control Panel намерете Programs and Features;
2. Там потърсете Microinvest Invoice Pro;
3. Щракнете върху тази програма и изберете Uninstall. Тя ще бъде деинсталирана;
4. Свалете си версия от сайта. Специално внимание обърнете дали е 32 или 64 битова (в зависимост от вашата операционна система);
5. Инсталирайте ново свалената версия.

Тази процедура няма да навреди на данните ви. Ако отново продуктът не проработи ни напишете.

Не изтривайте файлове, може да унищожите данни без да искате.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
nkosev



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 15:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Здравейте,
За да решите проблема изпълнете следната последователност:
1. От Control Panel намерете Programs and Features;
2. Там потърсете Microinvest Invoice Pro;
3. Щракнете върху тази програма и изберете Uninstall. Тя ще бъде деинсталирана;
4. Свалете си версия от сайта. Специално внимание обърнете дали е 32 или 64 битова (в зависимост от вашата операционна система);
5. Инсталирайте ново свалената версия.

Тази процедура няма да навреди на данните ви. Ако отново продуктът не проработи ни напишете.

Не изтривайте файлове, може да унищожите данни без да искате.


Здравейте,

Както писах по-горе това е пробвано, не решава проблема.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19685

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 15:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Да се обзаложим на 100 лева? Позвънете ми на 0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
yodesign



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 18:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Здравейте,
За да решите проблема изпълнете следната последователност:
1. От Control Panel намерете Programs and Features;
2. Там потърсете Microinvest Invoice Pro;
3. Щракнете върху тази програма и изберете Uninstall. Тя ще бъде деинсталирана;
4. Свалете си версия от сайта. Специално внимание обърнете дали е 32 или 64 битова (в зависимост от вашата операционна система);
5. Инсталирайте ново свалената версия.

Тази процедура няма да навреди на данните ви. Ако отново продуктът не проработи ни напишете.

Не изтривайте файлове, може да унищожите данни без да искате.


Здравейте колеги, пробвах този метод от горния пост и програмата вече работи!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Niret



Регистриран на: 06 Окт 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 21:23    Заглавие: Проблем с Възстан.след Архив в новата версия на Invoice Pro Отговорете с цитат

Здравейте, тъй като работим от самото начало с програмата смея да кажа, че е познавам отлично и базата данни не е малка. Днес след актуализация от вчерашната корекция програмата си тръгна добре, но аз е ползвам на три компютъра, които са обособени всеки един, като централно работно място тъй като се пишат фактури на един от всеки и после с архив само се уеднаквяват. Проблема обаче е с новия архив в Zip. формата. Не може да възстановява на друго PC, а само на това на което е направено. За мен е голям проблем защото това значи, програмата повече да не се използва в еднакъв вид с другите PC-та. Моля за помощ, тъй като смятам, че е свързано с проблем по актуализацията...Благодаря предварително...

Едно уточнение, ако не съм ясен
- Архив се прави без проблем в Zip. формат
- При опит за възстановяване с новите база данни на друг компютър всичко видимо е ок, но след това когато се влезе в базата на програмата нищо не се е променило...остава си със старите данни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nkosev



Регистриран на: 05 Окт 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Окт 07, 2016 00:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Да се обзаложим на 100 лева? Позвънете ми на 0888 344 304


След като пиша, че е пробвано значи е пробвано няма нужда да се обзалагаме, все пак ако искате да ме почерпите 100лв. дарете ги на някоя благотворителна организация.

Друг е въпроса разбира се ако сте оправили проблема и сте качили нов инсталатор в сайта си, въпреки това все още нямам намерение да пробвам ОТНОВО



Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19685

МнениеПуснато на: Пет Окт 07, 2016 08:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Да се обзаложим все пак? Ако вие спечелите ще дарите за благотворителност. Ако аз спечеля ще почерпя колегите за отлично свършената работа.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Niret



Регистриран на: 06 Окт 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Окт 07, 2016 19:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодарност към Виктор Павлов за професионалната отдаденост и съдействие при решаването на проблем с възстановяване на архивите в Invoice Pro...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
Страница 3 от 7

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov