Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

АрхиПро не стартира

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
DobrevXY



Регистриран на: 10 Ное 2014
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Апр 07, 2015 15:00    Заглавие: АрхиПро не стартира Отговорете с цитат

Инсталирах последователно 3те продукта ( Делта , ТРЗ , Архиватора) Делта про и Трз стартират нормално , но архиватора изобщо не се стартира в лог директорията излиза -
Цитат:

User OS Version: Unknown
Date & Time: 07.04.2015 03:57:59
Build version: 3.07.029 (Build 21952)
Module name: System.Security.dll
Method name: Main.Main
Exception: The data is invalid.

Call stack: at System.Security.Cryptography.ProtectedData.Unprotect(Byte[] encryptedData, Byte[] optionalEntropy, DataProtectionScope scope)
at Microinvest.xc447809891322395.xfeca2432fadb8044(Byte[] x42eb120095793c53, Byte[] x5cafa8d49ea71ea1)
at Microinvest.xc447809891322395.xc447809891322395()
----------------------------------------------------------------------------------------------------



Под Windows 7 32bit съм и имам инсталиран .framework 3.5.1 и отмека в Features , В Task Managera при стартирането на процеса за секунда се появява и след това изчезва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20748

МнениеПуснато на: Вто Апр 07, 2015 19:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва достъп до компютъра, грешката не е от стандартните, има нещо в модулите за криптография (кодиране) в Windows.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
DobrevXY



Регистриран на: 10 Ное 2014
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Апр 07, 2015 22:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Трябва достъп до компютъра, грешката не е от стандартните, има нещо в модулите за криптография (кодиране) в Windows.


Добре как се процедира , утре през деня , ако е възможно да решим проблема. Още един въпрос ....няма да има проблем от архивирани данни от 64бит операционна система нали?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Сря Апр 08, 2015 08:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Свържете се с нас в удобно за Вас време от 9:00 до 17:30 на 0700 44 700 за дистанционен сервиз.

Архиватора работи еднакво добре както на 32 bit, така и на 64 bit машини.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
mezon_eood



Регистриран на: 30 Апр 2014
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пон Сеп 14, 2015 17:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте от известно време имаме абсолютно същия проблем с АрхиваторПро работи под winXP sp3 съобщението от лог файла е идентично с на колегите отпреди това

User OS Version: WindowsXP
Date & Time: 14.09.2015 05:14:04
Build version: 3.07.029 (Build 21952)
Module name: System.Security.dll
Method name: Main.Main
Exception: The data is invalid.

Call stack: at System.Security.Cryptography.ProtectedData.Unprotect(Byte[] encryptedData, Byte[] optionalEntropy, DataProtectionScope scope)
at Microinvest.xc447809891322395.xfeca2432fadb8044(Byte[] x42eb120095793c53, Byte[] x5cafa8d49ea71ea1)
at Microinvest.xc447809891322395.xc447809891322395()
----------------------------------------------------------------------------------------------------



Как може да се оправи проблема,благодарим предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20748

МнениеПуснато на: Пон Сеп 14, 2015 19:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Преинсталирайте .NET Framework 2 SP2. Ако не помогне ще трябва пълна преинсталация на Windows.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mezon_eood



Регистриран на: 30 Апр 2014
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Сеп 15, 2015 14:30    Заглавие: Отговорете с цитат

здравейте отново,след преинсталацията на .netframework 2.0 sp2 проблема е все още актуален.Ако се налага преинсталация на целия Windows по какъв начин могат да се извлекът базите данни от ТРЗ Про за да не се загуби информацията ??
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Вто Сеп 15, 2015 14:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Най новите версии на ТРЗ Pro и Делта Pro имат на менюто Файл - Архивиране.
Ако имате мрежа може да инсталирате временно Архиватора на друг компютър и да го накарате да се свърже с базата на първият.
Преди това според мен направете проба - деинсталирайте NET Framework 2, Архиватора, рестартирайте и инсталирайте NET Framework 3.5 и Архиватора
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20748

МнениеПуснато на: Пон Сеп 21, 2015 10:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Има алтернативен начин за извличане на базите от данни директно от SQL сървъра. Аз лично препоръчвам специалист да направи тази процедура за да се гарантира запазване на данните.

След това по същата технология базите от данни могат да се "върнат" в новия SQL сървър след инсталация на новия Windows.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov