Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с болничен
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mishlenka



Регистриран на: 12 Фев 2014
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 14:00    Заглавие: Отговорете с цитат

[quote="ALEX70"]
mn написа:
Как мога да тълкувам съобщението на ТРЗ ПРО, че областта и населеното място на лицето не са коректно въведени.

проблахме да го изтрием, записахме друга област и адрес, после върнахме верните данни, но съобщението при експорт си остана. В XML файла липсва адреса на лицето.

Както се казва гледам картона, гледам ХML виждам разликите, но не мога да накарам програмата да вкара адреса в данните.


И при мен прави същия проблем!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 14:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Относно адреса на служителя - попълват се данни от адрес за контакт на служителя. Моля проверете дали тези данни са въведени. За ваше улеснение има бутон "Копиране на адреса по лична карта".

Относно
Цитат:
Грешка при валидация на документ спрямо XSD схема: The element 'NumberPril9' has invalid child element 'PatientsChartNumber'. List of possible elements expected: 'Number'.

Моля отворете всеки един болничен и проверете данните в сътветното приложение (9, 10 или 11) дали всички данни са попълнени и са коректни и поправете тези, които са грешни. След това натиснете бутона "Запис", за да запишите коректните данни. Данните може да прегледате чрез бутон "Приложение №9/10/11", който се намира там, където преди това беше бутона за Приложение 15 (долу вдясно под модул "Допълнителни данни"). За ваше улеснение е добавен бутон за връщане на данните към началното им състояние, като това състояние е въз основа на данните попълнени в карто на лицето. Бутона се намира най-долу вляво.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 612
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 14:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Знам че е така, но факте е, че адреса е попълнен в личния картон на лицето, а не се извлича в приложение 9.

Лицето и друг път е имало болнични!
Неколкократно редактирахме адреса, но ефекта е същия.

Вие може да ми кажете коя контрола е нарушена за да се появи това съобщение.
При необходимост мога да ви изпратя архив на базата данни
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
elit



Регистриран на: 18 Фев 2009
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 14:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз имах същия проблем с адреса и по скоро не с адреса, а с града и областта в "адреса за кореспонденция" на лицето. След многократно поправяне, копиране, просто изтрих картона,т.к. служителят е от сравнително скоро назначен и сега вече проблем няма, след като го въведох с нов личен картон.

Грешка, която ми излиза при тестване на файла, два от болничните ги прие, но на третият не хареса дата на издаване на болничният лист. Определено не мисля, че там мога да я заведа по грешен начин.

Файлът може да бъде записан
Документът е валиден спрямо XSD схема
9026 - E20153664164 Не е попълнена или некоректна дата на издаване на болничния лист. [DateIssued]
9181 - Не е попълнена или некоректена дата на представяне на болничния лист на осигурителя/ дружеството [DateInEmployerRegistry]

Обработих този болничен с безплатната програма разпространявана от НОИ и нямах никакъв проблем при подаването свързан с датите на издаване и представяне на болничният лист. Явно има още какво да се тества при вас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mishlenka



Регистриран на: 12 Фев 2014
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 14:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Колега mn и всички с проблем областта и населеното място, обадих се в офиса на Микроинвест и стана работата.
Значи отваряте болничния на лицето с проблемен адрес, разбира се след като са въведени вече данните за кореспонденция. После зареждате Прил.9 - предполагам него подавате или си зареждате съответното приложение, и най-отдолу в ляво има бутон с две стрелки, натиснете го. Ще ви каже, че ще се заредят данните по подразбиране, потвърдете, запишете болничния и картона на лицето.
Разбира се ако знаете какво сте си променили в Прил.9, различно от данните по подразбиране, направете го отново.
При мен така стана, подадох си болничния. Дори изчезна съобщението за грешката в адерса още на етап Експорт на данни за болнични.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 612
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 15:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за съвета - ще го пробвам.

Дано микроинвест да не се засегнат - имам желание да помогна, защото не ми се работи с програмата на НОИ

За една друга фирма, за която ми даваше грешка в структурата на файла си поиграх като си инсталирах програмата на НОИ и въведох данните.
Същите данни минаха без проблем в НОИ.

Сравнявайки двата файла виждам разлика в структурата им.
Не че е моя работа, но вчера четох документацията относно файла за експорт. Не всички полета са задължителни, но структурата на файла трябва да съдържа всички тагове.
Файла на ТРЗ про не съдържа всички полета !!!!!!!!!!!!!!!!

Вчера говорих за задължителните контроли, които следва съдържа програмата. Поредното поле, което следва да се контролира е E-mail за кореспонденция. Това си е наш пропуск, но и програмата не казва, че нещо липсва.

Да не изброявам останалите разлики - мога да ви пратя файловете за анализ, но извода до който достигам е, че при определени обстоятелства се генерират файлове със грешна структура т.е има липсващи полета. От там системата на НОИ дава глрешка, която никой не разбира, защото не е вярна.

Ако оправите логическата структура на файла, грешките на НОИ носят информация за проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 612
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 15:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Друга полезна информация за програмистите

Програмата на НОИ генерира файл със съвсем друго име, което е в нарушение спрямо тяхната документация, но системата го приема.
явно името не е проблем :cry:

Още не мога да хвана бъга, но във файла не се експортират полетата за начална и крайна дата на болничния. Липсват целите полета.

Друга разлика между ПРО и НОИ е липсата на БУЛСТАТА в полето <BULSTAT/>

Полето <BULSTATKasa> е полълнено, но в програмата на НОИ ЕИК е записан на двете места.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 16:24    Заглавие: Отговорете с цитат

ВСИЧКО СЕ ОПРАВИ. ПРОГРАМАТА РАБОТИ СУПЕР. ПОДАДОХ СИ ВСИЧКИ БОЛНИЧНИ БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ. ПРОБЛЕМАТЪ МИ Е БИЛ ЧЕ ЗАПИСВАМ ФАЙЛОВЕТЕ НА ДИСКЕТА И ОТ ТАМ ГИ ПОДАВАМ. ГОЛЯМА ГРЕШКА. НЕЗНАМ ЗАЩО МИ ДАВАШЕ НЕПРЕКЪСНАТО ГРЕШКИ ;-((((((. СЛЕД ТОВА ЗАПИСАХ ФАЛОВЕТЕ ЗА БОЛНИЧНИ НА ДИСКА И ОТТАМ ГИ ПОДАВАХ И ВСИЧКИ СЕ ПРИЕХА. УСПЕХ НА КОЛЕГИТЕ Wink)))))))))))
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 612
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 16:25    Заглавие: Отговорете с цитат

В това,което казвате няма логика, но да питам

С каква операционна система работите и каква е версията 32 или 64 ?
Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 17:18    Заглавие: Отговорете с цитат

И аз виждам че няма никаква логика но по тои начин стана всичко. Windows 7 32 бита . Просто казвам какво съм направил, но дали има логика или не незнам но нещата ми се получиха. Като записвах на дискета ми даваже непрекъснато грешка във файла. Направих го по този начин и стана. Сега каква е била причината нямам престава не съм програмист или тем подобин колега. Важното че по този начин станаха нещата и си подадох всички болнични.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
atanasova4015



Регистриран на: 09 Юли 2013
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 17:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, преинсталирах програмата и всичко се оправи. Благодаря за съдействието.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vatalima54



Регистриран на: 03 Апр 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 18:34    Заглавие: Отговорете с цитат

И при мен не се получава. Записала съм дата на издаване 04,01,2016, а в приложение 9 излиза дата 01,01,2016- Няколко пъти го въвеждах и все така излиза, както и несъответствие във вида на назначаване. Сигурно нещо пропускам, но не знам къде?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
vatalima54



Регистриран на: 03 Апр 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2016 18:39    Заглавие: Отговорете с цитат

сега пък несъответствие във вида на задълженото лице и стойността на файла 100. Съвсем се оплетох.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Nina Kirilova



Регистриран на: 23 Фев 2012
Мнения: 35
Местожителство: ЯМБОЛ

МнениеПуснато на: Съб Яну 30, 2016 09:05    Заглавие: Отговорете с цитат

ЗА ДАТАТА НА ИЗДАВАНЕ НА БОЛНИЧНИЯ, КОЯТО ИЗЛИЗА - 01.01.2016. И ПРИ МЕНЕ БЕШЕ ТАКА. МАРИЯ РАШЕВА МЕ ПОСЪВЕТВА ДА ВЪВЕДА ДАТАТА НА РЪКА / НЕ СЪС ЩРАКВАНЕ ОТ КАЛЕНДАРА/. СЛЕД ТОВА КОГАТО СЪМ ОЩЕ НА ДАТАТА НА ИДЗАВАНЕ НА БОЛНИЧНИЯ СМЕНЯМ ДАТАТА НАЗАД С КЛАВИШ / - / НЯКОЛКО ПЪТИ, ПОСЛЕ НАПРЕД С КЛАВИШ / + / НАКОЛКО ПЪТИ. ЗАСТОПОРЯВАМ ВЯРНАТА ДАТА, ПРОВЕРЯВАМ ПРИЛ. 9 И ДАТАТА СИ ИДВА НА МЯСТОТО. АКО НЕ СТАНЕ, ДАЙТЕ ЗАПИС НА БОЛНИЧНИЯ, ПОСЛЕ ВЛЕЗТЕ В РЕДАКЦИЯ И ТАКА, ДОКАТО СЕ ОПРАВИ ДАТАТА. УСПЕХ КОЛЕГИ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Nina Kirilova



Регистриран на: 23 Фев 2012
Мнения: 35
Местожителство: ЯМБОЛ

МнениеПуснато на: Съб Яну 30, 2016 10:46    Заглавие: Отговорете с цитат

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, ПРИ МЕН ПРОБЛЕМА С БОЛНИЧНИТЕ Е РЕШЕН. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ И НА ЕКИПА НА МИКРОИНВЕСТ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ И ЗА СПОДЕЛЕНИТЕ ОТ ВСИЧКИ МЕТОДИ ЗА РАБОТА.
ВЪВ ВСИЧКИ ДАННИ НА ФИРМАТА, УПЪЛНОМОЩЕНИ ЛИЦА, В КАРТОНИТЕ /И КЪДЕТО СЕ СЕТИТЕ / - МАХНАХ СИМВОЛИТЕ И ШПАЦИИ ОТ ТЕЛЕФОНИТЕ.
ИНАЙ ВАЖНОТО - ЗАПИСАХ ФАЙЛА ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ- 9 ---НА ФЛАШКА--- И ОТ ТАМ ГО ТЕСТВАХ. И ТОВА МИ ИЗПИСА ПРИ ТЕСТВАНЕТО:

Файлът може да бъде записан
Документът е валиден спрямо XSD схема

ПРОБВАЙТЕ И ДАНО ВСИЧКО ПРИ ВАС Е НАРЕД. ЗА ТОЛКОВА ГОДИНИ РАБОТА С МИКРОИНВЕСТ, НЕ СЪМ СЕ СЪМНЯВАЛА, ЧЕ НЯМА ДА СИ СВЪРШАТ РАБОТАТА КАКТО ТРЯБВА. ПРОСТО ЕКИПА Е ПЕРФЕКТЕН. ПРИЯТНА РАБОТА НА РАБОТЕЩИТЕ И ДНЕС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Следваща
Страница 3 от 13

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov