Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с Делта Про

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
elora77



Регистриран на: 07 Авг 2007
Мнения: 14
Местожителство: Хасково

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 14:50    Заглавие: Проблем с Делта Про Отговорете с цитат

Здравейте, работя с най-новата версия на Делта Про инсталирани на два компютъра - в офиса и вкъщи. След архивиране,-възстановяване, пренасям данните с флашка на компютъра в къщи и продължавам работа. Давам пак архивиране и възстановявам на компютъра в офиса, където би трябвало да продължа работа. Но като дам избор на фирма ми излиза: "Промяната на активната фирма беше неуспешна. Версията на избраната фирма е несъвместима с тази версия на програмата. Моля, актуализирайте програмата" и повече немогат да се отворят базите. Какво да се актуализира, след като и двете програми са с последни версии!?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Жени Костадинова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 1624

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 15:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

проверете дали освен номера на версията, съвпада и датата на версията за двете работни места. Ако не са еднакви, деинсталирайте на работното място, където е с предходна дата и направете повторна инсталация с версията от другото работно място.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
elora77



Регистриран на: 07 Авг 2007
Мнения: 14
Местожителство: Хасково

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 15:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Едната ми е с версия 1.01.048(рев.00-03.02.2015) на основното работно място, а другата - 1.01.048(рев.02-12.02.2015). Излиза, че основното работно място трябва да го преинсталирам и инсталирам наново. А, ако се разбъркат базите при новата инсталация? Неможе ли да се актуализира старата дата с новата, все пак говорим за една и съща версия на продукта, без да се прави деинсталация?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Жени Костадинова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 1624

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 15:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Необходимо е да постъпите както съм описала, с деинсталация, когато номерът на версията е един и същ. Няма да има проблем с базите данни.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
elora77



Регистриран на: 07 Авг 2007
Мнения: 14
Местожителство: Хасково

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 16:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма дамога да се справя с тази деинсталация, и след това нова инсталация....надявах се да има по-лесно решение, благодаря Ви за отговора!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Жени Костадинова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 1624

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 16:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нас на посочените контакти за повече информация.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
elora77



Регистриран на: 07 Авг 2007
Мнения: 14
Местожителство: Хасково

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 18:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Деинсталирах и инсталирах, както ми дадоха указания по телефона!Запазени ми са всички бази, без да се объркат с цялата информация и всичко е наред!!Сега вече и двете програми са с дата на последната версия и архивите се възстановяват без проблем!Мислех, че няма да се справя,но успях!Благодаря Ви много!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20844

МнениеПуснато на: Пет Мар 20, 2015 06:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Когато работите на 2 компютъра е важно версиите на продуктите да са синхронни. Това правило е валидно винаги, без значение дали компютрите са в локална мрежа или отдалечено си "предават" информацията. Създайте си навик да свалете версията на USB Flash устройство и да инсталирате продукта от него. Така ще си гарантирате, че няма да има разминаване между версиите.

PS: Ние твърдо препоръчваме при инсталация/актуализация или произволна друга промяна по компютърната система да се консултирате с нас. Над 80% от случаите на проблеми са в следствие на неправилна инсталация или конфигурация на компютърната система.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov